Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j***********@k********* 16-08-2021

Vriendelijk goed gemotiveerde verkopers in een ruim gesorteerde winkel met goed vergelijkingsmateriaal, en snelle levering van het gekochte. Betaling bij aflevering.

j******@z******* 16-08-2021

Ik heb mijn product telefonisch besteld en verder per e-mail bestel- en betaalproces afgerond. Dit verliep heel efficiënt. Ik had het product de dag erna in huis. Alleen jammer dat post.nl het pakket gewoon tegen mijn voordeur gezet heeft toen ik niet thuis was terwijl ervoor getekend moest worden.

t*******@x******** 16-08-2021

Wij hebben al jaren goede ervaringen met Expert Ommen - bij ons voor levering/ en montage in Ommen en Hardenberg

m********@i********* 16-08-2021

Ik werd goed geholpen bij de aankoop van een Bosch stofzuiger. Wist zelf al welke 2 types mijn interesse hadden. Sneller geleverd dan verwacht (1 in plaats van 4 weken).

a****************@z******* 16-08-2021

Prettige winkel, netjes behandeld en keurig op de afgesproken tijd geleverd met voorafgaand sms- je

Walther van den Berg 16-08-2021

Ik stond versteld van de top informatie en service die ik kreeg bij de aanschaf van een Senseo koffiemachine. De duidelijke uitleg tussen de verschillende types. De cashback actie. De vriendelijkheid en gevoel van welkom. Ik kom zeker terug voor mijn komende aanschaf!

Eijsvogels 16-08-2021

Kapotte vaatwasser. Bellen, opname zelfde dag en daarna plaatsen en leveren binnen 1 week in vakantietijd. Complimenten.

c***************@h********** 15-08-2021

Fijne winkel, je kunt veel uitproberen. Service niveau is erg afhankelijk welke verkoper u treft!

De Wee 14-08-2021

prima aankoop, service in de winkel en perfecte bezorging
en installatie.

Astrid 14-08-2021

Erg vriendelijk personeel en lekker in de buurt. Keurig op tijd een sms ontvangen over het levertijdstip en keurig op tijd geleverd.

Bemelman 14-08-2021

Service is uitstekend, er wordt meegedacht, de Sony tv had een merkwaardig probleem, uiteindelijk hebben we nu een Philips Ambilight 43 inch staan die ons uitstekend bevalt.

Vlek 14-08-2021

Prima geholpen. Uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel. Keurige levering op tijd en datum. Prima service, aanrader

Van der Wolf 14-08-2021

deskundig personeel dat de problematiek zeer goed aanvoelde en bereid was extra stappen te ondernemen om het ons naar de zin te maken

Hofstra 14-08-2021

Expert Burgum stelt nooit teleur; integendeel. Vriendelijk, vakkundig en meedenkend.

h*********@g******** 14-08-2021

Ga je bij expert naar binnen ,dan kun je rekenen op prima adviezen, goede productkwaliteit, eerlijk personeel, kortom loop maar naar binnen en ervaar het zelf.

f********@z******* 14-08-2021

Bij problemen met evt aansluiting van een artikel wordt er goed geluisterd (al is het voor Experts een open deur). Meestal een oplossing voor handen.

Koning 14-08-2021

Van kundig advies bij het uitzoeken, tot snelle levering een geweldige ervaring. Zowel verkoper als bezorgers waren vriendelijk en kundig en name alle tijd voor mij als gepensioneerde. Hartelijk dank.

Kampermann 14-08-2021

na de aanschaf van de magnetron-oven/ koelkast en vriezer wordt mijn volgende bestelling wasmachine en droger!

m*****@e********************** 14-08-2021

Een Miele inbouw vaatwasser besteld via Expert Beuningen. Zeer snel en deskundig geholpen. Snelle levering en proffesioneel ingebouwd in de bestaande keuken , top!

Winterkamp 14-08-2021

Koop al jaren bij deze vestiging in Boskoop en dat doe je niet als je niet tevreden bent over service en voorlichting.

Van Hamersveld 14-08-2021

iK VIND eXPERT 1 VAN DE BETERE ZAKEN DIE IK IN DE AFGELOPEN JAREN HEB BEZOCHT

i*************@h********** 13-08-2021

Prijs en kwaliteit zijn zeer goed
Ook reageren ze snel en netjes via wattsap
Verkoper en bezorger zijn nette gasten

s***************@z******* 13-08-2021

Ga voor de keuze die jezelf uitgezocht heb, en daar inlichting over vragen!

h***********@u********* 13-08-2021

Betrouwbare zaak.probeer zo veel mogelijk in Beuningen te koperen hoef dus niet ONLINE tekopen.

a***********@h********** 13-08-2021

Betrouwbaar en goed. Aansluitkosten mag wel inclusief zijn bij een dure .