Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Alst 18-01-2023

De winkel in Zevenaar staat echt voor expertise en gastvrijheid. Meedenkende mensen en een goede deal.

Van Pernis 18-01-2023

‘n Overzichtelijke winkel met ruime keus en geduldige en uitgebreide uitleg door de “Experts”

e********@z**************** 18-01-2023

We hebben een nieuwe magnetron meegekregen omdat de vorige na enkele maande defect is gegaan. Goede service. Echter de nieuwe deed het ook niet!!!! Weer een nieuwe meegekregen!

Ter Maat 18-01-2023

Dit is een uitstekend bedrijf, met een hele mooie winkel, grote voorraad, vriendelijk en deskundig personeel. En een uitstekende service

p***********@h******** 18-01-2023

vaatwasser is prima, voldoet aan onze keuze. verkoop en klantenservice waren slecht, en onvriendelijk te woord gestaan. Beter plannen van de bezorging is zeker iets om aan te werken. Nu 5 uur zitten wachten voor ze kwamen. Daar kunnen de monteurs niets aan doen, dat is gewoon slecht gepland voor ze. En maak bezorgingsafpraken in blokken van 2 uur, dat zou beter werken.

Bernard 18-01-2023

sorry , maar dat heb ik al gedaan in de daarvoor gestelde vraag van u naar mij

e****@l****** 18-01-2023

Expert heeft goede aanbiedingen, daarnaast een fysieke winkel wat ik makkelijker vind.

Driessen 17-01-2023

Expert Heemskerk heeft ons zeer goed geadviseerd bij de aankoop van ons elektrisch fornuis met inductiekookplaat

m******@l****** 17-01-2023

Het product vorige week besteld en moet nog geleverd worden dus heb sommige vragen moeten beantwoorden met nvt. Personeel heel kundig, aardig, goede prijzen, duidelijke uitleg, kortom tot nu toe zeer tevreden

Maters 17-01-2023

Al 25 jaar klant. Betrokken personeel, geweldige service.
Laatste aankoop een afzuigkap. Oude vervangen en op de millimeter de nieuwe geplaatst. Vakwerk!

Kromhout Van Der Meer 17-01-2023

Het is niet alleen Expert maar ook de lokale ondernemer die al meer dan 60 jaar witgoed verkoopt. Wisker is de naam van de Franchise ondernemer die een perfecte bezorgfunctie heeft met fantastische mensen die niets te veel is. Ook de verkoper Roy was een vriendelijke goed adviserende verkoper alleen om dit soort mensen komt ik graag bij deze winkel.
Het artikel was landelijk niet leverbaar, maar eerder dan verwacht toch geleverd, door twee fantastische bezorgers. Wanneer iedere winkel in Nederland zo zijn vaandel omhoog weet te houden voor service en correctheid is er geen internetwinkel meer die bestaansrecht heeft!

Dorsman 17-01-2023

Expert hield ons uitstekend op de hoogte over de levering van de vaatwasser, die lang duurde vanwege de chiptekorten bij de producent

Van Den Brink 17-01-2023

Veel keus, goed advies, denken met je mee Is het er niet gelijk word het besteld en veelal snel geleverd

Mierop 17-01-2023

Jarenlang koop ik bij Expert. Als ik door omstandigheden bij een andere (grote) zaak koop, merk ik dat er ongeïnteresseerde adviseurs werken en dat de aanbiedingen fake zijn. Jammer dat Expert niet op de meubelboulevard in Dordrecht zit.

Roosenthaler 17-01-2023

Kundig advies gehad over aanschaf van Samsung wasmachine. Correct geleverd en aangesloten. Inmiddels zeer tevreden met de wasmachine. We komen graag weer terug bij Expert vanwege fysieke winkel en toch scherp geprijsd.

g***********@g******** 17-01-2023

Het goede aan Expert winkels dat ze altijd in de buurt zijn en je daar snel en vakkundig advies krijgt. In deze tijd van internet aankopen mis je het advies en daarom fijn dat dit bij Expert kan.

De Haan 17-01-2023

Etna onderbouw gekocht en geplaatst. Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima installatie verricht.

Eertman 17-01-2023

goeg geholpen,keurig gebeld toen mijn bestelde item binnen was.Gewoon goede service.

Flamma 17-01-2023

Ik heb van te voren op de website gekeken naar het product wat ik zocht en daarna in de winkel gekocht. Product was voorradig, goed advies gekregen.
Zeer tevreden.

Arends 17-01-2023

Bij Expert Beilen, veel keuze , goed advies.
Wij hadden de droger stuk . We werden gebeld door de monteur voor een afspraak en de dag erna was hij er. En deze monteur gaf een paar goede adviezen. Super. Die ik dan ook weer door vertel.
Vriendelijke groet ,

Klopman 16-01-2023

Expert Nijkerk is een fijn bedrijf met vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel. Zij denken met je mee en demonstreren de
artikelen.
Zij kunnen apparatuur eventueel ook plaatsen of inbouwen. Dat is ook een heel groot plus punt vergeleken met veel andere
winkels.

Stolting 16-01-2023

Aankoop betreft een Chromecast: er wordt gezegd dat er een hele duidelijke gebruiksaanwijzing in de verpakking zit, maar dat is mij een beetje tegengevallen! Ja, misschien als je een "electronica-nerd" bent, dan is het misschien een fluitje van een cent maar: dat ben ik dus niet! Maar 't is uiteindelijk allemaal wel gelukt.

v***********@g******** 16-01-2023

Reeds vele malen hier een product gekocht. Prima advies, kom hier zeker terug.

Hurenkamp 16-01-2023

Ik vind het belangrijk om lokaal te kopen en niet alles via internet te bestellen.
Daarom heb ik Expert Dieren een Miele wasmachine & een Miele warmtepompdroger gekocht.
- Goed advies gehad van de verkoper,
- Wasmachine en wasdroger zijn door de bezorgers netjes bezorgd en geplaatst,
- Bezorger heeft duidelijke uitleg en tips gegeven over het gebruik van de machines
Expert Dieren heeft een eigen service-afdeling, zodat bij een eventueel probleem de service letterlijk om de hoek is.

Boerma 16-01-2023

Geen gedoe en er wordt na gekomen wat is afgesproken. Dat is al ruim 15 jaar zo. Continue een goede service en kwaliteitsniveau’