Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Schaarman 28-03-2022

Expert is een zaak waar je prima je aankopen kunt doen. Snelle service en klantvriendelijk personeel.

Van der Heide 25-03-2022

Expert, Burgum heeft kwaliteit, kennis en een uitstekende service onder één dak!

h***********@f********* 25-03-2022

Wat je ook koopt, als er iets niet deugd aan het product, dan verwacht je service.
Dan zit je bij Expert Boskoop aan het juiste adres.

De Haan 25-03-2022

Het is de service, de vriendelijkheid en de kwaliteit.
Dat is de reden, dat we hier al vele jaren onze spullen kopen.

Korsten 25-03-2022

Echt n aanrader, vriendelijk, deskundig en snelle levering bij thuis brengen, top!

Horstink 25-03-2022

Expert Twello weet wat service is. De klant staat hier centraal, al jaren. Elke keer weer een fijne ervaring.

l**********@g******** 25-03-2022

Geen aankoop doen bij Expert Roden, tenzij je een hele dikke portemonnee hebt. Dan helpen ze je met alle plezier. Wil je een goedkope wasmachine van rond de 300 euro kopen, koop maar ergens anders want hij wordt niet geleverd. En ze laten je gewoon wachten tot je een ons weegt. Een winkel voor rijke mensen en niet voor de gewone man of vrouw.

Van Lint 25-03-2022

Fijne winkel met aandachtig personeel. Ik adviseer producten gewoon in de winkel te kopen en niet in een webshop.
Met eventuele garantie werkt het dan veel plezieriger.

a*********@c******** 25-03-2022

uitstekend en vertrouwd adres voor elektronica en witgoed. persoonlijke behandeling als vaste klant.

Kramer 25-03-2022

goede aandacht bij aankoop ,levering week later dan toegezegd maar al met al tevreden tot nu toe

j***********@h********** 25-03-2022

Ik heb een deurbel camara gekocht echt een aan rader goeie kwaliteit goed duidelijk beeld goede keuze

i*************@h********** 25-03-2022

Al jaren een zeer tevreden klant van Expert St. Annaparochie. Heel goede en deskundige medewerkers, goede en vlotte service, goede prijs/kwaliteit verhouding, komen altijd hun afspraken na.

Willems 24-03-2022

De voorraden (witgoed) zijn door schaarste klein. Dat is overal zo.
Binnen de mogelijkheden zijn we snel en goed geholpen!

p**********@u********* 24-03-2022

Deskundig vriendelijk mooi assortiment Dus veel keuze Een heel tevreden klant!

Mascilongo 24-03-2022

Prachtige platenspeler gekocht voor op kantoor om een nog fijnere werksfeer te creëren.
Team Espresso.nl - Caffè Tiramisu

Dictus 24-03-2022

Als je Electra of witgoed zoekt, dan ga even kijken bij Expert in Roosendaal!
Daar word je zeer goed eb deskundig geholpen, ook met reparatie!

Latta 24-03-2022

Zeer goede service is ok als er iets stuk gaat krijg je goed advies en service

p******@t******* 24-03-2022

Wij raden onze kennissen en vrienden aan om bij Jansen in Uithuizen te kopen omdat je daar vriendelijk wordt geholpen en de service altijd goed is.

Arts 24-03-2022

Onze ervaringen met expert zijn heel goed wat ze beloven, dat doen ze ook en ze hebben zeer deskundige installateurs. Nogmaals bedankt Expert.

s*****@z******* 24-03-2022

Bij Expert Delfzijl had deze LG
DSP 7 Grijs soundbar op
voorraad en in de aanbieding
en goed advies in de winkel
Kieskeurig zeer goeie reviews

b***********@g******** 24-03-2022

Vriendelijke, deskundige mensen. Snelle levering en prima uitleg. Kookplaat werkt volgens verwachting.

h**********@g******** 24-03-2022

Expert in Surhuisterveen is een goed bedrijf waar je correct wordt geholpen. Producten worden duidelijk uitgelegd. Voor mij een TOPBEDRIJF

d*************@g******** 24-03-2022

Prima zaak voor goede en deskundige behandeling
Bijzonder klantvriendelijk.

Niemeijer 23-03-2022

Helemaal blij met de Philips TV op de slaapkamer. Mooi en snel geleverd en geïnstalleerd.

j*********@k********* 23-03-2022

Wij hebben bij aankoop bij Export geen enkele wanklank, dus alles geen van een leien dakje.