Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

t************@g******** 04-03-2022

Keuze voor Expert Purmerend: 1 Prima service 2 Lokale aanwezigheid 3 Prijs gelijkwaardig aan andere landelijke aanbieders.

Selbach 04-03-2022

Je kan prima bij expert kopen. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam tot aan de levering bij je thuis ..

Zwetsloot 04-03-2022

Apparatuur kopen bij Expert Roosendaal is makkelijk en prettig. Vooraf krijg je nuttige tips en er is volop aandacht voor je wensen. Ik raad het iedereen aan !

Lier 04-03-2022

Goed geadviseerd in winkel, snel geleverd, professioneel ingebouwd door deskundig en zeer netjes werkend montageteam. Uitstekend.

r*********@h********** 04-03-2022

Fijne winkel-overzichtelijk. Goed geholpen en aflevering zeer goed. Zeer tevreden.

Peeters 04-03-2022

Fijne service goede communicatie aardige mensen nu aan het kijken voor een vaatwasser zal vast weer zo goed gaan

Algra 03-03-2022

de winkel in St-Annaparochie is overzichtelijk en heeft vriendelijk en behulpzaam personeel

Schuiringa 03-03-2022

Een super winkel,vakkundige medewerkers die klantgericht goeie adviezen geven!!!

Koning 03-03-2022

Overzichtelijke winkel, lekker in de buurt. Altijd vriendelijk geholpen, je wordt herkend als vaste klant. Vlotte service

s*******@k********* 03-03-2022

De oven is netjes ingebouwd , maar €99,- € is wel fors voor 20 minuten werk.

Zetteler/oosterbaan 03-03-2022

Altijd goede service , duidelijke communicatie.
Bij problemen wordt alles netjes opgelost en mee gedacht

Duinkerken 03-03-2022

Expert is een goede en betrouwbare winkel. Bij mij in het dorp, dus altijd benaderbaar. Je wordt goed op weg geholpen. Keuze genoeg.

b*******@y******** 03-03-2022

Ik heb uitstekend advies gekregen en betaalde een goede prijs. Altijd weer vriendelijk personeel!

Van Meuwen 03-03-2022

Je hoeft geen keuze te maken, expert Boskoop is gewoon goed en een geweldige service

Van Rossum 03-03-2022

Bij expert Raalte word je altijd fantastisch geholpen. Medewerkers hebben uitermate goede kennis vd producten die ze verkopen.

m***************@q********** 03-03-2022

ruime overzichtelijke winkel. personeel zeer vriendelijk en geven duidelijke uitleg. Nemen de tijd. Bijhet plaatsen van apperatuur thuis geeft men advies.

n*******@h****** 02-03-2022

Als klant moet je zelf goed weten wat je wilt en wat je nodig hebt. Het is moeilijk een echt goed advies te krijgen als ze niet de feitelijke situatie van de klant kennen als dit niet een standaardisatie is.

Rienstra 02-03-2022

Erg goed en persoonlijk geholpen. Kennis van het product is aanwezig. Installatie vakkundig gedaan en ze hebben/nemen de tijd voor je. Wat er fijn is!

Helweg 02-03-2022

Een fijne zaak waar je prima wordt geholpen en geinformeerd over het product..service is er prima.
En de keuze is ook ruim voldoende

Nijboer 02-03-2022

Vanwege leveringsproblemen duurde de bezorging erg lang. Doch, dit is niet de schuld van Expert.

Schut 02-03-2022

Ik had - geheel mijn fout - niet de juiste TV besteld. Die werd dezelfde dag nog geleverd en die avond ontdekte ik mijn fout. Volgende dag gebeld en ik kon de TV probleemloos terugbrengen. Goed en deskundig advies heeft ervoor gezorgd dat ik de fout niet weer maakte en heb een (goedkopere) tv aangeschaft. Vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel dat met je meedenkt. Je kan wellicht een paar tientjes besparen door bij een webshop te kopen, maar deze bejegening en service is onbetaalbaar.

Rob van Groos 02-03-2022

Een Liebherr koel- vriescombinatie en een Siemens inbouwkoelkast gekocht bij Expert in Barneveld. Na een paar dagen waren deze produkten al leverbaar. Bij aankoop prettig geholpen en de montage van de inbouwkoelkast ging vlot en professioneel. Oude koelkast en koel-vriescombinatie mee terug genomen. Prettige winkel en zeer tevreden over onze aankoop.

Steensma 02-03-2022

Tja.......wij wilden geholpen worden door een vakman/vrouw en deskundige installatie.
Dan kom je hier uit.

Pelzer 02-03-2022

In de winkel goed advies maar daarna geen enkele fatsoenlijke service wat betreft het werken van de TV en Soundbar.

Bouwland 02-03-2022

De website geeft voldoende voorlichting om een juiste keus te maken voor de aankoop van het nieuwe apparaat.