Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Laar 16-12-2022

Nette mensen goed van kennis,
Wij zijn super tevreden.
Expert bedankt.
Fam van laar Oldenzaal

Van der Mossel 15-12-2022

Goed geholpen in de winkel. Maar geen enkele informatie over wanneer de vrieskast geleverd gaat worden. Ook is de service (uitleg) over het gebruik van het apparaat heel slecht. Hierover geen informatie gehad.

Koch 15-12-2022

Was nooit eerder bij Expert geweest. Wat heb ik al die jaren gemist????? Ik kom hier zeker vaker in de toekomst en zal jullie aanbevelen.

t*******@h********** 15-12-2022

Voor persoonlijke service en goed advies ook na aankoop en afwikkeling van garantie.

t**********@g******** 15-12-2022

Expert Castricum denkt in oplossingen, kan snel leveren, aardige medewerkers en goede monteurs

b**************@g******** 15-12-2022

nee, we zijn niet tevreden. Onze klacht over het product is nog steeds in behandeling.

Leijten 15-12-2022

Betrouwebare Expert in Beilen.

Goede voorlichting. vriendelijk en behulpzaam. Bezorgging/plaatsing zelfs op de dag van aankoop. Ook de plaatsing vlot netjes en op tijd.

Jansen 15-12-2022

Prachtig toestel deze nieuwe Sony TV, goed geleverd, deskundig geplaatst, dit wordt dus voortaan genieten van dit prachtige beeld.

f*******@a******** 15-12-2022

Expert Laren is een vriendelijke, klantgerichte winkel, met fijn personeel, en een positieve vibe. De klanten voor en na mij kwamen met een glimlach binnen, en liepen met een glimlach de winkel weer uit!

De Jong 15-12-2022

Persoonlijke aandacht met goed advies heb ik prettig ervaren.
Daarbij is de prijs kwaliteit verhouding prima met goede sevice is Expert is zeker aan te bevelen.

Bruggenkamp 15-12-2022

Al mijn producten gekocht
Bij expert stereo kookplaat wasmachine enzo.....

Van Aggelen 15-12-2022

Werden erg vriendelijk geholpen. Goed geadviseerd en zeer snel bij ons bezorgd! En ook daar goede adviezen.
Goed gevoel om te kopen bij expert!

Koenders 14-12-2022

Duidelijke uitleg in de winkel,snelle levering en aansluiting van product vriendelijk personeel in zevenaar

Odink 14-12-2022

Overzichtelijk assortiment.
Fijn personeel.
Ruime voorraad om keuzes te maken.

j*******@h****** 14-12-2022

Gewoon ouderwetse service, prima bedrijf, beter dan die grote winkelketens (zoals bijv Mediamarkt).

r******************@i********* 14-12-2022

Expert heeft prima medewerkers, die je als klant professioneel helpen en van goed advies voorzien

Roomans 14-12-2022

een positieve ervaring maar.....ik ga eigenlijk altijd nog wel een keer in de winkel vragen hoe het staat met het tempo van de levering......kennelijk erg druk

Capel 14-12-2022

Vriendelijke medewerkers met een gedegen kennis van zaken. Wij zijn zeer goed geholpen in de winkel.

Schuur 14-12-2022

Goede kennis van het apparaat en goede service, thuis installeren en door gaan tot het past ook al werd het iets moeilijker dan verwacht.

m************@g******** 14-12-2022

Goed product met dito info. Bezorgd zoals afgesproken met goede instructies: prima.

Meeuwisse 14-12-2022

Iedereen moet zelf weten waar hij of zij iets koopt maar ik beveel expert op de markt in Roosendaal zeker aan.

Winterman 14-12-2022

Prima geholpen in de winkel. Deskundig personeel. Ook de installatie prima.

h*********@h********** 14-12-2022

Gromecast gekocht voor 39;95 euro, kwam hem later tegen op internet voor 29,95 euro achteraf best wel een groot verschil .

Rebers 14-12-2022

Expert vlaardingen heel fijne winkel met kennis van producten en aandacht voor de klanten.

Van der Toorn 14-12-2022

Prachtige winkel met prettig en deskundig personeel en supersnelle levering. Echt top!