Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Appel 29-10-2022

Zeer tevreden over de hulp en uitleg bij de aankoop van de tv beugel en soundbar bij expert hagoort in boskoop

Van Miltenburg 29-10-2022

Koop lokaal, lekker dichtbij en goede service, en als het kan vervanging als een apparaat gerepareerd moet worden. Wij zijn al vele jaren een tevreden klant.

T&M 28-10-2022

Nette winkel met veel kennis en ideeën.
Perfect levering door een zeer beleefde jongen die ook nog behulpzaam was.

f*******@n****************** 28-10-2022

Prettige medewerkster heeft me uitstekend geholpen! Dank voor de goede service.

j**************@k********* 28-10-2022

Goed geholpen. Volgende keer de buitengaat van de dv geven ipv de binnengaat. Vriezer paste niet, wordt netjes opgelost, moeten alleen nu langer wachten en de prijs is anders 🙈

Hink 28-10-2022

Een goed advies om een product te kopen
ga dan de winkel van Expert in lopen

Klein Kranenborg 28-10-2022

Je wordt heel goed geholpen. Ze geven deskundig advies. Ook bij thuisbezorgen helpen ze goed.

Navis 28-10-2022

Plaatselijke leverancier is door ervaring het makkelijkst, in verband met storingen 7

Gge Holding Bv 28-10-2022

Duidelijke uiteenzetting van de producten, en altijd bereid iets meer te doen voor de klant zonder extra druk of kosten.

Beckers 27-10-2022

Heb altijd (tot nu toe) goede ervaringen met de medewerkers en de producten van Expert.
Ben al jaren klant van Expert Dokkum.Ze nemen alle tijd voor je en ze geven goede service.

De Waard 27-10-2022

Aanbod, deskundigheid en service zijn bij Expert de normaalste zaak. Ik hoef geen andere winkel!

h***********@g******** 27-10-2022

Good range of products. The staff were very friendly and helpful. They knew the product and were offered relevant advice and suggestions for the television. Nice to buy local and support local businesses.

Vermeer 27-10-2022

De winkel in Kaatsheuvel heeft deskundig en klantvriendelijk personeel. Dit geld ook voor de bezorgers van expert.

Westendorp 27-10-2022

Wasmachine bij Expert de Graaf in Castricum gekocht.
Uitstekende service, zowel in de winkel als bij het plaatsen van de wasmachine. Prima uitleg en goede tips. Dat geeft vertrouwen! Blij mee!!

Rieke 27-10-2022

Goede service en kan overleggen met de verkoper niet mogelijk via internet iets bestellen

k******@h********** 27-10-2022

Iets duurder dan online, maar op deze wijze houden we winkels en de ondernemers dichtbij !!!!!

Verhagen 27-10-2022

Ik heb een Etna vries/koelkast telefonisch besteld, ben zeer vriendelijk en goed geholpen.
Ik ben helemaal tevreden over het contact met Expert, de bezorging alles netjes en correct.
En blij met de (Stille) Etna Vries/Koelkast.

d************@h********** 27-10-2022

De hulp bij het vinden van het gezochte product was goed; helaas was de keuze door veel vraag naar dit product beperkt.

h************@b******* 27-10-2022

Fijne winkel met goed advies. Prettig dat er personeel in de winkel is die je adviseren en met je meedenken. Niet een onpersoonlijk klikje op internet voor je bestelling. Daarna maar afwachten of het klopt en waar je geld is gebleven. Kortom, ik ga in de toekomst bij een nieuwe aankoop zeker naar Expert.

Meulen 26-10-2022

we zijn zeer tevreden met de aankopen die we hebben gedaan het is prettig winkelen bij expert vriendelijk en deskundig

Hendriks 26-10-2022

Klantvriendelijk, meedenken en service wordt hier nog met HOOFDLETTERS geschreven...

Van de Bij 26-10-2022

Expert Woerden zeer aan te bevelen. Goede voorlichting en deskundigheid van de medewerkers. Uitstekende service.

g*****@z******* 26-10-2022

omdat prijs / kwaliteit zeer goed is en de service en bezorging eveneens, zal ik deze winkel altijd aanbevelen !

Van Galen 26-10-2022

Fijn dat je goed advies krijgt in de winkel; dat is echt een voordeel ten opzichte van online shoppen. Er zijn in alle producten zo veel varianten dat je bijna (of helemaal) niet meer weet wat het beste is voor jouw situatie. Prettig om in een adviesgesprek uit te kunnen leggen wat je nodig hebt en vervolgens uitkomt bij het Merk / Type dat het beste aansluit. Je neemt het de aankoop gelijk op de fiets mee naar huis. Handig en milieubewust dat er niemand voor hoeft langs te rijden met een busje.

9*******@z******* 26-10-2022

Zal altijd expert adviseren want het was in het verleden
Reeds aan te bevelen en dat is niet veranderd.