Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Meester 27-01-2023

We kwamen voor en nieuwe wasmachine en wasdroger. We vertelden dat de Miele wasmachine (7 jaar oud) niet centrifugeerde bij heel kleine wasjes waarop de verkoper zei dat dit gebruikelijk is i.v.m. onbalans van de wasmachine. Hij adviseerde dan ook om de wasmachine niet, onnodig, te vervangen. Toen over naar een advies over de droger. Na een inventarisatie van onze wensen is het een zelfreinigende warmtepompdroger van Bosch geworden. Kortom, eerlijk en goed advies!! Ook de bezorging was conform afspraak, vriendelijke en vakkundige medekers.

Beckers-verhees 27-01-2023

koop hier nooit iets meer!! Er zijn andere witgoedwinkels genoeg, waar meer deskundigheid en service geleverd wordt.

De Vries 27-01-2023

Fijne zaak en deskundig advies met vriendelijk personeel.
Kleinere zaak, maar winkelt voor ons veel prettiger.

a************@k********* 26-01-2023

een 10 voor advies en een 10 voor de uitleg en een 10 voor attent maken van andere merken en prijzen en benaderd worden als persoon en niet zomaar snel un klant weghelpen

Bandsma 26-01-2023

Deskundig advies, tijd voor de klant, mooie opgeruimde en overzichtelijke winkel

Habing 26-01-2023

Een hele fijne zaak een mooi
assortiment,en vooral tijd en aandacht voor de klant.Daar ga je graag naar toe.Top

p**************@g******** 26-01-2023

Personeel denkt mee aan wensen van de klant zonder opdringend over te komen en neemt hierbij de tijd voor uitleg van het product. Wij hadden een probleem met een eerder gekocht product, dit is prima opgelost in de winkel doormiddel van omruilgarantie voor een ander product! Top service!

Geuchies 26-01-2023

Onze volgende aankopen zullen wéér bij Expert Nijkerk zijn. Dat zegt genoeg.

Van De Weghe 26-01-2023

Heel goed aan bevolen.nu Dat expert.de only.store.in de neighborhood. Voor.items.you need.thanks

j**********@c******** 26-01-2023

Wij zíjn zeer tevreden over Expert in Soest. U wordt daar deskundig geadviseerd.

Timmer 26-01-2023

Zeer fijne winkel ,met vriendelijke mensen die daar werken. Ook de bezorging was top.

Hamstra 26-01-2023

Expert Heerenveen is voor mij de winkel voor elektronica op elk gebied. Groot of klein, Expert helpt me!

j*****************@g******** 26-01-2023

Fijne winkel en kundig personeel. Snelle levering en montage. Kom er graag.

Verhoeks 26-01-2023

Hoogstwaarschijnlijk geen aankopen meer bij expert. Totaal geen deskundigheid

h*******@c******** 26-01-2023

Expert, Barneveld, kan ik aanbevelen voor aankopen. Misschien zijn er aanbiedingen met een lagere prijs maar service is ook een punt.
Vaak is iets duurder toch voordeliger.

Roodenburg 26-01-2023

kwaliteit producten zeer goed
uitleg over producten zeer goed
expert als winkel zeker aan te raden

v******@h********** 25-01-2023

Ik ben bij de expert in Vlaardingen geweest. Is best een grote winkel met een ruim assortiment. De meneer die mij hielp was niet opdringerig, maar zeer hulpvaardig en dacht mee. Hij was zelfs zo vriendelijk om mijn TV in de auto te zetten en de klep met een spanbandje vast te zetten. Ging met een cremekleurige broek zelfs door de knieen om de band vast te maken. nou ja...wat wil je nog meer !!!

j**********@g******** 25-01-2023

Fijne winkel met goed advies en prima service.
Ook veel keuzemogelijkheden.

j**********@a******* 25-01-2023

prima service, snelle levering en plaatsing, deskundig en goed aangesloten.

a*********@h********** 25-01-2023

Ruim assortiment
Vriendelijk en kundig personeel
Nette en opgeruimde winkel

Berger 25-01-2023

Goede service en deskundigheid. Via de mail heb ik uitgelegd wat ik nodig had. Thuis bezorgd door een monteur en die heeft het aangesloten. Het was direct het goede product.!

Van Bergen 25-01-2023

Bij Expert Beuningen een koelkast gekocht. Via de website van Expert wist ik wel welke koelkast ik wilde hebben, maar in de winkel aan de winkelmedewerker toch nog gevraagd of dit de goede keuze was. En dat kon hij bevestigen zodat we nu beschikken over een mooi en energiezuinig tafelmodelkoelkast met 5 jaar garantie.

f***@h****** 25-01-2023

Vriendelijk personeel bij deze (voor ons) lokale ondernemer en goede service.

m**********@u********* 25-01-2023

Laat je altijd informeren bij de speciaalzaak van een product. In dit geval dus Expert.

j************@c******** 25-01-2023

Eerlijk klantadvies goede inhoudelijke productkennis, vriendelijk en goede service ook geruime tijd na aanschaf