Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Klink 13-11-2021

Ben je pijnackenaar, koop je ook je mobiel bij Expert. De keuze en prijs is er naar.

Oudshoorn 13-11-2021

Zeer tevreden over product en service. Droger erg stil en makkelijk te bedienen

Anton 13-11-2021

Duidelijke uitleg over de werking en zeker niet naar de duurste uitvoering gestuurd.

b*********@g******** 13-11-2021

Zeer tevreden! Kookplaat is makkelijk te gebruiken en ik wil nooit meer terug naar het op gas koken.

Jansen 12-11-2021

De aanschaf van onze nieuwe koel-/vriescombinatie bij Expert vd Griendt Drunen is ons prima bevallen!
Prima afspraken gemaakt en perfect nagekomen voor een hele goede prijs.

Van der Ende 12-11-2021

Werkelijk ontzettend goed geregeld de levering van was/droogcombi, installeren en de oude apparaten afvoeren. Zo netjes gewerkt en heel vriendelijk. Hier had ik op gehoopt.

Darwinkel 12-11-2021

Uitstekende service, vakkundig personeel, eigen monteurs, komt afspraken uitstekend na.

r********@k********* 12-11-2021

Een vertrouwd adres waar je prettig geholpen wordt binnen een uitgebreid assortiment relevante goederen.

j*********@g******** 12-11-2021

Expert Beuningen, prima zaak waar je altijd terecht kunt. Goede service, aflevering en montage!

m******@g******** 12-11-2021

Expert Nuenen heeft een zeer slechte service, ik raad ieder ander aan om elders te kopen. Verkopen kan iedereen maar op het moment dat je het product hebt gaan ze laconiek met je om en kun je het uitzoeken!!!

b*******@g******** 12-11-2021

Top service! Medewerker Jens heeft mij geholpen met de aankoop van een TV.
Door zijn kennis, ervaring, geduld en zijn grappen was ik meteen om en verkocht. Ik maak zelden mee dat ik zo goed geholpen word. Dezelfde dag heeft hij ook nog eens de TV bij mij afgeleverd. De service kan niet beter, echt top! Bedankt Jens!

Schutten 12-11-2021

Hele aardige medewerkers zowel in de winkel als tijdens de bezorging, ze gingen niet eerder weg tot alles werkte en toen ik niet genoeg stopcontacten had kreeg ik er een stekkerblokje bij.

Billekens-wijnhoven 12-11-2021

Vriendelijkheid, deskundigheid en advies geven staat hoog in het vaandel bij Expert Deurne! En dat is te merken!

Van Look 12-11-2021

Expert Drunen is gewoon een super winkel met super personeel. Wat duurder dan de web winkels maar service is voor ons ook belangrijk!

Kragten 12-11-2021

vriendelijk personeel en goede uitlegt en nemen alle tijd als je vragen hebt.

Klomp 11-11-2021

bij expert wordt je goed geholpen de keuze is groot en de prijzen zijn ook oke

m************@g******** 11-11-2021

Fijne winkel en personeel. Goed advies en uitgebreid geïnformeerd over de levering.

s********@g******** 11-11-2021

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Altijd bereid om je te adviseren en ook eerlijk, geen vreselijke verkoop praatjes.

Callaghan 11-11-2021

Vaatwasser gekocht als vervanging . Jammer dat er geen showmodel in de winkel stond, maar door goed advies is alles goed verlopen. De vaatwasser werd snel geleverd en perfect ingebouwd, door een zeer deskundige monteur. Fijne geluidsarme machine, die het prima wast en droogt, maar eigenlijk te veel verschillende wasprogramma's heeft. Minpuntje het bestekmandje is wat aan de kleine kant. Leuke machine voor niet te veel geld. We zijn er tot nu toe erg blij mee, we hoeven i.i.g. niet meer met de hand de vaat te doen.

h***************@h********** 11-11-2021

Goede service zeer klantvriendelijk Goede uitleg bij producten. Dus als u opzoek bent naar witgoed ,Tv,neen gerust eens een kijkje in de winkel.

Berends 11-11-2021

In deze expert Meier winkel wordt je door zeer vriendelijk en bekwaam personeel geholpen om het juiste product te kopen wat bij jou past. Het is een mooie en open winkel die vriendelijkheid uitstraalt. Gemakkelijk te bereiken.

g*****@m****** 11-11-2021

Zeer goed service. Winkel oogt wat rommelig en gedateerd. Maar dat wordt volledig gecompenseerd door de bekwaamheid van de medewerkers, die nemen de tijd en zoeken de zaken uit. Communicatie en aflevering zeer netjes.

k**************@g******** 11-11-2021

Deskundig en vriendelijk personeel. Neemt tijd om informatie te geven over het product en vragen te beantwoorden. Denkt mee over mogelijke alternatieven.

Bruggink 11-11-2021

Prima winkel, deskundig personeel heeft alle tijd voor je en denken met je mee. Goeie service! Kortom: een hele fijne winkel met een kwalitatief hoogwaardig aanbod voor een goeie prijs!!!

Van Hulten 11-11-2021

Eerlijke medewerker en behulpzaam. Laat je uiteindelijk zelf de keuze maken.