Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

k********@z******* 20-10-2021

Blijf in ieder geval in je eigen woonplaats winkelen en Expert is een uitstekende winkel daarvoor hoef je niet ergens anders naar toe.

Graat 20-10-2021

Fijne winkel, enthousiaste verkopers. Wij gaan altijd terug, ook goede service.

c****************@o********** 20-10-2021

Professioneel, klantvriendelijk, meedenken en daadwerkelijke inzet om supersnelle installatie te realiseren ( ivm bijzondere omstandigheden)

r***********@z******* 20-10-2021

De aanbiedingen zijn hier ook echt aanbiedingen. We werden prima voorgelicht in de winkel en de bezorging en montage van onze 65 inch LG televisie verliep vlekkeloos. Na de montage werd de werking van de basisfuncties geduldig en begrijpelijk uitgelegd. We genieten nu volop van onze aankoop.

F. Goddijn 20-10-2021

Makkelijk te parkeren, mooie ruime lichte winkel met ruim assortiment en het allerbelangrijkste: vriendelijke en deskundige medewerkers die alle tijd nemen voor een goed advies. Volgens mij ook goede prijs/kwaliteit verhouding maar dat vind ik niet eens het belangrijkste. Het vertrouwen dat het 'goed zit' met de gekozen aanschaf geeft de doorslag.

h***************@g******** 20-10-2021

Goede soundbar gekocht en werkt naar behoren. Helaas wel veel meer moeten betalen dan dat mij aan de telefoon werd gezegd.

s***********@g******** 20-10-2021

Ik werd heel slecht geholpen, en het duurde bijna twee weken totdat mijn artikel geleverd wordt. CoolBlue of Bol doet het veel beter, gelijk de volgende dag. Doei Expert, ik koop nooit meer iets bij jullie.

Klaassen 20-10-2021

vooral de service is heel goed maar het bedienend personeel vriendelijk en hulpvaardig volgende keer als we weer witgoed moeten hebben zeker weer naar expert

d******@z******* 20-10-2021

ik ben heel tevreden,over de informatie,de stofzuiger is precies wat wilde !

Bergkotte 20-10-2021

Een eerdere review van mij is reeds bekend. Derhalve geen wijzigingen noodzakelijk. Ik kom graag bij Expert in Boskoop.

i***@g******* 20-10-2021

Al jaren klant bij Expert in Dieren. Geven deskundig advies, zijn prettig in de omgang, leveren snel, komen afspraken na. Top!

Moonen 20-10-2021

Duidelijke website
En heel netjes geholpen met mijn bestelling telefonisch

Witte 20-10-2021

zeker de moeite waard om deze winkel te bezoeken, goede artikelen en service, klantvriendelijk ook

r*********@h********** 20-10-2021

Wasmachine gekocht in de winkel. De kennis en hulpvaardigheid van de medewerker was top!

Martens 20-10-2021

De deur van de vriezer was volgens vraag om gedraaid maar zat op de kop !
De afwerking was vreemd , nu hersteld en prima naar de zin.

e*********@g******** 20-10-2021

We hebben een Samsung televisie aangeschaft. Heel fijn beeld, vakkundig voor ons ingesteld en opgehangen. In de winkel had men een duurdere kunnen verkopen, maar men adviseerde de voor ons beste tv binnen ons budget. Dus geen gladde verkooppraatjes. Heel fijn!

0******@g******** 20-10-2021

Een snelle reactie op onze mail. Daarna snelle afhandeling van onze vraag, waarbij we het product konden afhalen voor de actie prijs.

Heeremans 20-10-2021

beste manier om iets aan te schaffen - niet online, maar met deskundige hulp

Moerland 20-10-2021

Uitstekende service en kennis. Fijn dat er zo mee gedacht wordt door het personeel.

Wolthaar 20-10-2021

Expert is een winkel met goede producten tegen een hele goede prijs. En erg goed winkel personeel.

s**************@g******** 20-10-2021

Fijne en vriendelijke service. Er word uitstekend meegedacht voor de best mogelijke apparatuur, bij de installatie kreeg ik een goede uitleg. Ik ben erg blij met de soepele afhandeling van alles.
In de toekomst zal ik bij aankoop van andere apparatuur Expert Nijkerk zeker weer inschakelen

Van der Hurk 20-10-2021

Naar aanleiding van onze wensen werd een aankoop van een TV voorgesteld, die nu in huis staat en waar we uitermate tevreden over zijn.

Bosters 20-10-2021

Expert Boxtel is een zeer fijne winkel met zeer kundig en vriendelijk personeel. Wij zijn zeer vakkundig geholpen door XXX

Boekholt 20-10-2021

De mensen van Ypey zijn altijd correct en behulpzaam en zij hebben een prima service , wij zijn al 35 jaar klant en zijn altijd dik tevreden over hun .

d*******@b*********** 20-10-2021

Expert Diemen is al jaren ons vaste adres als we witgoed kopen. En we zijn altijd tevreden.