Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Schrumpf 16-09-2022

Als klant wordt het zeer persoonlijk geholpen en de prijs kwaliteit verhouding is goed. De kennis van de medewerkers zijn uitstekend.. En de service is echt top.

d***********@z******* 15-09-2022

Uitstekende uitleg in de winkel en gratis thuisbezorgd en ze nemen de oude witgoed weer mee.
Thuis het nieuwe machine op plek neer gezet van de oude!
Top service

Bakker 15-09-2022

Goede, eerlijke, snelle en deskundige hulp, iets wat je echt wilt, verwacht en krijgt in een winkel in een dorp als Heemskerk.

d******@k********* 15-09-2022

Expert is zijn naam meer dan waard. De medewerkers zijn vakbekwaam en zeer behulpzaam. Compliment aan Expert Zeewolde!

Van der Linde 15-09-2022

Bij aanschaf van nieuwe huishoudelijke apparaten en geluidsapparatuur en tv’s is Expert wat mij betreft de beste leverancier!

Binnendijk 15-09-2022

Prachtige inbouwkoelkast met de nieuwste technologie!!
Heel blij met deze whirlpool inbouw koelkast!!
Zoveel beter dan wat ik had!!

Boumans 15-09-2022

duidelijke site
Had het product al gevonden echter naar winkel gegaan voor persoonlijk advies

e******@h********** 15-09-2022

Goede uitleg in de winkel over het te kopen artikel. Op tijd geleverd en geplaatst.

d*****************@h********** 15-09-2022

Duidelijke website
Bij vragen kun je altijd de winkel bellen of naar de winkel

Servall 15-09-2022

Als je ouderwets goed geholpen wil worden ben je bij Expert aan het juiste adres

Van Lente 14-09-2022

Goeie service alles is te regelen.... ook als het product niet in hun winkel aanwezig is maar wel bij hun expert conculega. Klant gaat voor..

Weber 14-09-2022

Goede informatie. Uitstekende service. Vriendelijk personeel. Goede producten.

Hofstede 14-09-2022

Fijne zaak vriendelijk goeie
service !

Gewoon door gaan zo!

Ten Kate 14-09-2022

Je moet in de winkel wel veel vragen stellen over het product dat je wilt kopen.

t**********@g******** 14-09-2022

Expert doet aan ouderwetse en perfecte klant binding door een super professioneel product advies! Tevens is afspraak afspraak!! Ook product onvolkoomheden worden snel en en goed opgelost!

Idema 14-09-2022

Eerst zoeken en oriënteren op internet dan de betreffende winkel bezoeken.
Top geholpen in Castricum.

p*********@l****** 14-09-2022

Winkel met goed assortiment en regelmatig goede aanbiedingen. Vriendelijke medewerkers die ook echt deskundig zijn.

Hamstra 14-09-2022

Expert Drachten wordt bemand door professionals en je wordt er snel, vriendelijk en deskundig geholpen.

p***********@h****** 14-09-2022

wij zullen uw aanbevelen bij onze familie en vriendengroep
zijn erg tevreden over expert

h*****************@z******* 13-09-2022

Mooie Samsung TV, prachtig beeld. Op advies van verkoper door Expert laten installeren en dat scheelde een hoop gedoe. Vriendelijke en deskundige monteurs.

Expert - 's-Heerenberg 13-09-2022

Vriendelijke en duidelijke hulp bij keuze bepaling. Soepele en vlotte levering.
Oude apparaat later na overhevelen van de inhoud opgehaald.
Zeer tevreden over winkel en monteur.

b*******@h********** 13-09-2022

Mijn ervaringen met de verkoopmedewerkers van Expert zijn tot nog toe altijd positief geweest: ze kennen het assortiment dat in de winkel staat, denken met de klant mee, en zijn vakkundig.

Jansen 13-09-2022

Ik kocht in augustus 2022 een stofzuiger bij Expert Deurne. De winkel is voor mij bekend omdat ik er al vaker producten heb gekocht. De reden is, prima personeel, goede prijs, groot assortiment en een prachtige winkel. De winkel is bovendien goed bereikbaar met een grote gratis parkeerplaats. Kortom voor al mijn wit- bruin- of grijsgoed ga ik naar Expert Deurne. Ze doen het daar gewoon goed!

Nederstigt 13-09-2022

Mooie winkel en een prima behulpzaam personeel. De kwaliteit van en de informatie over het geleverde is uitstekend.
De verhouding prijs en kwaliteit is ook in orde. Kortom een zaak die ik kan aanbevelen.

Ad 13-09-2022

Zeer goede service , verkoper bij het uitzoeken van de vriezer laat mij zelf uitzoeken! Niet opdringerig van die kopen. Keuze aan mij laten .wel wat het verschil is ! Zeer correct en snelle levering .Top