Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Albert 08-04-2022

Bij Doornebal Nijverdal word je altijd netjes geholpen door vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Bij expert kun je altijd terecht om de producten te zien want er is er altijd 1 in de buurt

m**************@g******** 08-04-2022

Het is altijd prettig om in de winkel van Expert Breda te komen. Je wordt daar altijd goed, vriendelijk geholpen en ze nemen er echt de tijd voor hun klanten. Ik kom hier graag 👍

x*****@g****** 08-04-2022

Moderne website, voldoende informatie. Niet het goedkoopste aanbod, maar offline goed advies, dus een goed totaalpakket

Knapper 08-04-2022

Goede informatie, afspraken worden nagekomen, gewoon 100%tevreden al vanaf de jaren tachtig

Hoppen 08-04-2022

Prima winkel, zou het iedereen aanbevelen, de service is prima , ben al jaren klant en nog nooit problemen gehad

h***************@z******* 08-04-2022

Zeker de moeite waard om Expert mee te nemen bij de aanschaf van elektronica

Dijkema 07-04-2022

Koop lekker in eigen dorp en weet dat je als klant wordt gewaardeerd. Prima adviezen, prima service en de prijs-kwaliteitsverhouding in uitstekend.
De goede ervaring in de winkel gaat moeiteloos door bij de bezorgdienst.

c**********@k*********** 07-04-2022

Goed advies v.w.b. aanschaf TV, en levering met goede uitleg. Prijs misschien niet zo scherp als bij eerste de beste internet aanbieding, maar advies en uitleg was mij meerprijs zeker waard!

Wielinga 07-04-2022

Altijd goede service en vriendelijk staan hoog in vaandel . En voor al jou vragen hebben ze een goede behandeling

Uiterwaal 07-04-2022

Prettig en goed en blij dat ik via gewone winkel besteld heb ipv webwinkel. Wellicht iets mee betaald maar superservice

Talma 07-04-2022

Prima winkel, prima personeel. Altijd tevreden over hun advies en meedenken.

De Vink 07-04-2022

Expert Huizen is betrouwbaar, geeft goede (na)zorg, goede voorlichting en uitleg. Prettige winkel.

Nelen 07-04-2022

Zeer professionele behandeling:
Van winkelbezoek tot aflevering/installatie

m*****@g******** 07-04-2022

Het artikel gevonden via Google, winkel gebeld en besteld. Heel simpel, bijna nog makkelijker dan via een webshop bestellen.

Mulder 07-04-2022

Ga gewoon eens binnen, dan merk je waarom deze EXPERT winkel de trots van Wijchen is.

Koopman & Brouwers 07-04-2022

Expert Wieringerwerf, uitstekend personeel, zeer plezierig om zaken mee te doen. aanrader

De Koning 07-04-2022

Expert te Dieren heeft me nog niet teleurgesteld, vriendelijk als altijd en behulpzaam! Prettige non pressure omgeving....

r*******@g******** 07-04-2022

Zeer mooie winkel en TOP service, goed personeel die er verstand van hebben.

Van Meel 07-04-2022

Ik zocht een inductiekookplaat. Heel veel keus en heb met de medewerker gekeken welke het beste aansluit bij mijn wensen. Ik heb goed advies en uitleg gekregen en de montage is erg netjes gedaan.

Metaal Techniek Rakels 07-04-2022

professionele medewerkers met kennis van zaken die meedenken in oplossingen

Molog 07-04-2022

Expert Heemskerk: Fijne winkel en uitstekende service. Na levering gebeld door Expert of de levering naar wens was verlopen. Zeer tevreden!

Langerak 07-04-2022

Nette, overzichtelijke winkel in Bodegraven, fijne medewerkers en prima service.

Nieuwe klant. 06-04-2022

Had van te voren gebeld om een magnetron af te komen halen. Showmodel stond in de winkel. Goede uitleg. Netjes in de auto gezet. Prima.

Schoof 06-04-2022

Goede service en prijs. En anders dan via internet, vriendelijke winkel personeel

Weerden 06-04-2022

Hele goede service en advies bij Expert Beuningen. Ook uitstekende bezorging en uitleg door bezorger , Dus ik raad een ieder aan ga naar de Expert in Beuningen.