Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Wessels 19-08-2021

Deze winkel doet wat ze zeggen en denken mee.
Snelle levering en montage, wat wil je nog meer !!

f********@h****** 19-08-2021

Advisering en begeleiding kunnen cq moeten beter. Afspraken zijn correct. Facturering en kassabediening goed. Vriendelijke medewerkers.

v*******@g******** 19-08-2021

Nadat ik een koelkast had gekozen werd deze volgens afspraak geleverd en geplaatst. Bezorgers werken zorgvuldig om niets te beschadigen. Uitleg was helder, afval werd meegenomen. Top, ik bestel graag nog eens bij Expert Hillegom!

a**************@z******* 19-08-2021

heb jarenlang plezier gehad van mijn ASKO wasmachine en de service van Expert. Helaas kwam ook aan de levensduur van deze machine een eind, maar Expert zorgde voor snelle levering van een nieuwe (ASKO) machine!

Kroonbergs 19-08-2021

prima, ik heb nog een artikel besteld en zag het via internet een stuk goedkoper en toen kon er toch iets met de prijs gedaan worden ,dus helemaal oke

m***********@g******** 19-08-2021

Zeer vriendelijk en vakkundig winkelpersoneel.
Ook de levering was volgens afgesproken tijd en de bezorger was
zeer klantvriendelijk

Gijs Van De Hoef Groente 19-08-2021

Top service en voorlichting, en een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gijs van de Hoef

r********@o********** 19-08-2021

Ik heb goede ervaringen met de medewerkers van Expert. Luisteren naar de wens en zijn dan erg meedenkend naar de juiste producten

r***********@g******** 19-08-2021

Koop in de winkel waar je het product bekijkt en vlucht niet naar online vanwege de euro's.

Theunis 19-08-2021

De expert heet niet voor niet expert. Als je de winkel binnenloopt weet je zeker dat je goed geholpen wordt en het is altijd fijn om de lokale ondernemer te steunen.

Hendrikx 19-08-2021

Bij aankoop product werd door mij 3x kenbaar gemaakt dat ik momenteel een xxl vaatwasser in gebruik heb. Echter deelde de verkoper mij mede dat de aangeboden nwe vaatwasser ter vervanging zeker in mijn keuken past. Echter bij levering, waarbij installateur bij verkeerde adres stond (niet juist genoteerd door verkoper) bleek de Siemens vaatwasser daadwerkelijk niet te passen.

j***********@h********** 19-08-2021

Prima service en de apparatuur is deskundig en tot volle tevredenheid geïnstalleerd.

j******@z******* 18-08-2021

Goed advies, snel geleverd en keurig ingebouwd op de afgesproken tijd. Vakkundig personeel

i**********@p************** 18-08-2021

Het hele huis voorzien van nieuwe apparatuur. Goede prijsafspraak kunnen maken. Plaatsing perfect gelopen. Blij mee.

Doddema 18-08-2021

Op zaterdag ochtend ging onze wasmachine kapot. Om 14:00h draaide de nieuwe machine alweer, klasse.

Daems 18-08-2021

Expert Diepenveen is een betrouwbaar adres voor uw witgoed en elektronica. Het personeel is dienstverlenend en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding is OK.

Rijling 18-08-2021

Snelle levering en komen het perfect voor je installeren. En heel erg leuk personeel zowel in de winkel als de installateur.

s***********@l****** 18-08-2021

Mooie en degelijke Amerikaanse koelkast. Staat nu 2 dagen en is mooi stil. Veel ruimte! Perfect voor een gezin van 4.

T f Kuipers 18-08-2021

bij Expert wordt je deskundig en vriendelijk geholpen. Het personeel is erg behulpzaam

Kotterer 18-08-2021

expert haaksbergen is een bijzonder prettige winkel om je aankopen te doen.
Zeer deskundig, goede uitleg . Je wordt er zeer vriendelijk geholpen. Veel aandacht en tijd voor de klant.

Van der Wal 18-08-2021

Expert Heerenveen/Gorredijk is een bedrijf waar je uitstekend geholpen wordt door aardige medewerkers.

j*********@z******* 18-08-2021

in het verleden al diverse producten bij expert aangeschaftwaar ik zeer tevreden over ben

Brosky 18-08-2021

Wij hebben de nieuwe koelkast laten inmeten door iemand van Expert. Wij kregen vervolgens de keuze uit enkele opties tussen koelkasten die in onze keuken zouden passen. Koelkast is netjes geplaatst door nette monteurs.

m********@g******** 18-08-2021

Expert Huizen kon zeer snel nadat onze koelkast het had begeven een prima alternatief leveren en installeren. Het leek ons ambitieus maar ze hebben gewoon gedaan wat ze beloofd hadden. Absolute aanrader!

Brauns 18-08-2021

Helaas ging er bij aflevering iets mis, de gedane betaling had men niet gezien en mijn zoon betaalde nog een keer. De volgende dag daarover gebeld en het bedrag is direct teruggestort