Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Ebbers 24-02-2022

Super service. Meerdere producten aangeschaft bij Expert Dieren. Je wordt altijd vriendelijk geholpen en er wordt naar je wensen geluisterd.

v**********@p******** 24-02-2022

persoonlijk contact, goede mogelijkheid tot oriënteren in de winkel en eengoed advies daarbij

Van Oss 24-02-2022

Deskundig en heel uitvoerig voorgelicht in de winkel. Levering duurde lang, maar dat lag aan de fabrikant. Plaatsing (met het omhangen van twee deuren) keurig en zonder extra kosten verricht, hoewel het zo'n 1,5 uur werk was.

f*************@p******** 24-02-2022

Prima advies gekregen in de winkel. Het ging bij ons om een nieuwe geïntegreerde vaatwasser, de oude Bosch (23 jaar oud) was stuk plus een nieuwe geïntegreerde koelkast voordat deze ermee stopt (ook een 23 jaar oude Bosch). De montagedienst was er stipt op tijd, vriendelijk en professioneel. Wij hadden ook al een goede ervaring met Expert Hillegom een paar jaar geleden met het installeren van de nieuwe televisie.

Zonneveld 24-02-2022

Heel snel een goed geholpen ,telefonisch besteld en daarop goed. En snel gereageerd,hartelijk dank fam zonneveld

Wevers 24-02-2022

het product meer info vragen goed werkt dit product wat ruist en kraakt een beetje
sennheiser RS 118 hoofdtelefoon

Damen 24-02-2022

Advies: kiezen via site, afhalen in winkel. (Service is goed, voorraad beperkt.)

Bolonyi 24-02-2022

Goede advies vriendelijk hulp, inmeetservice en montage perfect, alles goed uitgelegd en alles volgens de afspraken

Jans 24-02-2022

Goede service en kwaliteit.
Ook de personeel vriendelijk en Goede tip en meedenken. Goed systeem met de kabel aansluiting

Giesen 24-02-2022

Snel en vakkundig personeel ,vriendelijke bezorgers,dus nieuw witgoed nodig ga naar expert

a********@u********* 24-02-2022

helaas, helaas, was de vaatwasser van het merk ATAG extreem slecht qua afwerking/afmeting aan de buitenzijde. Links en rechts scheelde de hoogte 4 mm, terwijl de deur, binnenzijde exact waterpas staat

t*************@g******** 24-02-2022

Perfecte printer en goed geholpen door het personeel. Ik kom hier zeker weer terug.

Moonen 24-02-2022

39,95 voor het op een etage zetten en installeren van een wasmachine slaat natuurlijk nergens op, maar dat weten jullie zelf ook wel. Het is letterlijk 3 minuten werk. Dat is omgerekend 800 euro per uur. Dat is gewoon mooi meegenomen voor jullie, en een verkapte prijsverhoging.

De Gries 24-02-2022

Beschadigd exemplaar geleverd, niet zichtbaar en functioneert verder prima, maar was zo netjes geweest om coulanceregeling aan te bieden

Postma 23-02-2022

Goede service,nemen de tijd voor je als je een product koopt met goed advies.ik ben zeer tevreden.

Verkade- Kouwenhoven 23-02-2022

Geweldige winkel. Deskundig personeel, behulpzaam bij het maken van een goede keuze. Supersnelle levering. Duidelijke instructies bij aflevering.

Nieuwenhuizen 23-02-2022

Expert Wieringerwerf heeft een mooie winkel met een groot assortiment , prima prijs-kwaliteitverhouding en een hele goede service ook bij problemen.

s***********@g******** 23-02-2022

In deze winkel word je goed geholpen. Aardig en kundig personeel. Kortom prima zaak. Een aanwinst in Enschede.

l***********@g******** 23-02-2022

Ontzettend vriendelijk mensen die goed adviseren en snelle service bieden. Wij kopen al jarenlang onze producten bij Expert Haarlem en zullen dat ook blijven doen.

a*********@g******** 23-02-2022

Gewoon een fijne winkel met goed personeel, Misschien niet de goedkoopste maaar een stukje advies is ook erg prettig.

j***********@z******* 23-02-2022

Door het verstrekken van goede begeleiding en door het juiste advies, kunt u tot een goed product komen.

Groen 23-02-2022

Als u gaat voor vriendelijk personeel met een uitstekende vakkennis en goede service dan kan ik Expert Schipper van harte aanbevelen.

Doornenbal 23-02-2022

De service van deze zaak en het willen oplossen van problemen is geweldig. Een dikke 10, bedankt mannen

b********@h********** 22-02-2022

Ik beveel de lokale winkel aan voor witgoed, veel betere service dan online winkelen

Martens 22-02-2022

Expert heeft een hele goede service en helpt je prima op de goede weg. Je wordt goed geholpen, en krijgt uiteindelijk wat je zoekt.