Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Schoemaker 20-10-2022

In alle opzichten uitstekende winkel waar wij graag en zonder aarzeling onze huishoudelijke artikelen kopen

Timmermans 20-10-2022

Goede service
Zeer bekwaam en vriendelijk personeel. Ze nemen ook als het druk is de tijd voor je

Van Waardhuizen 20-10-2022

We zochten naar een bijverwarming . We kregen uitgebreid advies . Inmiddels voldoet het apparaat uitstekend . Was de juiste keuze .

p***********@g******** 20-10-2022

Een uitstekend advies en met kennis van zaken geholpen. Ook de service na levering is uitstekend.

Geerdink 20-10-2022

Doe al jaren, in verschillende woonplaatsen, door het hele land, zaken met Expert

- Franken 20-10-2022

Ik heb een koffiemachine gekocht tijdens een mooie actie. De expert van Expert was behulpzaam, vriendelijk en de machine werd snel geleverd!

Haverkorn 20-10-2022

Ik ben heel tevreden over de hulp in de winkel, het geven van goed advies en de snelle levering.

Keizer 20-10-2022

Expert Diepenveen heeft me goed geholpen met het uitzoeken van een koelkast, vriezer en koelkast en ze hebben goed uitleg gegeven over hoe je het beste de wasmachine en droger kon gebruiken. En het bezorgen en het neerzetten van alles ging ook echt prima.

p*********@h****** 20-10-2022

Persoonlijke aandacht en deskundige uitleg dat mis je bij online aankopen.Voor een wasmachine of televisie zou ik gewoon naar de winkel gaan.

Van Poorten 20-10-2022

Als ze iets niet hebben dan bestellen ze het voor je en dan is het er supersnel

Brouwer 20-10-2022

Vestiging Harderwijk heeft sinds enige tijd een nieuwe eigenaar die klantvriendelijk is i.t.t.zijn voorganger.

Kulk 20-10-2022

Fijne winkel, mooi assortiment ,
Bediening uitstekend, kennis van zaken. Uitstekende service.

Vinke 20-10-2022

Wil je degelijk advies en vriendelijk geholpen worden ?! Dan ben je bij Expert Zwiers aan het juiste adres .
Duidelijk en helder
En top service .

Boergonje 20-10-2022

Deskundige hulp bij mijn aankopen, snelle service. Behulpzaam en je wordt meteen op de hoogte gesteld als iets binnen is gekomen. Fijne winkel.

i*************@g******** 20-10-2022

De verkoper vroeg eerst naar onze wens , gaf uitleg enz .
De TV die we uiteindelijk kochten , daarbij liet de verkoper het verschil zien tussen de 2 toestellen die we op het ogg hadden .

Mol 20-10-2022

Wij komen al vele jaren bij de Expert in Harlingen en zijn altijd zeer tevreden

Bastin 20-10-2022

Gewoon een hele goede service en goede prijzen. Service is voor mij belangrijker dan de allerlaagste prijs.

l************@g******** 20-10-2022

Fijne winkel met goede service. Veel kennis in huis over het assortiment dat ze in huis hebben.
Snelle levering!

c******@v***************** 20-10-2022

Een prettige winkel. Goede voorlichting van de aankoop. Fijn in je eigen dorp. Als je advies nodig hebt, kun je langs gaan.

Mulder 20-10-2022

Voor ons is er geen betere keuze als EXPERT Wijchen, vriendelijk personeel, verstand van wat je koopt, goede prijs, wij kopen uitsluitend bij Expert Wijchen

t*****@g******** 20-10-2022

Gekocht
Filiaal lekkerkerk
Zeer goed advies product was niet aan wezig toch binnen 3 dagen geleverd

j***********@g******** 20-10-2022

Expert Raalte, TOP WINKEL!
Deskundige verkopers ,groot assortiment een winkel waar je zeker slaagt voor je aankoop en voor betaalbare prijzen.

Van de Ven 20-10-2022

Na 36 jaar een Miele (=Liebherrr) koel/vries combinatie te hebben gehad was deze toe aan een nieuwe. Gezien de afmetingen kwam alleen een Liebherr model met twee vrieslades in aanmerking. Besteld in Oktober 2021, maar door Covid levering pas in Juli 2022. Helaas had apparaat behoorlijke transportschade, welke niet was te zien voor de afleverende persoon. De volgende dag werd de koelkast meteen opgehaald door Expert en werd mij een tijdelijke, goede leenkoelkast gegeven. Uiteindelijk werd het vervangende apparaat in September geleverd in perfecte staat. Zeer goede kwaliteit koelkast en de inbouw was niet gecompliceerd. Complimenten voor de service van Expert.

Duijn 20-10-2022

Alleen maar goede ervaringen, kwaliteit voor een scherpe prijs en met uitstekende persoonlijk advies en service

Van Kampen 20-10-2022

Zeer slechte aflevering. Expert laten opmeten om van juiste inbouw verzekerd te zijn. Inbouw niet juist. Deur vriesgedeelte gaat niet soepel en sluit niet altijd meteen goed. Ijsvorming op plekken waar het niet zou moeten. Wordt niet gereageerd op mails.. Genoodzaakt om het bij de DAS rechtsbijstandverzekering neer te leggen