Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h********@g******** 14-11-2022

Al vaker bij expert onze inkopen gedaan en slechte ervaringen horen daar niet bij, in tegendeel.

Westerbeek 14-11-2022

Expert ontzorgt je bij aansluiten van apparatuur met een lastige gebruiksaanwijzing.

Van Rijsbergen 13-11-2022

Klantvriendelijk en eerlijk. Klant heeft een goed gevoel. Klant blijft koning in de te maken keuze.

Fam. Van weert 13-11-2022

Fijne winkel,vriendelijk personeel en goede service.
Beveel deze iedereen aan .

c********@h********** 13-11-2022

Als je het prettig vindt om afgesnauwd te worden moet je vooral naar Expert Huizen gaan.

Van Leeuwen 12-11-2022

Door de vak-en productkennis van Expert medewerker kon een grotere vaatwasser in onze keuken ingebouwd worden.
Bij de montage van de nieuwe oven bleek de vorige elektrisch niet veilig aangesloten; probleem verholpen zonder meerwerk in rekening te brengen.

Jos 12-11-2022

Expert Beuningen is perfect. Vriendelijk, komen afspraken na, vantevoren inmeten en alles pico bello installeren! Gewoon top!

Huub 11-11-2022

Duidelijk verhaal.
Scherpe prijs
Prima service
Denken mee
Brengen het thuis

De Haas 11-11-2022

Er wordt gewoon keurig verteld wat alles kost bij levering en inbouwen. Ik vind ze heerlijk duidelijk

i*************@g******** 11-11-2022

Ga aankopen doen in de winkel dan krijg je door persoonlijke aandacht meer advies

Bouwman 11-11-2022

Samsung tv en -surroundbar gekocht. Ik ben erg tevreden over de uitleg en service die de medewerkers gaven. Uitstekende kwaliteit van deze apparaten. Ben er erg blij mee.

Danhof 11-11-2022

expert ypey groningen ben je klant en geen nummer, kort gezegd de juiste winkel met vriendelijk personeel.

j***@d**************** 11-11-2022

Prima geholpen. We zochten een Amerikaanse koelkast, er was niets op korte termijn leverbaar. Medewerker vindt uiteindelijk een duurdere koelkast maar wel snel leverbaar. Fijn!

Heugten 11-11-2022

Wij halen al ons apparatuur bij Expert in Deurne. We worden altijd goed geholpen, ook als er een keer een klacht is. Je krijgt er persoonlijke aandacht en ze hebben verstand van de producten die ze verkopen. Wij hebben deze keer een Amerikaanse koelkast gekocht van LG. Super blij met de service en natuurlijk met onze nieuwe koelkast!

a***********@g******** 11-11-2022

Deskundig advies, zeer klant- en service gericht en de winkel zit in het dorp!

Kimenai 11-11-2022

Bij mijn bezoek aan de winkel, gastvrij en deskundig geholpen door de verkoopmedewerker.
Als extra Microsoft pakket geïnstalleerd door Expert voor een geringe prijs, zodat mijn nieuwe laptop direct gebruiksklaar was bij thuiskomst.

j*******@g******** 11-11-2022

Gezien de hoogste waardering, is het duidelijk dat wij Expert zeer waarderen

d*********@z******* 11-11-2022

Het instaleren van de goederen is in volle tevredenheid gebeurd, uitleg was uitstekend

n*****@g******** 11-11-2022

Locaal ondersteunen. Fijne mensen. Goeie prijzen.
Betaal cash, geen steun aan banken, meekijken door banken, overheden en grote techbedrijven.

Jeugdtheaterschool 11-11-2022

Heel blij met mijn bestelling en de levering. Niks op aan te merken, helemaal top!

Vanbussel 11-11-2022

Bij Expert, goede service en vakbekwaamheid, staan hoog in t vaandel. Wij zijn zéér tevreden.

t*******@g******** 11-11-2022

Wasdroger aangeschaft.....kreeg van tevoren alles heel deskundig toegelicht, prijs/kwaliteitsverhouding top, plus heel vlotte en goede bezorging thuis

Jonker 11-11-2022

Uitstekende service X Product voldoet aan alle verwachtingen = 100% tevredenheid!

Ijzendoorn 11-11-2022

Hele goede service en snelle levering.
Ik koop alles bij expert al jaren goede service snelle bezorging en perfecte uitleg!

De Bie 11-11-2022

gewoon een fijne winkel denkt goed mee en heb er vertrouwen in als er wat is dat het opgelost woord ik woon op loop (fiets)
afstand gelukkig was bezorgen geen probleem dat is wel zo fijn en het is meer persoonlijker dan zo grote speler op de markt
dit maakt het toch wat meer persoonlijker en je woord herkend zeer prettig