Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Renders 27-06-2022

Goed geholpen door deskundige verkoper in de winkel, die meedacht over welke machine het beste past bij mijn gezin.
Goede uitleg van de wasmachine.

i********@h******** 27-06-2022

Op zaterdagmiddag wasmachine stuk, direct te woord gestaan en diezelfde middag nog een nieuwe wasmachine afgeleverd en geplaatst, na nog een probleempje voor 17 uur nog kunnen bellen kwam er ook gelijk weer een medewerker langs.
Kortom super geholpen op het laatste moment. Mijn complimenten 👌

e********@g******** 27-06-2022

Prima afhandeling van bestelling koel-vriescombi. Levering conform afspraak en correct. Konden inhoud oude combi overhevelen in de nieuwe en oude meteen meegeven, dus ook dat was snel in orde. Prettig geholpen en snelle service.

Merton 27-06-2022

Goedemiddag, hierbij wil ik even aangeven, niet heel klantvriendelijk benaderd te zijn door een werknemer van u. Die zaterdagmiddag even kwam zeggen dat we de tablets waar we voor kwamen, niet aan mochten zetten. Geen goedemiddag, nee meteen, zou je deze niet aan willen zetten. Ik zei ik wil wel even kijken hoe groot het scherm is, nee dat is hier niet de bedoeling, (maar er staat wel stroom op zei ik. Meneer liep meteen weg richting magazijn, zonder ons te helpen of meer te woord te staan. Als meneer problemen heeft reageer dat niet op mij af. Ik koop alles bij jullie, maar als ik zonder mijn vrouw was geweest, had ik al lang al, weggeweest. Mijn vrouw vond zijn reactie ook heel raar, maar wilde perse, die tablet, dus hebben we gewacht, tot Youri beschikbaar was, die ons alles heeft uitgelegd over de tablet, en wist ook niet waarom zijn collega ons zo benaderde. Misschien tot nooit meer ziens.

Van der Ven 27-06-2022

Deskundig aankoopadvies, betrouwbare afleveringsafspraken en uiterst vriendelijk personeel

Gerrit 26-06-2022

Op 9-11-2021 is AEG-vaatwasser FES5368XZM geleverd. Kort daarna bij de winkel gemeld dat de deur van de vaatwasser heel zwaar open gaat. De monteur van de winkel is teruggeweest en heeft de deur gesteld. Het probleem is echter niet verholpen. Nog vele keren telefonisch en via de mail contact met de winkel gehad. We hadden ook al 2 rekeningen ( Euro 75 en Euro 154 ) voor uitbouw en afwerking van inbouw van het timmerbedrijf ontvangen. Daarna contact met de importeur opgenomen. De monteur van de importeur liet weten dat het probleem de afstelling van de vaatwasser zou zijn. Hij zou kunnen komen maar dan zouden we ook een rekening van Euro 130 krijgen. Dit bezoek hebben we geannuleerd. Van de Expert-winkel hebben we niets meer gehoord. Iedere dag kijken we dus naar de machine die ons niet bevalt. Het totale kostenplaatje en de irritatie mag ook wel genoemd worden.

h*****@k********* 25-06-2022

In verband met het aardgasvrij maken van onze woningen bestelden wij en een paar buren bij Expert Schipper B.V. in Vlaardingen onze Inductie fornuizen. Wij zijn het er unaniem over eens dat dit bedrijf vakkundigheid en service hoog in het vaandel heeft! Bedankt.

Van Dellen 25-06-2022

Door de goede service en persoonlijke aandacht koopman graag de artikelen bij Expert op het dorp. Hier kan geen aanbieding in de stad of op het internet tegen op want kwaliteit en service staat bij Expert Wieringerwerf altijd voorop.

Caro Cares 25-06-2022

Prima Service, denken met je mee.
Bezorgen snel en zeer vakkundig geïnstalleerd binnen 2 dagen!

Van den Ham 25-06-2022

Doordat men goed luistert en juiste vragen stelt, kom je tot een goede keuze!

h***************@h********** 25-06-2022

Onze ervaring met Expert👍
1e en 2e koelkast😘
Nu 3e , ander bekend merk hopenlijk goed.
Service nogmaals👍.

p*************@k********* 24-06-2022

Ik kom al heel veel jaren bij Expert (Zeewolde) en kan geen enkele reden bedenken om 'over te stappen' naar prijsvechters of concurrenten. Keep up the good work!

p***********@h********** 24-06-2022

Nette zaak met keurige ondersteuning. Maar verwacht niet meer als een coolblue of mediamarkt.

h*************@h********** 24-06-2022

Ik heb bij expert een vaatwasser, koelkast en inductie kookplaat uitgezocht en ben daarmee uitstekend geholpen.
Alles werd precies op tijd afgeleverd en er werd zelfs nog een snoer aangesloten aan de inductie kookplaat terwijl dat eigenlijk het werk van de keukenrenovatie bedrijf was.
De apparatuur werkt perfect.
Ik ben er blij mee

S.r.m. Services 24-06-2022

Expert is zeker aan te raden. Goede service klantvriendelijk personeel altijd de tijd voor een gezellige en goede uitleg.

h********@u********* 24-06-2022

eerst op internet gezocht toen mijn keuze gemaakt product aanwezig in winkel

Van Erven 24-06-2022

Een keurige winkel met vriendelijk personeel, bij binnenkomt wordt er voldoende vrijheid geboden om je product zelf op te zoeken of even ronde te kijken. Voor mij was het een positieve ervaring om te zien dat zij meer zaken kunnen leveren dan dat ik had verwacht.

Anita 24-06-2022

Verschillende jaren komen we al bij Expert. men is zeer klantvriendelijk en tevens duidelijk over de uitleg van de apparatuur. Ook bij de levering is dat het geval. Ze gaan niet eerder weg of alles moet goed staan en goed werken, ik ben super blij met de dingen die we in de loop der tijden daar gekocht hebben.

j***********@g******** 24-06-2022

Vooraf goed mededelen dat een perilex stekker extra betaal moet worden, is dus niet in de aanbiedingsprijs begrepen.
Heel vreemd, wie wil er nu een inductieapparaat zonder stekker.

l*******@g******** 24-06-2022

Goede winkel die hun afspraken nakomt
Artikel netjes thuisgeleverd door vriendelijke bezorger

m*********@l****** 23-06-2022

We zijn goed geholpen in de winkel, ik heb telefonisch contact gehad met het bestellen van een elektrische Oven van Inventum. Ik heb het zelf op gezocht op internet en wij kunnen alleen op 2faces koken. Ben er heel blij mee. Ik ga hem gauw uit proberen..

Van den Born 23-06-2022

Ik ben zeer prettig geholpen bij expert. Er werd met mij mee gedacht. Voldoende keus. Snel geleverd.

Van Rooij 23-06-2022

Inductiekkookplaat van Bosch gekocht. Het advies, service en uiteindelijk de kookplaat voldoen aan onze wensen. Zijn erg blij met Expert en het door hun aanbevolen product.

d**********@h********** 23-06-2022

In de winkel een wasmachine uitgezocht en de volgende dag al bezorgd. Netjes aangesloten en testwas gedraaid. Goede service.

h*********@o********** 23-06-2022

prima gereageerd op mijn specifieke wensen. Eerlijke voorlichting . prettige communicatie m.b.t. levering en installatie. vriendelijke en deskundige instalateurs.