Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Mulder 03-08-2022

Alles naar wens verlopen .
Voor het eerst daar een grote Aankoop gedaan .

Bakker 03-08-2022

Ik heb mij ingelezen via de website. Daarop vind je voldoende informatie om een keuze te maken. Voor mij is het advies in de winkel; het bekijken van en het luisteren naar belangrijk. Het heeft mijn keuze voor een deel van de gekochte producten gewijzigd. Bij het later lezen van de reviews bleek dat een product geadviseerd was dat beter uit de testen kwam en ook nog eens voordeliger was geprijsd.

Zijderveld 03-08-2022

We zijn heel tevreden over de deskundigheid, betrouwbaarheid en de aardige manier waarop we geholpen werden.

g****************@g******** 03-08-2022

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Was fijn dat het bezorgd kon worden en het werd de volgende dag ook al bezorgd. Prima service

a**************@g******** 03-08-2022

Prima winkel ,ga lokaal winkelen. Ze zetten alles voor je in de auto heerlijk en de auto kan voor de deur staan . Allemaal positieve punten .!!

Meijers 03-08-2022

Je bent goed te noemen niet enkel vanwege de naam expert maar als je het ook nog eens bent..!

f*********@o********** 03-08-2022

Expert winkels zijn voor ons altijd een goede leverancier geweest met de juiste instelling

Baas 03-08-2022

Wat een leuke gasten in de winkel. Ze helpen snel en goed, zijn oprecht en helpen mee in het maken van de keuze, zonder je deze op te dringen.

j*********@g******** 03-08-2022

Het personeel weet waar ze verkopen nemen de tijd voor je en geven goed advies

m************@h****** 02-08-2022

De prettige bediening en uitleg bij Expert helpen je om de juiste keuze te maken.

Van der Ham 02-08-2022

Prettige hulp in de winkel. Afspraken perfect nagekomen. Prettige medewekers

a***********@u********* 02-08-2022

Super snelle service en vakkundig advies bij het vervangen van de wasmachine

Schröder 02-08-2022

Keurig bedrijf, prima service en dito installatie. Zeer vriendelijk en correct!

i***@s************** 02-08-2022

Ben heel blij met mijn nieuwe wasmachine , vooral ook met de grote deuropening en de keuze voor een kort wasprogramma

Van den Bos 02-08-2022

Een goede familie zaak met persoonlijke aandacht en een hele goede service 👍👍👍

h******@w***** 02-08-2022

In een tijd dat je vanaf de bank alles kunt bestellen is advies van de vakman toch belangrijk.

Nijenhuis 02-08-2022

Hebt u iets nodig aan witgoed of andere electronica,ga dan zeker naar Expert van der Velden in Kaatsheuvel.Daar ben je geen nummer maar echt klant.Een top winkel.,ga zo door.

j*******************@g******** 02-08-2022

Wij kopen altijd bij expert omdat het bij ons in de stad er word goed geluisterd, je krijgt goed advies en goede service

Kuik 01-08-2022

In de winkel wordt ik altijd hartelijk ontvangen en krijg ik de aandacht die ik nodig heb.

b********@g******** 01-08-2022

Goede service in de winkel, onervaren leerling vroeg tijdig ondersteunende hulp aan ervaren kracht. Bestelling bij fabrikant van keuze ter plaatse kunnen volgen.
Bezorging en betaling volgens afspraak, snelle en nette aansluiting van nieuw apparaat en afvoer van de afvoer.

Rens 01-08-2022

Bij Expert houdt de service niet op bij de winkeldeur. Personeel is vakbekwaam en neemt de tijd voor je.

Emmelkamp 01-08-2022

Bij Expert is de service altijd goed fijn personeel denken altijd met je mee.

Hermens 01-08-2022

Altijd telefonisch bereikbaar. Kennen de collectie. Zoeken actief mee! Bellen ook echt terug. Houden zich aan de afspraak. Ik ga altijd met een goed gevoel de deur uit.

De Puit 01-08-2022

Zeer goed geholpen door de medewerkster, zij gaf duidelijk aan wat bij mij past.
Ook de bezorgers waren heel netjes en beleefd. Mocht ik iets nodig hebben, dan is mijn gang naar Expert/LEC in Borne of Hengelo.

W bijsterbosch 01-08-2022

Zeer goede winkel behulpzaam personeel en duidelijke uitleg over gekocht produkt