Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j*********@c******** 20-10-2021

Goede , vriendelijke verkoper.
Correcte aflevering.
Kortom prima ervaring

m*************@h********** 20-10-2021

Als ze beloven iets te laten, moeten ze dat ook doen. Ook al is het antwoord misschien niet het antwoord wat ik graag wilde horen. Maar iets laten weten zou wel zo netjes en fijn zijn

Al Ashtari 20-10-2021

Samsung wasmachine telefonisch besteld welke in de aanbieding was. Alles is prima verlopen en de bezorgservice was uitstekend. De afvoer is kosteloos aangepast, oude wasmachine werd meegenomen en alles werd werkend achtergelaten.

Boltjes 20-10-2021

Vakbekwame monteur en bovendien erg geduldig toen het even tegenzat met materiaal van de KPN.

Koenders 20-10-2021

Bij expert prima geholpen
Goed advies deskundig personeel weet waar ze over praten behulpzaam

Imbos 20-10-2021

Zeer tevreden over de aankoop van mijn wasmachine en het advies van het personeel, de levering en aansluiting en de professionaliteit van Expert Nuenen. Complimenten!

Strampel 20-10-2021

In de winkel prima geholpen, maar de monteur heeft er een zooitje van gemaakt.

Van Wijhe 20-10-2021

Kom naar Expert in Diepenveen, goede service, kundige vriendelijke verkopers die alle tijd voor je nemen om uitleg/advies over een product te geven.

Hubers 20-10-2021

Expert Wijchen heeft zeer deskundig personeel dat echt mee denkt in de aankoop voor mijn persoonlijke situatie.

w**************@g******** 20-10-2021

Een fijne winkel, ziet de klant staan door een persoonlijke benadering, met oor en oog voor alle vragen.

Koller 20-10-2021

Enthousiaste en deskundige medewerkers. Goede service en een ruime keuze aan producten.

h*******@z******* 20-10-2021

Een zeer nette winkel met goede service. Ze kijken en denken goed met je mee.

t***********@g******** 20-10-2021

Expert Kramer is een uitstekende keuze als het gaat om goede en snelle service, productkennis, prijs/prestatie. Vriendelijk en deskundig personeel.

Wouda 20-10-2021

Prima service, snelle levering en vakbekwaam personeel. Expert is onze winkel geworden !

n***************@g******** 20-10-2021

De service is goed. Er wordt een goede voorlichting over de producten gegeven.

s*******@z******** 20-10-2021

Uitstekend geholpen in de winkel. Goed meegedacht. Flexibel in het keuze maken. Installatie vakkundig en duidelijk.

i*******@h********** 20-10-2021

We zijn in de winkel prettig geholpen.
Product was op voorraad.
Ook prettig en deskundig geholpen door de service monteur.

Brouwer 20-10-2021

Kijk goed uit welke merken in aanmerking komen voor de 20% korting.
De prijzen zijn exclusief leveringskosten (ca €60) en dat wordt nergens (zichtbaar) vermeld. De prijs is dus altijd duurder dan je in eerste instantie denkt.
Eerlijker is het om de prijs van het artikel inclusief de bijkomende kosten te vermelden

Diepeveen 20-10-2021

Alles helemaal volgens wens. Prima meegedacht met de installatie. Zeer aan te bevelen.

Hardy 20-10-2021

Ik heb een wasmachine gekocht en laten installeren op een dag/tijdstip dat het MIJ uitkomt. Ik heb zeer slechte ervaringen met MediaMarkt en BCC! Kies voor Expert! Als je persoonlijk advies, informatie en hulp wilt ga dan in zee met expert. Ik zocht een goedkope wasmachine en ik werd hetzelfde behandeld als iemand die een Miele kocht. Met zoveel respect! Ze advieseerdde mij en hielpen mij met het maken van de juiste keuze. Heel fijn. groetjes Karin Kesselaar

a*********@g******** 20-10-2021

goede persoonlijke service, deur koelkast van tevoren al omgedraaid, tijdens de levering ook de aansluiting van het stopcontact gevonden, die nogal verstopt zat. Koelkast aangesloten en op temperatuur ingesteld.

t*****************@h********** 20-10-2021

Ga er zeker eens binnen lopen, dan merk je pas goed , dat je in de goede winkel staat om te ervaren hoe fijn de hulp is die je wordt aangeboden.

Broeder 20-10-2021

Ik kom al jaren in de winkel van Expert. En mijn goede ervaringen brengen mij er steeds weer terug. Ook toen er een gezocht product niet(meer) was, deed met wat men kon om dit elders te zoeken. Helaas bestond het niet meer. De pogingen heb ik zeer gewaardeerd.

Van Wieren 20-10-2021

bij de expert aan het grootzand. wordt u geholpen met humor en verstand. (van zaken)

Pot 20-10-2021

Expert Huizen, vriendelijk personeel en goede keuze mogelijkheid voor alle witgoed en andere electonica