Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

R.m. Woesthuis 26-08-2021

Ik doe al mijn inkopen bij expert Nijverdal, omdat ik altijd met een goede keuze en gevoel weer naar huis ga.

Beugel 26-08-2021

Expert Beilen is een winkel die wij bij iedereen aanbevelen, de uitstraling van de winkel is goed te noemen en de deskundigheid van het personeel is uitstekend.

m*************@g******** 26-08-2021

Locale winkels, persoonlijke benadering en ruime sortering. Wat in de ene vestiging niet te krijgen is, is in een andere wel voorradig.

Strijbis 26-08-2021

Bij expert moet je zijn, voor alle apparaturen of ze groot zijn of klein!!!

Rijs. 26-08-2021

Service staat zeer hoog bij Expert. Prijs kwaliteit staat goed in verhouding. Kortom niet twijfelen gewoon winkelen bij Expert

s************@g******** 26-08-2021

Ik had problemen met het geluid van mijn nieuwe telefoon. Ik mocht komen zodat hij het kon oplossen, hij heeft toen alles voor mij geregeld. Alles werkt nu perfect. Hij heeft geduldig alles uitgelegd en ingesteld. Prima service.

Verkerk 26-08-2021

De keuze van koelkast met vriesvak was makkelijk te vinden op de website van Expert. De service was uitstekend en keurig volgens afspraak bezorgd en de oude apparatuur ging weer mee retour. Compliment !!

Civiel Technisch Buro 26-08-2021

Onze TV bij Expert vd Groef in Dirksland gekocht, uitstekend in advies en behulpzaamheid

r*****@c******** 26-08-2021

Vreemd dat een vaatwasser niet wordt bezorgd omdat het te druk is, zou Bol.com dit ook zeggen?

Mulder-loman 26-08-2021

Het was een zeer verstandige keuze een wasmachine te kopen bij Expert uit Dinxperlo, machine is geheel volgens de verwachtingen!!!

Robvanbeek020 26-08-2021

Ik heb ruim 2 weken geleden een Samsung Wasmachine gekocht bij Expert Diemen online
Tot op heden is het niet geleverd. Ik krijg tegenstrijdige berichten waarom het niet geleverd wordt, maar al 3 keer te horen gekregen dat het er aan komt. Samsung zelf gecontact en er blijkt niet een leveringsprobleem te zijn.
Na 2,5 weken nog geen wasmachine en heb nog steeds geen zicht wanneer die wel komt
De service van Expert Diemen is gewoon slecht

j************@k********* 25-08-2021

winkel personeel zeer brutaal en onvriendelijk kun je geen afspraken mee maken

a*********@h****** 25-08-2021

fijne winkel, goed personeel die verstand van zaken hebben en prima service

m***************@g******** 25-08-2021

Wij zijn in de winkel snel en vakkundig geholpen. De levering van onze aankoop kon binnen enkele dagen plaatsvinden. Aflevering en installatie werd deskundig en volgens afspraak uitgevoerd. We gaan voor een volgende aankoop zeker terug.

Dictus 25-08-2021

Een hele goede uitleg perfect geleverd, alles netjes opgeruimd en afgevoerd! Kortom Topzaak

m************@c******** 25-08-2021

Bij expert in Lekkerkerk worden wij altijd correct en netjes behandeld en hebben ze het niet in voorraad, dan bestellen ze het voor je

Zijl 25-08-2021

Expert Nijkerk, een aanrader.
Vriendelijk en behulpzaam met persoonlijke aandacht. Je krijgt wat ze beloven

t************@h****** 25-08-2021

Op een deskundige wijze mij aan de telefoon naar een nieuwe wasmachine gepraat.
Ik ben er heel tevreden mee.

Beekman 25-08-2021

Vriendelijk te woord gestaan bij telefonische bestelling en er werd meegedacht bij bezorging van koel/vries combi. Prima aflevering en erg vriendelijke bezorger. Top

Dees 25-08-2021

Keus. Prima prijs. Maar vooral de rustige, geïnformeerde, aardige verkopers.

t**********@h********** 25-08-2021

Nette winkel, vriendelijk behulpzaam personeel. Folder aanbieding misleidend

Graafmans 25-08-2021

De aanbevolen wasdroger droogt niet in alle programma's even goed. Bij sommige programma's kan veel minder gedroogd worden dan een lading van de wasmachine. Dan kan de wasdroger wel een laag energieverbruik hebben maar als je vaker kleinere wassen moet draaien of twee keer moet drogen om de hele was droog te krijgen is het nog weinig duurzaam.

Blankestijn Beheer Bv 25-08-2021

De informatieverstrekking, keuzemogelijkheden, goed begrip voor de productbehoefte, keurige afhandeling en service staan bij Expert Nijkerk zeer hoog aangeschreven (ook door andere klanten van hen). We kunnen online de producten zeker sneller ontvangen, maar we steunen locale ondernemers en dat blijven we doen! Complimenten!
Groet Chantal Borghuis

d**********@h********** 25-08-2021

Ik ben altijd erg tevreden, erg klantvriendelijk en goede info dat maakt me blij

Kaatee 24-08-2021

Ruime keuze in artikelen en zeer vriendelijk behulpzaam en meedenkende medewerkers.