Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

n********@h******** 01-08-2022

Als u zich met uw bestelling op internet kunt redden zonder buikpijn te krijgen bij het installeren, prima. Ga anders naar Exp[ert.

Ende Van Den 01-08-2022

Duidelijk advies en service van het hele traject van aankoop tot bezorgen en installatie

v************@h********** 01-08-2022

Telefonisch wasmachine besteld en goed geholpen. De bezorgers belde een half uur van tevoren op, dat ze onderweg waren. Bezorging en installatie van wasmachine was top.

Nijwening 01-08-2022

Een plezierige winkel met deskundige medewerkers, je kunt ook altijd binnenlopen gewoon voor een vraag.

Lisa 01-08-2022

Hebben een vriezer online besteld. Op tijd besteld is de volgende dag geleverd door Expert Twello. Top service. Oude vriezer mee terug genomen zonder probleem.

Tjalsma 01-08-2022

Deskundig advies en levering volgens afspraak. Alles prima geïnstalleerd.
Prima zaak

r*******@g******** 01-08-2022

Fijne winkel, goed advies en ze nemen de tijd voor je. Ik kom er altijd graag

Baas 01-08-2022

Erg fijn en vriendelijk geholpen. Ik ga hier graag weer heen voor een volgende aankoop.

Van Amerongen 01-08-2022

Zeer prettige en uitgebreide winkel. Goede gevoel was er direct, bij eventueel online kopen mis ik duidelijk het advies en het meedenken. Geen verassingen en alles zeer professioneel opgeleverd.
Bedankt Expert Team Nijkerk

Van der Straeten 01-08-2022

Fijne winkel waar een klant aandacht krijgt van enthousiaste vrolijke medewerkers

Ribberink 01-08-2022

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop en de hulp van het personeel bij Expert!!

w********@h********** 01-08-2022

Toegankelijke winkel, uitstekende, klantvriendelijke en deskundige advisering

e**********@g******** 31-07-2022

Winkel in st.Anna parochie : goede vriendelijke bekwame medewerkers en prima service.

Van Hattem 31-07-2022

Eerlijk advies. Snelle levering. Goede hulp bij het instellen van de wasmachine bij thuislevering. Oude werd direct meegenomen.

Vink 30-07-2022

Ben al langer bekend met de winkel Expert. Een prettige winkel en ik vind lokaal iets kopen ook belangrijk

d*********@h********* 30-07-2022

Zowel koelkast als wasmachine gekocht bij filiaal te Leeuwarden. Deskundig advies door verkoper, levering en installatie volgens afspraak correct nagekomen door bezorgers. Vertrouwd in handen bij de Expert in witgoed.

Klein 30-07-2022

Uitstekende service, espresso machine gaf in de morgen de geest, geen koffie. Dezelfde ochtend nieuw apparaat bezorgd door expert.

b********@g******** 30-07-2022

De meneer bij de expert in Harlingen is vriendelijk genoeg om klanten te helpen en dingen uit te leggen. Bijvoorbeeld als m'n 75 jarige moeder een nieuwe ipad nodig heeft omdat er geen software updates voor haar oude model binnenkomen. Dit soort interacties worden door ons gewaardeerd en maken het verschil tussen online bol-shoppen en de echte winkel.

De winkel verdient een plekje in onze stad..

Aanbevolen!

w*******@g******** 29-07-2022

Gisteren besteld in de winkel, vandaag kon ik mijn draadloze oortjes al op halen.

p*****@p************** 29-07-2022

Top winkel
Goede prijs en anders er gewoon om vragen
Zeer goede service
En steun lokaal

Smit 29-07-2022

Prima advies, fijn om even rustig rond te kunnen kijken en het apparaat (een e-reader) even goed te kunnen bekijken voor de aankoop.

Stegeman 29-07-2022

Bij expert altijd goede hulp, ga niet naar de grote winkelketens, maar ondersteun de kleinere ondernemingen.

Van Doorn 29-07-2022

Ik kom er al jaren en wordt altijd ontzettend goed geholpen! Ik beveel Expert aan!

Jan 29-07-2022

Vlotte verkopers en deze zaak kwam naar boven bij het zoeken van het artikel.
Keurige bezorging na een zeer korte wachttijd op de bestelling.
Vooraf gebeld dat de bezorgers er aankwamen.
Duidelijke afspraken welke ook zijn nagekomen.

d********@c******** 29-07-2022

Zeer tevreden over de aankoop van een Miele wasdroger. Tijdens koop in de winkel voorzien van een degelijk advies dat geholpen heeft bij het maken van een keuze. De volgende dag afgeleverd en ook dat ging prima, inclusief het aansluiten en gebruiksklaar maken.