Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j*********@u********* 21-10-2022

Ben al jaren klant bij Expert Asten en hoop dit nog lang te blijven.Mits ze op deze wiize door blijven gaan. Toppie.

d****************@h********** 21-10-2022

Eerlijke en niet opdringerige mensen. Krijgt niet het gevoel dat je iets word aangesmeerd

Op 't Eijnde 21-10-2022

Goed en deskundig geholpen.
Prettige sfeer in de winkel; ruime keuze; prijs/kwaliteit OK.
Goede after sales service.
Aanbevolen!

Smit 21-10-2022

Al jaren klant bij Expert Vroomshoop vanwege de goede service en kundigheid van het personeel.

h***@b************ 21-10-2022

Model van droger was even niet leverbaar, expert bood een duurder model aan voor dezelfde prijs. Heel netjes.

m********@g******** 21-10-2022

Goed gesorteerde assortiment! Vriendelijk en deskundige verkoopster. Antwoord op al mijn vragen gekregen.

Kooistra 21-10-2022

Alle tijd, uitgebreide kundige informatie, bespreken voor - en nadelen van producten, meedenken en dit alles overgoten met een saus vol klantvriendelijkheid.

Cooke 21-10-2022

Ben heel erg tevreden en als ik iets nodig heb dan neem ik contact met Expert op en vraag altijd naar degene die mij altijd goed geholpen heeft en wel Jeroen.

Zeldenrust 21-10-2022

Uitstekende ervaring met Expert Lemmer en dit al meerdere malen. Echt een aanrader.

Van Beek 21-10-2022

Fijne winkel, deskundig en vriendelijk personeel. En een vakkundige bezorging en installatie.

Scheffers 21-10-2022

(de desbetreffende medewerker van) Expert geeft uitstekend advies en is zeer klantvriendelijk

Van der Velden 21-10-2022

Mocht ik in de toekomst huishoudelijke artikelen nodig hebben. Zal ik zeker naar expert gaan. Ze proberen aan al je wensen te voldoen.

Verschoor 21-10-2022

ik raad iedereen aan om EXPERT te bezoeken. is af en toe wel druk, maar de vriendelijkheid straald er van af. dus je blijft geduldig wachten.Dan word u super geholpen.

Breitsma 21-10-2022

Dikke 10! Komen de afspraken uitstekend na en hebben echt verstand van zaken

Jansen 21-10-2022

door je zelf als koper goed op weg te gaan kan de verkoper je verder helpen

c*******@g******** 21-10-2022

Expert Nuenen zorgde ervoor dat de koelkast die ik graag wilde bezorgd werd in Heemskerk!

d**********@c********* 21-10-2022

fijne winkel lekker dichtbij goede service en fijne medewerkers altijd goed geholpen

Bosma 21-10-2022

Ik ben zeer goed geholpen. Op de website kon ik gemakkelijk de koelkast vinden die ik moest hebben. De service in de winkel en bij de bezorging was uitstekend.

s**********@p********* 21-10-2022

goed geholpen door het personeel, duidelijk overzicht in de winkel, fijne sfeer

Terhaar 21-10-2022

Koel /fries combinatie gekocht uitstekende voorlichting en bezorgen en geplaatst

a*********@h********** 21-10-2022

Winkelmedewerkers die weten wat ze verkopen, adviseren en meedenken in een vertrouwde winkelsetting.

c***********@h********** 21-10-2022

Heel prettig geholpen in de winkel .
Goed geadviseerd, verkoper nam alle tijd.

De Wal 21-10-2022

Beste winkel hier in de regio betreft elektronica etc.
Deskundig en klantvriendelijk personeel en een
uitstekende service.
Ik blijf zeker in de toekomst mijn spullen hier kopen

Makkinga 21-10-2022

Zeer deskundig geholpen bij expert. Verkoper had verstand van zaken.
Keurig bezorgd op afgesproken moment.
Wij komen zeker terug.

n*********@o********** 21-10-2022

Duidelijke website. Het is makkelijk om een keuze te maken bij het zoeken van een product, omdat er op heldere wijze informatie over het product wordt gegeven.