Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j********@y******** 20-01-2023

Koelkast besteld bij Expert. Wat een service! Ze denken met je mee, nemen de moeite. Alles netjes en op tijd geleverd!
İk geef ze een 10.

Van Gastel 20-01-2023

3 stuks witgoed besteld en gekocht later ook nog laptop goede uitleg en aansluiting inductieoven enz

Middelhoven 20-01-2023

Prachtige zaak, mooie artikelen, vriendelijke verkoper, duidelijke uitleg en zeer behulpzaam en geduldig.

Kreijkes 20-01-2023

Alles netjes zoals winkel en bezorgen zeer tevreden, droger netjes aangesloten en doet het goed

Henny 20-01-2023

Fijne winkel, gemotiveerde medewerkers die het begrip " dienstverlening en servicegerichtheid" hoog in het vaandel hebben staan. Ze zijn deskundig en denken mee. De winkel zelf ziet er mooi en overzichtelijk uit. Veel keus en kwaliteit!
Ook de buitendienst medewerkers (monteurs) zijn service- en klantgericht.

Foute machine 20-01-2023

We zijn verkeerd op de hoogte gebracht over machine terwijl ze toch moeten weten hoe machine is
Was stille machine zei man maar soms komt deze tot 60db
Moet je hem maar snachts aanzetten zei de man later

Begieneman 19-01-2023

Prijs kwaliteit is perfect maar bij mij draait het allemaal om de service die Expert Goor levert. Top

Kruit 19-01-2023

Vakkundig personeel.
Betaling bij aflevering
Afgeleverd op de juiste plek in
de garage
Mee terug nemen van verpakkings
materiaal

h******@g******** 19-01-2023

Expert is uitstekend aan te bevelen. Zij denken mee en hebben oog voor de klant.

Mooijen 19-01-2023

Ben super tevreden over de producten bij Expert Deurne. Altijd goed geholpen en een zeer goede service.

j***************@z******* 19-01-2023

onze ervaring met AEG producten is al veel jaren uitstekend,dus was nu de keus snel gemaakt.Bovendien is de prijs-,kwaliteitverhouding prima.

r***************@k********* 19-01-2023

Expert geeft nog service, die je bij de grotere concurrentie niet meer vindt!

Schockman 19-01-2023

Prima winkel met goeie service en een goed assortiment daarbij aardig bereidwillig en behulpzaam personeel met daarbij terzake kundige en meedenkende mensen mensen.

c*************@g******** 19-01-2023

expert heeft een probleem bij het plaatsen van een inbouwkoelkast na een belletje uitstekend opgelost

Raadgever (flantua) 19-01-2023

Weer kundig en vriendelijk geholpen in de Expertwinkel in Ermelo.
Ook bereid om mee te denken in aanschaf producten die we in de nabije toekomst aan willen/moeten schaffen maar nu nog niet.

Van De Ruit 19-01-2023

Heel blij met mn keuze om bij Expert mijn aankopen te doen. Klantvriendelijk en behulpzaam vanaf het eerste telefonisch contact, tot aan het plaatsen van de apparatuur tot aan het schoon en netjes achterlaten van de werkomgeving. Zeer aanbeveling waardig . J. Van de Ruit

j*********@l****** 19-01-2023

Hele mooie acties bij Expert. Super blij met mijn aankoop die bij Expert beduidend goedkoper was dan ergens anders.

Trap 19-01-2023

Prijs bij Expert was vrijwel hetzelfde als die van de internetreuzen. Alleen deze winkel wéét wie de bezorger is, wéét vaak wie de klant is, en kan daarom veel betere kwaliteit van service leveren. Artikelen zijn overal dezelfde, de kennis, de zorg voor de klant en zijn bestelde materiaal maakt de keuze eenvoudiger.

Buijs 18-01-2023

Had vertrouwen in Expert en ben zeer tevreden,net als mijn eerdere aankopen.
Koop witgoed en ook soms andere produkten .

Westerhoff 18-01-2023

Telefonische bereikbaarheid is aanzienlijk beter geworden, evenals het vervolg daarop.

k********@p******** 18-01-2023

Als klant word je hoed geholpen . Uitstekende uitleg over t..v. en schermen etc,

b**********@q********** 18-01-2023

Expert Woldhuis is een winkel met een fijne, ruimtelijke uitstraling en een deskundig advies.
Tevens is er een uitgebreid assortiment

Buena Vida Super Cars Bv 18-01-2023

Gerco de eigenaar helpt mij altijd prima op weg ook met aanbiedingen en service door het uit handen te nemen wat ik zelf niet kan

g********@h********** 18-01-2023

Goed overlegd. Hadden snel door wat ik wilde. Praten geen dingen aan waar ik geen zin in had.

Schilte 18-01-2023

Geweldig,super klantvriendelijk personeel,zowel in de winkel als bij levering.Ja ik raad Expert zeker aan.Telefonisch ook goed bereikbaar.