Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Vries 25-05-2022

De service die geleverd wordt maakt het prijsverschil met de (online) prijsvechters meer dan goed.

j************@c******** 24-05-2022

Fijne winkel om te komen vriendelijk personeel die tijd voor je hebben en met duidelijk uitleg voor het product wat je wilt aanschaffen. Wij hebben het als zeer goed ervaren

Japke 24-05-2022

Super goede communicatie en klantvriendelijk. Ze denken mee en geven goede adviezen. Prijs altijd aantrekkelijk. En de service kan niet beter

i***@v********* 24-05-2022

Expert Huizen is vanwege de deskundige en vriendelijke medewerkers + de service écht een
aanrader.

p********@k********* 24-05-2022

de IPad is gemakkelijk in gebruik, als je de handleiding hebt gedownload krijg je pas echt door hoeveel bedieningsgemak er zit, alleen al door je vingers vanaf een bepaalde kant over het scherm te schuiven.

Klein 24-05-2022

Ondanks goede ervaringen met andere producten geleverd via Expert, ging het met de beloofde installatie ven de tv helemaal mis

Kees 24-05-2022

De website van Expert is duidelijk en heel gemakkelijk. Alle gegevens van het product zijn hier te vinden.
Ik werd binnen 2 minuten teruggebeld door Expert Elektra Breda of ik wel het goede typenummer had besteld, omdat je deze Etna inbouw koelkast in verschillende uitvoeringen hebt. Eenmaal binnen werd ik gebeld voor aflevering en een half uur later stond hij bij mij. Bedankt (*). Hele goede service.

Lodewegen 24-05-2022

Heeft alles wat men nodig heeft in huis zoals stofzuiger, koelkast/vriezer, koffie apparaten, laptops, tv, zoveel producten en van zeer goede kwaliteit en vooral ook betaalbaar en goede service.

b*****@h****** 24-05-2022

Vroeger was er een enorm prijsverschil met andere aanbieders. Dat is niet meer. Makkelijk was dat ik de winkel kon bezoeken en daar mijn vragen kon stellen en zodoende ook meteen het apparaat mee kon nemen. Heel erg blij met de service, uitleg en de prijs. Al deze combinaties bij elkaar en dat ik hem in de winkel meteen mee kon nemen...deed me een genoegen

Tevreden! 24-05-2022

Goed geholpen in deze winkel. Aardig vriendelijk personeel. Ik heb hier al vaker gekocht!
Helaas moest ik heel lang wachten op de uitlevering.
Tevreden over de deskundige montage.

r*******@o********** 23-05-2022

ben erg tevreden met een nieuwe tv en een goed advies van de verkoper (*) en mijn tv LG

Van Raaij 23-05-2022

Altijd fijn om naar expert te gaan goede kwaliteit en service. Denken zeker met je mee

Van Maanen 23-05-2022

Prima product. Ik had online al gekeken na 2 fornuizen. Uitdraai gemaakt op papier en meegenomen naar winkel. Met winkelmedewerker overlegd wat het beste was. Resultaat prima

Hisken 23-05-2022

Snelle, deskundige en hulpvaardige dienstverlening door vriendelijke mensen met begrip voor de wens van de klant

Van der Kaaij 23-05-2022

Nieuwe vaatwasser gekocht. Deskundig advies en snelle levering. Prima installatie door de monteur.

m********@m******* 23-05-2022

Prima levering, zorgvuldige bezorging. Goede installatie en uitleg op alle artikelen. Wij zijn zeer tevreden.

Van Apeldoorn 23-05-2022

Nieuwe inbouwkoelkast gekocht bij Expert.
Snel en vakkundig geholpen in de winkel.
Ik heb gebruik gemaakt van de inbouw service van expert.
Koelkast werd snel geleverd en de avond van te voren netjes een mail waarin de tijd van leveren en inbouwen werd doorgegeven .
De koelkast is perfect ingebouwd door de monteurs .
Zeer netjes en professioneel gewerkt.
Top!!

h*******@u********* 23-05-2022

Afspraken nakomen, goed en vakkundig advies zijn hier nog normaal. Prima ervaring

w************@l****** 23-05-2022

Goede service
Goed geholpen in de winkel en door persoonlijke omstandigheden wijzigen van bezorgdag was zelfs geen probleem. Super vriendelijke en deskundige bezorgers. Helemaal tevreden !

Peters-vaessen 23-05-2022

Wij werden goed geholpen en ook te woord gestaan .En kregen tips over het aangekochte product.

Voortman 23-05-2022

Goed advies, goede uitleg over hoe het werkt. En behulpzaam als je zelf niet zwaar kan tillen

m************@g******** 23-05-2022

Doornenbal Nijverdal is al jaren onze vaste leverancier voor witgoed en electronica. Altijd goede adviezen en service. Eventuele reparaties zijn altijd snel en vakkundig. Personeel (ook monteurs en eigen bezorgers) zijn vriendelijk en netjes.

Derk Beekman 22-05-2022

Vindt het een super electro winkel. DE MEDEWERKERS zijn zeer behulpzaam. En goeie informatie geven ze daar. Gewoon super

G. Peters 22-05-2022

Expert Veldhoven gekozen omdat deze het dichtst bij onze woonplaats is.
Expert was de winkel waar de prijs voor de koelvriescombinatie het voordeligst was.
De verkoper had veel begrip voor onze situatie (kapotte koelvriescombinatie) en liet de volgende dag de nieuwe koelvriescombinatie al bezorgen.
Jammer dat deze niet staand vervoerd kon worden omdat de bus niet hoog genoeg was. Hierdoor moesten we 5 uur wachten voordat wij hem aan konden zetten.
Verder zijn we tevreden over deze winkel.

Jacqueline 22-05-2022

Ondanks een slechte ervaring met extra aangekochte Expert garantie in een ver verleden kiezen wij de laatste jaren toch weer voor deze Expert winkel en zijn zeer tevreden. Garantie nog niet nodig gehad tot nu toe maar gaan er vanuit dat dit ook goed zit.
De laatste levering was wat koop en aflevering betreft goed en deskundig.