Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Doll 21-07-2022

Services bij Expert Telkamp in Ter Apel is super Top. Ik ben super goed geholpen toen een product niet meer leverbaar was, er werd goed meegedacht op alle wensen van ons zelf. Uiteindelijk zijn we op korte termijn een goede aankoop kunnen doen! Mijn complimenten voor de medewerker die ons hier bij geholpen heeft! Ik raad deze expert winkel in ter apel echt aan!

e****@d********* 21-07-2022

Geen onzin verhaal, gewoon het eerlijke verhaal. En eerlijke prijzen. Gewoon top…..

a*****@p******** 20-07-2022

Vertrouwd adres, persoonlijk contact en fijn dat er een filiaal dicht in de buurt is.

h*******************@g******** 20-07-2022

Wasmachine kapot,,expert Huizen gebeld om te horen wat zij in voorraad hadden, een uurtje later konden wij de door ons gewenste machine afhalen en de oude weer inleveren, top bedrijf, wij zijn zeer tevreden

Van der Holst-zijlstra 20-07-2022

Vriendelijk personeel, je wordt altijd netjes geholpen, hebben een groot assortiment en denken met je mee.

Beers 20-07-2022

Ga lekker naar Expert, daar is klant nog altijd koning.
Helaas is dat voor de media, een vreemd woord.

Sam 20-07-2022

Maandag 18 juli op Expert.nl besteld, leverdatum 20 juli. Track en Trace zou worden toegestuurd. 20 juli geen track en trace en geen pakketje ontvangen. Expert.nl verwijst naar de dichtsbijzijnde Expert vestiging. Die zijn niet telefonisch bereikbaar. Via WhattsApp van Expert.nl geprobeerd meer te weten te komen, maar wordt steeds doorverwezen naar Expert Hillegom. Ik heb een aankoop gedaan bij Expert.nl, niet bij een winkel in Hillegom. Dit wordt dus een ellenlang kastje muur verhaal. In Hillegom zeggen ze dat het pakketje nooit verstuurd is door "een computerstoring'. Jaja, kut smoes! Ik koop hier nooit meer iets.

e*****@f********* 20-07-2022

Duidelijke website, niet al teveel clicks nodig om bij de gewenste product categorie te komen en een filter in te stellen.

w*********@l****** 20-07-2022

Heb binnen 1 jaar een koelkast en vaatwasser gekocht bij Expert. Ben zeer tevreden.

Kooistra 20-07-2022

Personeel die kennis hebben en die niet op aantallen en hoogste verkoopprijzen doen

De Vries 20-07-2022

Vooral de monteur van de Miele vaatwasser was top.
Hij viel zeer positief op.

h*********@g******** 20-07-2022

Ik kies altijd voor Expert iplv een mogelijk goedkopere keuze op internet

j**********@h********** 20-07-2022

Alles prima, helaas geen handleiding bij een dure wasdroger. Door de medewerker prima opgelost. Goede service

h********@h********** 20-07-2022

Persoonlijk vakkundig advies van vriendelijk personeel. Zeker aan te raden om hier te winkelen.

f**********@h****** 20-07-2022

Medewerker was net nieuw. Collega pakte bij aarzeling direct over met juiste advies.

Frankes 20-07-2022

Heb gebeld want onze vriezer stond op ontdooien en gevraagd als ze alsjeblieft een nieuwe wilden brengen, binnen een half uurtje was mijn nieuwe vriezer er al, echt toppers!!

Slot 20-07-2022

Wij komen al jaren bij expert wieringerwerf en de service is altijd goed en de mensen ook

j**********@u********* 20-07-2022

Steun de lokale economie en ga voor de uitstekende service en prijs kwaliteit verhouding en koop bij Expert.

Van de Bijl 20-07-2022

Fijn dat er een fysieke winkel is waar je naar toe kan. Goede en vriendelijke service.

Wijmenga 19-07-2022

Soms (niet altijd) betaal je bij Expert een paar euro meer ten opzichte van internetstunters, maar de service is veel beter. Toen mijn apparaat een probleem had is het netjes en snel opgelost. Gewoon een persoon die langs komt, en geen telefonische klantenservice die je via een omslachtige weg op afstand moet helpen. Een fysieke winkel heeft zo zijn voordelen.

i*********@c********* 19-07-2022

Heel goed geholpen en goed advies gekregen
Bezorging was correct volgens afspraak

Van Galen 19-07-2022

Vriendelijke nette winkel. Wij hadden keuze product al gemaakt via informatie van internet. Prettig dat je je aankoop gelijk kunt meenemen en er mee aan de slag kunt gaan.

Kruyswijk 18-07-2022

Ook al vind je soms elders een wat lagere prijs, is de service van Expert Bushoff in Amsterdam Buitenveldert de wat hogere prijs meer dan waard.

Jansen 18-07-2022

Goede service. Deskundige voorlichting. Vriendelijk personeel. Bezorging binnen
afgesproken tijd. Een bezoek aan de winkel zeker aan te bevelen.

f***********@q********** 18-07-2022

De prijs was in tussentijd veranderd maar heb gebeld en als het goed is krijg ik het als we weer in Lemmer zijn. Maar op internet was hij nog goed koper zo'n €100,- is wel een hoop geld was bij bol.com