Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

e********@g******** 09-11-2021

Goede voorlichting, ook na aankoop goede service. Als we b.v. een probleempje hebben met de tv, een belletje je naam doorgeven dan kijken ze even in hun systeem, dan weten ze wat voor tv je hebt, en geven je advies wat je moet doen. Ik vind dit geweldig.

c*********@z******* 09-11-2021

Goed assortiment. Altijd heel goed en vakkundig geholpen. Probleempjes worden altijd opgelost (als ze er al zijn).

m*************@g******** 09-11-2021

De medew van Expert zijn klantvriendelijk en geven goede uitleg en service. Waar vind je dan tegenwoordig nog?.... Bij Expert!!

g***********@u********* 09-11-2021

deze expert heeft klantvriendelijk personeel en geven een goede uitleg over het te kopen artikel.

Van Der Ven 09-11-2021

de Expert in Twello is een fijne winkel met een groot assortiment en fijne service.

Kaldewaaij-wilschut 09-11-2021

Goede indruk van deze zaak mbt persoonlijke behandeling en uitstekende service en kwaliteit

Van Dijk 09-11-2021

Als je voor Expert kiest, heb je ( meestal ) een fysieke winkel in de buurt. De medewerkers zijn deskundig en luisteren goed. Ze denken mee in eventuele problemen en kunne goede adviezen geven. via WhatsApp kun je verder communiceren en als de levering anders is dan geven ze goede service om dit te verbeteren.

Edens 09-11-2021

Wasmachine in Wieringerwerf niet leverbaar. Na telefoontje naar Breezand, deze voor ons apart gehouden.
Keurig geregeld. Goede aflevering en uitleg bij installatie.

r*********@g******** 09-11-2021

Om eerlijk te zijn vindt ik de Expert tegenwoordig wat aan de dure kant. Vroeger kocht ik eigenlijk alles sowieso bij de Expert. Zeker in de weken van september hebben ze goede aanbiedingen, die dan wel vaker veel goedkoper blijken te zijn dan elders.

o****@o******* 09-11-2021

De medewerkers van de Expert Den Dolder zijn kundig en denken mee om een juiste aankoop te doen.

Mulder 09-11-2021

Door mij besteld produkt niet aanwezig, derhalve alternatief. Echter energie label was bij het alternatief C klasse terwijl ik A wilde, dit door leverancier bevestigd, echter bij aflevering bleek C klasse te zijn.

Bakker 09-11-2021

het assortiment in venray zou wat ruimer mogen zijn, nu komt er veel via deurne maar dat kan vrij lang duren

s*********@g******** 09-11-2021

Voldoet geheel aan de verwachtingen. Moest alleen toch wel lang wachten voordat er geleverd werd. In de winkel was het "eind van de week", uiteindelijk 2 weken later geleverd en aangesloten. Verder zeer tevreden over de advisering en de plaatsing van de vaatwasser en wasdroger. Vriendelijk personeel.

Veenstra 09-11-2021

scherpe prijzen die concurreren met de online prijzen! Service in het dorp.

k**********@y******** 08-11-2021

De elektrische kachel die ik graag wilde hebben was niet in mijn buurt op voorraad. Kreeg een nette mail dat deze einde van de maand weer beschikbaar was en als ik interesse had, dan kon ik het bij hun bestellen en zou dan einde van de maand worden gebeld. Dit is ook gebeurd. Na het niet opnemen van kreeg ik een sms met de melding dat het product binnen was.

Boerema 08-11-2021

Expert Sneek is nog een winkel waar het om de klant gaat En om persoonlijk contact.
Uitstekende service, goed advies en een eerlijk advies.

Den Braber 08-11-2021

Zeer goed en vriendelijk geholpen in de winkel en montage thuis ging snel en netjes.

Van Rijn 08-11-2021

Diepvries en koelkast gekocht, goede service, mis alleen een lampje in de diepvries.

Buiter 08-11-2021

Goed en vlot geholpen in de winkel,moest wel een paar dagen langer wachten op mijn product

w*********@g******** 08-11-2021

Prima advies gekregen en netjes alles geleverd volgens afspraak. Erg tevreden over deze winkel, de medewerkers en hoe ze met klanten omgaan!

OphetLeusveld 08-11-2021

Fijne winkel, waar de klant nog goed geadviseerd wordt.
Veel apparatuur in verschillende prijsklassen.
Goede mix van kennis van het apparaat en internet voor een demonstratie van mogelijkheden.

t**************@g******** 08-11-2021

Zeer goede service, veel voordelen om bij een echte winkel te bestellen! Als er iets mis gaat word je goed en snel geholpen.

Schram 08-11-2021

maakt niet duidelijk dat elke winkel een geheel zelfstandig werken bedrijf is dat niets met de andere winkels te maken heeft, geen samenwerking, maar concurrent.

a********@z******* 07-11-2021

wij zijn al jaren klant bij expert drunen en nog steeds tot onze grote
tevredenheid

Pool 06-11-2021

Goed advies, prima prijs en een snelle levering uit voorraad. Kortom dik in orde.