Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

A van Zuilekom 19-03-2022

Snelle goede service snelle levering deskundig personeel. Veel producten op voorraad en snel te leveren. De winkel is in de buurt, dus weinig rijtijd.

Muller 18-03-2022

uitstekend advies flexibele opstelling kortom fijne winkel waar je relaxed tot een keus komt

Wilhelm 18-03-2022

Breed en diep assortiment, prima service, concurrerend met de grote, bekende webwinkels

l*******@u********* 18-03-2022

Expert Steenwijk is een bedrijf waar we een lange tijd goede ervaringen mee hebben. En zoals altijd, "waar gehakt wordt, vallen spaanders" Maar daar waar zaken soms niet helemaal liepen zoals verwacht, kwam we altijd in goede samenspraak tot een goede oplossing. Prima adres welke service gericht is... Aanrader.

e*******@i********* 18-03-2022

Heb het als zeer vriendelijk ervaren de verkoop in de winkel als de bezorging thuis snel en goed

Heuvelen 18-03-2022

Goede winkel, goede voorraad, deskundig personeel, prima prijs en in het dorp

Roeg 18-03-2022

Bezorgers geen makkelijk beroep. Duidelijk dat zij van wanten weten en in kleine ruimtes weten te handelen.

s************@g******** 18-03-2022

Top service in een moderne jas. Gaat er iets niet goed dat kan gelijk de persoonlijke aandacht die weer het verschil maakt waardoor ik de volgende keer weer gelijk aan Expert denk.

Beetstra 18-03-2022

Goed advies, geduldige uitleg en ook na de koop via de telefoon uitstekende hulp en begeleiding.

De Vries 18-03-2022

Expert is aanbevelenswaardig om diverse redenen, maar vooral om een service die opvalt en je als klant blijft verbinden met Expert.

Postema 18-03-2022

Expert is klant vriendelijk en de service zijn uitstekend,als er zich een probleem voor doet lossen ze het op !!

p***********@g******** 17-03-2022

Wij zijn goed geholpen door de monteurs uit het filiaal in Diemen.
DE tv hangt prachtig,dank jullie wel!!

S.van der Burg 17-03-2022

Lokaal kopen is een must,zo blijven de winkels bestaan
Ze geven perfecte service en helpen je met alles.
Ben blij met Expert Naaldwijk waar we nu alles van hebben aangeschaft.
Blijf zo doorgaan met jullie service en vriendelijkheid

Verheul 17-03-2022

In het verleden heb ik al eerder aankopen gedaan bij Expert Wageningen en is alles naar volle tevredenheid gegaan. Dit was voor mij dan ook de reden om ook nu weer naar hun terug te gaan. Ik ben zeer tevreden over de geleverde service. De betreffende verkoper had echt verstand van zaken en ook de levering en montage is keurig en op tijd uitgevoerd.

Wijnstra 17-03-2022

Winkel in Joure is prima. Goede adviseurs en aflevering was geheel naar wens!

o**********@g******** 17-03-2022

Afspraken worden perfect nagekomen, geweldige service en deskundig per rsoneel.

Van Rooij 17-03-2022

Expert den Dolder is een professionele elektronicawinkel met deskundig personeel en uitstekende producten, en een heel goede prijs-kwaliteit verhouding.

Lakerveld 17-03-2022

Voor de eerste keer dat wij bij Expert in Brielle een grote aanschaf hebben gedaan, is ons prima bevallen. Hebben wij weer iets nodig dan gaan wij daar zeker weer heen. Zijn fijn geholpen door een sympathieke verkoper 👍

e**************@z******* 17-03-2022

Uitstekende service, beter dan mijn ervaringen met andere grote witgoed partijen.

Van Opstal 17-03-2022

Een super fijne winkel met een groot assortiment van producten.
Je wordt goed geadviseerde door deskundig personeel.
Ze geven een uitstekende services.

n**********@g******** 17-03-2022

Prima productassortiment, goede prijs-kwaliteitverhouding. Installatie kan wat mij betreft beter. Te weinig oog voor detail en wens vd klant.

w******@p******** 17-03-2022

Door een vakbekwame uitleg in de winkel en een uitstekende service bij levering / uitleg zie ik niet in waarom ik met een andere aanbieder in zee moet gaan. Voor ons het vertrouwde adres!

p************@u********* 16-03-2022

Ik heb altijd goede ervaring en krijg goede info over producten. Goed personeel. Zij weten veel van het product. Goede service.

Kassies 16-03-2022

Prettige omgang met de medewerkers. Halen altijd alles uit de kast om het je zo goed mogelijk te maken. En wordt alle moeite gedaan, als iets niet voorradig op het moment is, alles te doen om het snel in huis te krijgen, en dan ook te bellen wanneer het binnen is gekomen. Verder een goede prijs/kwaliteit verhouding, voor elke portemonnee.

e****************@g******** 16-03-2022

Expert Den Dolder is voor ons al jaren de winkel voor alle huishoudelijke apparatuur. Uitstekend advies, deskundige uitleg en het zijn meedenkers met de behoeftes van de klant Absoluut NIET uit op alleen verkopen. Thuisbezorgen en installatie is mogelijk.