Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h*************@z******* 10-01-2022

Ik ben zeer tevreden met de geleverde tv, goed geïnstalleerd en goed uitgelegd hoe of wat.
Ik raad expert bij iedereen aan.

Raduzzi 10-01-2022

Zowel de medewerkers in de winkel, als de bezorgers aan huis, zijn meer dan vriendelijk. Ze hebben oog voor mijn wensen, denken mee en geven prettige adviezen en tips. En: uiteraard een prima assortiment. Helemaal goed dus!

e**********@h********** 10-01-2022

Expert Vroomshoop
Echt een aanrader super geholpen aan de telefoon maar ook bij installatie meedenkend! Super

Wijma 10-01-2022

Ondanks dat de e-reader met actiekorting niet meer voorradig was hebben we het toch binnen een paar dagen kunnen halen tegen de actieprijs. Top!

Snijders 10-01-2022

Via internet besteld. Direct opgehaald bij vestiging. Snelle afhandeling. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Dummer 10-01-2022

Expert in Amsterdam is in alle opzichten de plek voor het aanschaffen van wit/bruingoed.Je wordt altijd rustig, kundig en gezellig geadviseerd. Doen!

Verhoeven 10-01-2022

Nog niet alles kunnen beantwoorden ivm de levering die nog plaats moet vinden

Vrancken 10-01-2022

Heel veel andere winkels kunnen een voorbeeld nemen aan Expert. Deskundig, behulpzaam en snel!!

w**************@g******** 10-01-2022

Zeer goed en snel geholpen. Zelfs in de lockdown en met de beperkte leveringen zeer goed meegedacht en geholpen.

d*******@t********* 10-01-2022

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de website maar telefonisch contact gehad. Waarbij wij uitstekend behandeld zijn en van advies zijn voorzien.

Haan 10-01-2022

Bij de aanschaf van een koel-/vriescombinatie werden we snel geholpen en kwam (*) bij ons thuis om de maten op te meten.
Een week daarna werd het apparaat geplaatst.
Zeer professioneel en netjes.

De Boer 09-01-2022

De dag voor kerst begaf onze oven het. Paniek. Gelijk op internet gekeken naar een oven, Expert had deze. Vestiging Joure was voor ons in de buurt dus gelijk gebeld. Ze hielpen ons erg goed, checkten de maten en boden zelf aan om de oven thuis te brengen, super fijn! Zo hadden wij tijd om de oude oven eruit te halen die vervolgens kosteloos werd meegenomen. Echt een geweldige service en vriendelijk personeel.

p********@g******** 09-01-2022

Fijne winkel, (meestal) deskundig personeel en ze zijn servicegericht en flexibel.

v*****@h****** 09-01-2022

Netjes op tijd geleverd, scherpe prijs en goede afspraak om oude machines mee te nemen
Zeer tevreden

Wielink 09-01-2022

Gekozen voor Expert Beilen, omdat ik lokaal kopen zoveel mogelijk wil ondersteunen.
Daarnaast was de telefonische ondersteuning en advies perfect.
Werd direct gevraagd waar ik de vriezer neer zou zetten en waar ik op moet letten.
Ik heb daarom ook hier een warmtepomp droger besteld.

h************@s************ 09-01-2022

Snelle levering en perfecte service, heel blij met onze aankopen; echt een aanwinst voor ons dorp.

De Jonge 08-01-2022

Personeel wil echt helpen de juiste keuze te maken. Bij bezorging en montageaflevering prettige en deskundige afhandeling

m**************@g******** 08-01-2022

Zie eerdere opmerking.
Bij verwijderen en plaatsen van wasmachine kennis van zaken door beide mannen.

m********@c******** 08-01-2022

Ik ben goed geholpen, de verkoper wist mij veel te vertellen over n smart tv en hoe ik die moet aansluiten en wat je er allemaal mee kunt doen.

s********@g******** 08-01-2022

Zeer vriendelijke deskundige medewerkers met een uitstekende service.Ze doen wat ze beloven.

Ter Meer 08-01-2022

Prima winkel voor kundige informatie, oriënteren en kopen. De mate van service verdient zich terug in de algehele tevredenheid over de levering van het product.

b***********@h********** 08-01-2022

Goede service bij de afhandeling en dat ook in coronatijd .
Prima product kwaliteit ook.

Van Deursen 08-01-2022

Om de lokale ondernemer te steunen heb ik de droger telefonisch bij Expert Deurne besteld, dit in 5 minuten tijd. Dan verwacht je ook wel wat service bij levering. Helaas werd ie net achter de voordeur neergezet. Jammer, zeker als je weet dat bij grote landelijke ketens het plaatsen en aansluiten gratis is.

j*****@c******** 07-01-2022

Vanwege de lockdown is de koop telefonisch tot grote tevredenheid afgehandeld

Mervel 07-01-2022

Koop lokaal van lokale ondernemers die staan voor hun zaak en voor klanten. Een goede service is onbetaalbaar.