Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a********@k*********** 03-11-2022

Prima service, men neemt de tijd voor je aankoop. bezorging en installatie was uitstekend.

Olmberg 03-11-2022

Kwam er achter dat ik het verkeerde product gekocht had. Terug gegaan en dit aangegeven. Was geen probleem om het juiste product alsnog mee te krijgen, ondanks dat de vorige verpakking open was gemaakt.

Leijtens 03-11-2022

Wij zijn in de expert Drunen goed geholpen vriendelijke verkopers ,wij kunnen U deze zaak aan bevelen.

h************@o********** 03-11-2022

problemen oplossen met koelkast duurt relatief lang (wel voor gewaarschuwd)

Esajas. 03-11-2022

Prima winkel. Met vriendelijke medewerkers. Ik hoefde niet lang te wachten,voordat ik werd geholpen. En een prima service!

j***********@p******** 03-11-2022

Ik koop al jaren mijn apparaten bij Expert Buitenveldert. Zeer vriendelijk personeel, snelle levering en uitstekende installatie uitleg indien nodig.

Stoffels 03-11-2022

Zij kunnen bijna alles leveren en laten bestellen duurt ook niet echt lang.

De Groen 03-11-2022

Bij het leveren van een groot product wordt er weinig moeite gedaan om het product, zoal beloofd, over de eerste drempel te zetten

Van de Ven 03-11-2022

heb mijn tv vrijdag 28-10-2022 pas ontvangen kan daarom eerder geen feedback geven

b**********@g******** 03-11-2022

We komen regelmatig bij expert en krijgen altijd deskundig advies. Ook goede ervaring met installatie door technicus.

g**********@h********** 03-11-2022

Medewerkster is attent en merkt ons snel op. Ze heeft de oplossing voor het scheerapparaat dat ik zoek.

De Ruiter 03-11-2022

Redelijk geprijsde LG G2 Oled tv gekocht. Prima breng en aansluitservice voor nog gern 50 euro. Fijn dat er een fysieke winkel in de buurt is wanneer er problemen zouden zijn.

Slinkman 03-11-2022

het voordeel bij expert is dat wat je zoekt ook kunt beoordelen ,samen met een medewerker.
dat maakt het makelijk om te beslissen, dus niet via p.c. ( ziet vaak anders uit dan het is.) gezicht bedrog.
gr.

Breenen 03-11-2022

De medewerkers geven goede informatie. Weten ze het niet, dan zoeken ze het op. Dat geeft vertrouwen dat er niet maar wat gebazeld wordt om te kunnen verkopen.

c************@u********* 03-11-2022

De producten die verkocht worden zijn goed, maar de informatie over de producten en over wat er nog bijgekocht moet worden of wat er nog bij hoort kan beter!!

v*****@k*********** 03-11-2022

De Winkel die nog in oplossingen en niet in problemen denkt! Na een defect aan de koptelefoon van mijn dochter Welke niet meer leverbaar bij de dealer was kosteloos voor lange tijd een leen koptelefoon gekregen en een duurdere koptelefoon retour gekregen en de extra kosten hoefden we niet te betalen deze namen zij voor hun rekening Top! expert Burgum

Bartelse 03-11-2022

Personeel weet waar ze over praten en de garantie is uitstekend. Ze nemen de tijd voor je. Ik koop nergens anders.

Den Heijer 03-11-2022

Zijn prima geadviseerd bij het kiezen van nieuwe inbouw koel- vriescombinatie. Daarnaast kon het apparaat snel worden geleverd. Ook over het plaatsen/inbouwen zijn we heel tevreden.

r*************@g******** 03-11-2022

Top winkels en super personeel. Komen afspraken na en professionele en vriendelijke service.

Smeets 03-11-2022

Zeker een aanrader om bij Expert Venray keer binnen te lopen goede service ze brengen het product wat je koopt zelfs tot aan de auto dus wat wil je nog meer

Van der Zon 03-11-2022

De service is goed maar bij ons zijn wel een paar menselijke fouten gemaakt,wat betreft de leverings afspraak,en komen dan nog met de verkeerde wasmachine.Later goed opgelost.

Van Raaij 03-11-2022

Expert heeft een prima service en medewerkers die verstand hebben van hun werkzaamheden.
Ze komen de afspraken prima na.
En de winkel presentatie is super goed.

Steenbergen 03-11-2022

Gewoon een eerlijke zaak met een uitstekende service. De werknemers denken met je mee en komen met goede voorstellen qua producten.

Soepboer 03-11-2022

Eerlijk, vriendelijk personeel met veel kenis van zaken waardoor het vertrouwen groot is en ze het altijd waar maken

Zuur 03-11-2022

De service was heel goed , het product zelf matig , maar werd zonder kritiek teruggenomen