Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Belt 20-10-2021

Klantvriendelijk personeel. Gedegen kennis komen hun afspraken echt na. Kom er echt al jaren.

g*********@l****** 20-10-2021

Nooit naar expert Purmerend gaan leugenaars zijn het beste service nou ze beledigen je waar je bij staat en houden zich helemaal niet aan de afspraken omtrend niet goed geld terug

Hout 20-10-2021

Wij hebben altijd een goede service gehad bij onze aankopen dus een tevrede klant👍

Tolmeijer 20-10-2021

Ouderwetse service
Je wordt bij expert klantgericht en met kennis van zaken behandeld
Gewoon een gouden zaak !

De Vries 20-10-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en perfect nakomen van de afgesproken korting. OOK MOMENT VAN AFLEVERING PRIMA.

Morssinkhof 20-10-2021

Hier werken, vakkundige, behulpzame medewerkers tevens uitstekende reparatie service,
Aanrader.

b*******@h********** 20-10-2021

Goede voorlichting over wasmachine voor op de houten vloer. En snelle vakkundige levering en aansluiting.

Van Leeuwen 20-10-2021

We zijn heel tevreden over Expert in Huizen. Zijn we voor een volgende aankoop dan ook naar terug gegaan.

Van Overschot 20-10-2021

In alle opzichten prettige zaak met goede producten, leuke aanbiedingen en prettige medewerkers

Van Hees 20-10-2021

Prettige winkel prima uitstraling vakkundig en vriendelijk personeel in combinatie met een prima service.

t*********@g******** 20-10-2021

Goede website, zelfs in de winkel wordt meegekeken naar de producten via de website

Oosthof 20-10-2021

Heel tevreden met mijn aankoop van een droger. Goed en deskundig advies van medewerkster en afspraak voor levering werd exact nagekomen

Bergman-mol 20-10-2021

Alles wat je wenst aan service,klantvriendelijkheid,meedenkend alles wat je wenst vind je hier

Blik 20-10-2021

Goeie service.snelle levering.zonder extra kosten.vragen wordt je goed geholpen.

Riedstra 20-10-2021

Bij Expert ben op het juiste adres .Goede verkopers. Goede service.
Zeer goede uitleg in verschillen van witgoed.

d*********@h****** 20-10-2021

Expert Delfzijl is zeer zeker de moeite waard om je electronica te kopen; prijzen concurrerend met de grote mega zaken en webshops, zeker als je de extra service meerekend.

p*********@k********* 20-10-2021

Expert Nijverdal mooie winkel, breed assortiment en voldoende gekwalificeerd personeel. Prima service en uitleg bij installatie.

Van Oortmerssen 20-10-2021

Bij expert wordt je nog ouderwets uitstekend geholpen. Je ervaart klantvriendelijkheid die je bij andere winkels niet meer hebt. Bij expert is de klant echt koning.

De Vries 20-10-2021

Wat je ook wilt aanschaffen , laat je voorlichten door Expert in Zeewolde .

Kok 20-10-2021

Expert Beute Steenwijk is een prettige zaak met gekwalificeerde medewerkers. Ze doen wat ze beloven.

Buist 20-10-2021

Duidelijke productinformatie, vriendelijke verkopers met kennis van zaken en een goede service.

Kijzers 20-10-2021

Prettige ontvangst in de winkel en een uitstekende service bij inbouw van de apparatuur.

Tabak 20-10-2021

Ik ben super tevreden over deze winkel en zeker het personeel wat er werk zal iedereen deze winkel aanraden je zal daar zeker geen spijt van krijgen
Jan

Van Diesen 20-10-2021

Tijdens een korting festival een goede en voordelige keus kunnen maken en een fantastische LG TV gekocht. Met goede service en xtra garantie

h**********@h********** 20-10-2021

Ik kan alleen maar positief zijn over aankoop Miele droger en wasmachine bij Expert.