Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Peeters 24-08-2021

Overzichtelijke winkel; rustig kunnen rondkijken en bij vragen meteen een medewerker die de tijd neemt om te adviseren.

H.P.H Rijnbeek 24-08-2021

Top levering omdat het een gecompliceerde ingang betrof dank daarvoor .ook binnen een week geleverd

a********@u********* 24-08-2021

Bij Expert krijg ik goed advies en ik kan de producten in de winkel beter beoordelen dan op een website. Wat Expert niet op voorraad heeft kan vaak snel besteld en geleverd worden.

Welles 24-08-2021

Prima ervaring met Expert Bennink ,goed advies bij aankoop
AEG Droger en Wasautomaat.
Prima aflever service.

Brands 24-08-2021

Mijn keuze viel op de Kenwood KHC29 hier zijn 4 uitvoeringen van. De uitvoering met alle denkbare hulpstukken was in de aanbieding. Zeer scherp geprijsd dus de keus was snel gemaakt.

Simon 24-08-2021

Vestiging in Leersum is echt een aanrader. Goed advies, geduldig, informeren naar de specifieke behoeften en daar een passend product voor aanbieden. Bezorgen en oude machine meenemen is allemaal geen probleem. Ik ga hier zeker vaker naar toe.

Van der Kolk 24-08-2021

Ik koop bijna alles op het gebied van electronica, witgoed e.d. bij Expert. Ik ben nog nooit teleurgesteld in levering of service.

a********@h********** 24-08-2021

omdat ik niet naar de winkel kan komem doe ik alles per foon gaat altijd goed

Mulder 24-08-2021

Gisteren bij Expert Wijchen een SONOS ROAM gekocht, zoals gewoonlijk erg tevreden over onze huisleverancier. Echte ouderwetse service 100% tevreden.

c****************@t********* 24-08-2021

Het was een rustig moment in de winkel. Vriendelijke verkoper !
Schone, opgeruimde winkel !

i***@b********** 24-08-2021

Je ziet wat je koopt
Scheelt enorm in de juiste keuze maken, met feedback expert

t******@h******** 24-08-2021

Expert Peter Schipper is zeer kundig, geduldig en neem de tijd om oudere klanten uit te leggen. Heel vriendelijk en meedenkend naar oplossingen en geef ook zeer goede
service. De bezorger is ook een uitstekende TV specialist.

c***********@g******** 23-08-2021

ik ben tevreden over de manier waarop ik geholpen ben en de aankoop is afgewerkt.

Blok 23-08-2021

Kopen bij een lokale dealer heeft toch wel het voordeel van persoonlijk contact. En ook nog prima geïnstalleerd en het oude apparaat meegenomen. Geen rommel, geen karton in huis.

Uffelie 23-08-2021

Helaas bleek Miele het beste te zijn. Wij hadden op voorhand de keus laten vallen op een Bosch. Na wat heen en weer gepraat te hebben, bleek uiteindelijk de Bosch ook een goede keus geweest te zijn. Helaas, verkoper had meer kennis over de Miele stofzuiger, dan over de Bosch.

f**********@h********** 23-08-2021

Goede uitleg over het product, en de juiste aanbevelingen over het product

Talsma 23-08-2021

Zeer kundig en vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit en super snelle levering!!

Castricum 23-08-2021

Op zoek naar een nieuwe tablets en werd heel goed geholpen en geadviseerd. Fijne medewerkers.

Koster 23-08-2021

Gewoon doen, kopen bij de plaatselijke expert, gemakkelijk
veel service en niet moeilijk doen is het advies!

Kuiper-hoorn 23-08-2021

ExpertVeendam staat wat mij betreft met stip op nr1 voor wat betreft service, deskundigheid. Ook met het geven van advies zijn ze acuraat etc.
Ik kom graag in deze winkel wanneer ik wat wil kopen op gebied van multi-media

Rohde 23-08-2021

Gedurende de dag iets besteld en de volgende dag al binnen en vriendelijk geholpen in gezellige winkel.

h*******@l******* 23-08-2021

Goede voorlichting, prettig en vriendelijk geholpen. Ik ging met de goedkoopste staafmixer naar huis, deze sloot het beste aan bij mijn gebruikers wensen. Er word niet geprobeerd om de duurste te verkopen maar het apparaat wat het beste bij je past!

Van Zundert 23-08-2021

We waren tevreden op alle fronten behalve het hinderlijke geluid van een werkman die onophoudelijk aan het boren was

Wijkman 23-08-2021

vrij simpel bediening.
weinig geluid
meer kan ik er niet over zeggen hij draait een paar dagen .

Westphal 23-08-2021

We zijn heel blij met onze Liebherr vrieskast.
Hebben telefonisch besteld alles ging prima.