Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Jansen 12-01-2022

Door slechte nazorg van een eenvoudig apparaat ben ik de winkel uitgelopen
En ze zien mij niet eerder terug of het betreffende apparaat wordt bij mij
thuis opgehaald en een vervanger meegebracht

v. Zeeland 12-01-2022

De afgelopen week steeds goed geholpen ondanks dat de fysieke winkel gesloten was.
Een van de gekochte producten beviel niet helemaal, dit snel aangegeven en zonder problemen het apparaat kunnen ruilen voor een vergelijkbaar product van een ander merk.
De prijs is soms net iets hoger, maar dat betaalt zich helemaal terug in de service die ze leveren.

Van der Valk 12-01-2022

prijs kwaliteit, goede service en persoonlijke benadering is allemaal prima. Ik ben een tevreden klant.

Bijlsma 11-01-2022

Nu fysiek winkelen door de COVID niet mogelijk is, is het personeel zeer gewillig om je te helpen.
Bestellen ging makkelijk en ook het ophalen ging vlot. Prima geholpen.

Mirth 11-01-2022

Klantvriendelijk en goede service. Na problemen met een nieuwe wasmachine is de eigenaar van Expert Beilen 2 maal geweest om te kijken waardoor de herrie veroorzaakt kon worden. .Daarna werd door hen een monteur ingeschakeld. ( licentie van de fabrikant ) De monteur kon het probleem niet oplossen en belde met de klantenservice van de fabrikant. Deze moesten wel erg lang nadenken over een oplossing. Expert nam daarop het voortouw en heeft een nieuwe machine gebracht . Dat is nog eens service.

Grotenhuis 11-01-2022

Vriendelijk en meedenkend advies gekregen met goede uitleg over de producten die we hier gekocht hebben

Bronner 11-01-2022

kies voor expert daar wordt je nog in deze digitale tijd persoonlijk behandeld.

j*************@g******** 11-01-2022

Telefonisch ben ik keurig te woord gestaan en bij afhalen van het product ben ik netjes geholpen.

Willems 11-01-2022

de Black+Decker HHD cashback actie is fijn met het verzilveren stuid op vervelde mail wisseling over de streepjes code, tot op heden heb ik nog geen cashback mogen ontvangen

e**********@h********** 11-01-2022

Prima service, prijs flink hoger (vraag vs aanbod) maar uiterst vriendelijk en snel geleverd.

Cremer 11-01-2022

Eerlijk klantadvies, kennis en goede service is waar Epert ‘s-Heerenberg en Dieren voor staan.

Van Hooff 10-01-2022

Persoonlijk advies van vertrouwd contact bij Expert is van doorslaggevend belang. Tv’s kun je overal kopen; vertrouwen en service zijn super belangrijk. Expert beschaamt dat vertrouwen niet.

Van der Heijden 10-01-2022

Aandacht en service is top! Als klant altijd een streepje vóór! Ga zo door, heel fijn!

j********@g******** 10-01-2022

Wij bestelden een dure koelkast. Het product is goed en is passend. De technische installatie verliep prima, maar de kennis van over het product viel ons tegen. Wij hebben de manual op internet gezocht en bestudeerd, maar we zijn nog onzeker over of we het geheel begrijpen en goed kunnen toepassen.

Van Doesburg 10-01-2022

Zeer vriendelijk personeel ondanks afhalen vanwege corona zeer goed geholpen

m***************@g******** 10-01-2022

Vriendelijke bezorgers,om 10 uur telefonisch besteld en half 2 stonden ze voor de deur helemaal blij!!

g*********@g******** 10-01-2022

Snelle levering, kunde en vriendelijke medewerkers. De stofzuiger is erg goed, ook niet onbelangrijk. ;-)

Snaphaan 10-01-2022

Altijd heel tevreden! Je voelt je nog echt een vaste klant in plaats van een nummer. Dat stukje persoonlijk spreekt ons heel erg aan. En goede & professionele service. Echt een aanrader!

Van Vliet 10-01-2022

Koop al jaren alles bij expert wieringerwerf ivm goede service en uitleg producten ook wanneer je later nog vragen hebt

h**********@h********** 10-01-2022

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze denken met je mee en geven bruikbare tips. Bedankt voor het service!

Guldemond 10-01-2022

Blij met de koffiemachine van Siemens, alleen jammer dat ik het showroom model heb genomen!! Verpakking inhoud was niet compleet helaas, gebruiksaanwijzing boekje leek wel tweedehands!! Reinigings tabletten ook niet aanwezig !!
Had beter gekund voor het bedrag van €699,-
Edwin Guldemond uit Heemskerk

Coenen 10-01-2022

Problemen met mijn koffiemachine prima opgelost. Fijn dat we leen apparaat kregen.

Dijkmans 10-01-2022

Korte lijnen, duidelijke afspraken, ruimte voor onderhandeling en top service (expert Vlaardingen).

g************@g******** 10-01-2022

de medewerker dacht mee over het gebruik en stuurde zelfs een filmpje, waar ik erg blij mee was.

Wijnker 10-01-2022

Goede service, heldere en geduldige uitleg en goede prijs-kwaliteit verhouding.