Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Visser 31-01-2022

Na installatie van de tv en surroundset werd ons verteld dat we zelf maar een beetje moesten "klooien" met de surroundset om de instellingen goed te krijgen. Toen dat niet lukte hebben we gebeld en kregen we te horen dat er een bepaalde instelling op de tv gewijzigd moest worden. Het lijkt mij dat dit tijdens de installatie goed had moeten worden ingesteld, ik betaal immers niet voor niks voor een installatie. Na de aanpassing deed de surroundset niks meer en wilde de app ook niet meer verbinden. Weer gebeld: De medewerker zou de monteur die hier was geweest bellen en dan opnieuw contact met mij opnemen. Ik ben nooit meer teruggebeld.

tijdens de installatie is in eerste instantie verkeerd geboord. Op zich geen punt want die gaten zijn niet zichtbaar, maar uiteraard niet heel netjes.
Ik heb betaald voor 2 muurbeugels, en 2x ophangen van de speaker. er is slechts 1 speaker opgehangen. Dit betekent 1 muurbeugel niet gebruikt en 1x ophangen niet gedaan = €44,94. Dit zou verrekend worden met €10,- voor een kabel die ik heb aangeschaft tijdens de installatie. Inmiddels een week verder maar de €34,94 nog steeds niet terug op mijn rekening.

Inmiddels heb ik het probleem met de surroundset door iemand anders op laten lossen, maar dit was voor mij de laatste keer bij Expert Castricum. Bijna €2400,- betaald voor een tv en surroundset, maar mij even terugbellen blijkt teveel gevraagd. Belachelijk!

Drenth Dienstverlening 31-01-2022

het is een fijne winkel als het gaat om elektronica. ze weten waar ze het over hebben en sluiten goed aan bij je wensen!

Jan 30-01-2022

Info. Is duidelijk en informatief. Communicatie is prima. Prijs is is goed.

De Boer 29-01-2022

We zijn erg goed, snel en deskundig geholpen. We zouden Expert aanbevelen aan anderen!

Weel 29-01-2022

Fijne uitstraling en vriendelijk en deskundig personeel. Als je ooit eens een vraag of probleem hebt wordt het altijd correct, netjes en snel opgelost.

Bomer 29-01-2022

Goed ondersteunend advies bij oriëntatie in de winkel. Afspraak over levering nagekomen en de installatie naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Spithorst 29-01-2022

Uitstekend, goed meegedacht en alle tijd en dat allemaal telefonisch ivm winkelsluiting door corona, goede adviezen over veranderingen ivm nieuwe manier van koken.

f***************@h******** 29-01-2022

Jammer dat de monteurs vertrokken en mijn bejaarde vader achterlieten met een kookplaat die niet werkte. Als ze even hadden gebeld, was het probleem heel snel verholpen geweest en had hij niet weer een week zonder kookplaat gezeten.

Aerts 28-01-2022

Bij Expert krijg je zeer goede service en zij komen gemaakte afspraken altijd na. Chapeau!

Brouwer 28-01-2022

Kennis van zaken en niet duurder dan andere aanbieders op internet maar wel met een hele goede service.
Altijd een goed aanspreekpunt en geen lastige (moeilijke) vragen.

j***********@l****** 28-01-2022

Zeer goed voorgelicht bij keuze van een nieuwe tv. Prijs werd zelfs naar beneden bijgesteld i.v.m. latere aanbieding. Zeer tevreden!

j*****@h****** 28-01-2022

Mijn expert filiaal (Hengelo) heeft fijne medewerkers die voor je klaar staan en echt hun best doen voor jou als klant, że luisteren naar je wensen, denken goed mee en geven fijne adviezen. De service is optimaal vind ik

Matthijs 28-01-2022

We horen bij de 3.5 miljoen ouderen en vinden het fijn om persoonlijk geholpen te worden. En nergens gebeurt dat beter dan bij Expert in Leersum.

m*******@g******** 28-01-2022

nette winkel en personeel die weet waar het over gaat,ga zo door met deze leuke winkel

c************************@h****** 28-01-2022

Expert is een expert in prima service, uitstekende conversatie met de klant, stipte bezorging en indien nodig een goede nazorg. Conclusie: we zijn een zeer tevreden klant van Expert Roosendaal.

y*******@g******** 28-01-2022

Vriendelijke en deskundige medewerkers.Al meerdere producten gekocht tot grote tevredenheid.

Parkhuys Rosarium 28-01-2022

Er ging even iets mis. De bezorgers vertrokken zonder dat ze de boel gesjouwd en geinstalleerd hadden. Ik heb ze gebeld en terug laten komen. Toen hebben ze alsnog goede service geleverd.

n**********@g******** 28-01-2022

Ik ben zeer goed geholpen bij Expert in Zuidlaren!
Echt eerlijk advies bij het uitzoeken van een koelkast en huistelefoon.
Ik ben al jaren tevreden over de producten en service van Expert.
Ook nu weer echt persoonlijk contact, snelle levering en vriendelijke bezorgers.

Bos 28-01-2022

Bijzonder fijne winkel om te komen, goed en deskundige mensen. weten waar ze het over hebben of je krijgt een collega.

Poot 28-01-2022

Als lid van Shantykoor Vlaardingen ondersteunen we onze eigen winkeliers door bij hun onze inkopen te doen.

Strijland 28-01-2022

We zijn prima geadviseerd inzake onze keuken inbouwapparatuur.
Ook zijn deze apparaten prima geplaatst.
Niets dan lof.

w*********@i********* 28-01-2022

Ik ken dit bedrijf ruim 10 jaar. Klantvriendelijk, rustig, deskundig en uitstekende service..

d*****************@o********** 28-01-2022

Wasmachine besteld en betaald maar blijkt uiteindelijk een levertijd te hebben van 3 a 4 weken..

k******@l************ 28-01-2022

Wij kopen al jaren trouw alles wat we nodig hebben bij Expert Breukelen (zowel zakelijk als prive)

m*****@l*************** 28-01-2022

Zeer klantvriendelijke en behulpzame medewerkers bij Expert Dongen, absoluut een aanrader!