Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Paul 12-06-2022

De winkel had niet zo'n grote voorraad, maar hielp mee online te zoeken n.a.v. onze wensen. Gezien het advies waar de verkoper mee kwam, heeft hij goed naar ons geluisterd. Hij heeft eerlijke voorlichting gegeven. We zijn naar de winkel gegaan, omdat we het materiaal ook wilden voelen. Vanwege het goede advies hebben we het artikel ook bij de zaak gekocht. Dat is bij eventuele reparaties ook gemakkelijker. De apparaat is netjes geplaatst. De enige reden waarom ik geen 9 geef, is omdat ik het wel lang vond duren voordat het werd geleverd, 10 dagen. Dat had te maken met het omzetten van de deur werd me verteld, maar ik vond 10 dagen wel lang. Maar verder dus heel tevreden!

Wildeman 10-06-2022

Prima service , de winkel heeft de koelkast van mijn keuze ( omdat deze in tegenstelling van wat op de website vermeld stond niet in de winkel op voorraad was ) vrijblijvend op zicht laten komen , en na goedkeuring nog dezelfde dag thuisbezorgd . Fijn geregeld , kom voor een volgende aankoop graag terug…

Ouwehand 10-06-2022

Mijn enorme koelkast werd binnengereden en neergezet alsof het niks was.
Tot het laatste reepje tape werd verwijderd en zelfs de gebruiksaanwijzing met mij doorgenomen inclusief de stand voor de Sabbat.
Hoe verzinnen ze het bij Liebherr!

Cozijnsen 10-06-2022

koop in de winkel. veel leuker dan online.
kontakt met mensen is zo belangrijk.

Povinelli 10-06-2022

Fijne winkel met goede adviezen en elke week wel leuke aanbiedingen, kom graag nog eens terug voor andere doeleinden.

Den Boer 10-06-2022

Fijn winkel waarbij de klant echt centraal staat.Bezorging door uiterst vriendelijk en deskundig personeel.

Hogewoning- Hughes 10-06-2022

Mijn nieuwe Etna FIV560 Rvs nog maar net in gebruik, maar is wel makkelijk te bedienen
Verder kan ik er nog weinig over zeggen. Maar heb er alle vertrouwen in

d*************@g******** 10-06-2022

Zeer snel geleverd. Vriendelijke bezorgers. Vrieskoelkast niet waterpas gezet. Staat achterover. (Kan dit kwaad?)

p***********@g******** 09-06-2022

Prima geregeld. Goede klantgerichtheid in vergelijking met de grote zaken
Zal zeker nog eens wat kopen of bestellen

Bastiaans 09-06-2022

- Zeer klantvriendelijk
- goed advies
- duidelijke uitleg

—— AANRADER ——

De Groot 09-06-2022

Bij een expert een goede begeleiding om tot een keuze te komen door deskundig personeel

Icanovic 09-06-2022

Expert is een super mooie en goede winkel levert super goede kwaliteit zeer vriendelijke personnel ik kom al jaren bij expert en al mijn aparaatuur komt van hun heb nooit spijt van gehad dus raad ik iedereen wel aan

fanmaan 09-06-2022

Expert in Asten is winkel dat met jou als klant meedenkt en helpt in alle opzichten . Zeer behulpzaam personeel helpt je bij keuzes dat je moet maken ook met bijhorende accessoires die nodig zijn . Gewoon een fijne winkel.

Goossink 09-06-2022

Prima service en eerlijke prijzen. erg blij met deze winkel in de buurt. Onze bestelling hebben via Inernet gedaan en de volgende dag een afspraak gemaakt in de winkel met een verkopen. Hierbij prima uitleg gekregen en goede additionele informatie ontvangen. Bij de levering alles nagekomen en goed geinstalleerd.

Boltjes 09-06-2022

Exper te Delfzijl is een goede zaak Eerlijk Betrouwbaar en Goede Prijs en de Service is uitstekend wat wil men nog meer ? Dus uw winkel om te schoppen Exper te Delfzijl

Van den Berg 09-06-2022

De nieuwe TV (Panasonic) heeft alles wat je als TV-kijker mag verwachten en staat in schril contrast met de vorige TV (LG), die beter door gamers kan worden aangeschaft.

Melis 09-06-2022

Goede voorlichting gehad en Goede installateur.
Snelle bezorging.
Bedankt hiervoor.

J Aartsen 09-06-2022

Een mooie overzichtelijke winkel met goed personeel goede uitleg over de producten

M. Dalmeijer van Ouwerkerk 09-06-2022

De koelkast was snel te leveren op de gewenste tijd te plaatsen. Keurige afhandeling.

Pot 08-06-2022

De service van expert en de snelle bezorging en installatie zijn uitstekend, bij BCC of Media Markt kan het misschien goedkoper zijn maar de service vergoed dit ruimschoots, een winkel waar de klant nog belangrijk is en deskundig wordt geholpen

Inductie fornuis 08-06-2022

Goede service, snelle afhandeling. Goede uitleg.
Niet opdringerig kon me goed oriënteren.

Liesbeth 08-06-2022

Ik heb al jarenlang goede ervaring met Expert. De medewerkers hebben gedegen kennis zijn vakkundig en vriendelijk.
Ook nu hebben ze mij weer goed geholpen bij de aanschaf van een koel/vries combinatie. Netjes geleverd, zorgvuldig ingebouwd en ook weer vriendelijk en prettig .
Ik ben blij dat deze winkel bij mij in de buurt zit.

Kramer 08-06-2022

Wij zijn uitermate tevreden over de service en aflevering van Expert Harlingen

Van der Weerd 08-06-2022

Expert in Dronten is gewoon een prettige en ruime winkel.
Het personeel is ook heel correct bij het helpen en te komen tot een juiste keuze. Komt vertrouwd over.

Klijn 08-06-2022

Goede machine hoop dat hij lang meegaat net als mijn andere siemens machines