Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

b*********@h********** 03-10-2022

Goede service ! Verschillende zaken gekocht nog nooit spijt gehad dat ik het bij de Expert kocht.

i***@h**************** 03-10-2022

Een koel/vries combinatie gekocht van het merk Hisense.
Mooie vormgeving en zeer logische indeling.
Hij koelt en vriest perfect.
Zeker een goed product voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Servicegerichte winkel, kennis van zaken 02-10-2022

Hebben onze inductieplaat gekocht bij Expert in Uithuizen. Zijn zeer tevreden over de plaat en over de service van winkelmedewerker en monteur. De monteur moest andere groep aanleggen en de plaat installeren. Goed werk verricht, legde alles goed uit én en passant sloot ie ook nog even de cooker aan die niet bij Expert was gekocht.

Carin 01-10-2022

Koelvriescombinatie online gekocht tijdens het Expert Korting Festival. Volgende dag meteen gebeld door het filiaal uit Purmerend. Prima service, aflevering helemaal volgens schema. Oude koelkast werd netjes meegenomen door vriendelijke bezorgers. Al met al een feestje!

Vos 30-09-2022

Expert is een degelijke winkel voor de aankoop van huishoudelijke artikelen zoals wasmachines, drogers, magnetrons in allerlei soorten, kookapparatuur en audio-artikelen. U kunt daarvoor uitstekend terecht bij Expert, het personeel kan u vakbekwaam adviseren zowel voor wat betreft keuze, aankoop en installatie.
Voor de aanschaf van computerapparatuur echter moet ik u adviseren u te laten adviseren door een meer vakbekwaam bedrijf zowel wat betreft keuze en aanschaf als meer specifiek advies.

h*******@h****** 30-09-2022

Bij de voorlichting over het te verkopen product verschilden de meningen van 2 verkopers.

Skin By Me 30-09-2022

Fijne winkel, goede snelle service en bezorging, persoonlijke aandacht, al 25 jaar ben ik een tevreden klant.

j*********@m****** 29-09-2022

Fijne (niet TE grote/massale) winkel, klantgerichte service en snelle levering.

Nel Roelofsma 28-09-2022

Altijd prettig en deskundig personeel. Als ik iets op dit gebied nodig heb ga ik naar Expert. Veel beter als internet. Al je dat doet blijven er geen winkels meer over en wordt het heel saai in stad en dorp.

Castagna-van Meerkerk 28-09-2022

Vakkundig personeel dat je op een prima wijze informeert over de mogelijke aanschaf van een product. Tot en met de aflevering van het product: uitstekende service!

Hoppen 27-09-2022

Je wordt bij expert zeer goed geholpen, de service en kwaliteit zijn zeer goed, heb nog nooit problemen gehad, kan het iedereen aanbevelen om bij expert te kopen

Luijten 27-09-2022

Pas 2 Eurom Mon Soleil infrarood panelen aangeschaft bij Expert Enschede. De communicatie daarover verliep perfect en de order werd snel afgehandeld.

m*************@h********** 27-09-2022

Goede soundbar met goed gelijk, groot verschil met tv speaker uiteraard. Nu als solo soundbar misschien later nog wel een uitbreiding wat later eenvoudig te doen is. De soundbar was eenvoudig te installeren via een HDMI kabel. Paar instellingen via de app en alles was gereed om zowel via de Tv als via de telefoon geluid af te spelen.

Henk van de Hoef 26-09-2022

Reageert snel op mijn aanvraag en bestelling . Vriezer is geleverd door Expert te Delfzijl.

Rijsdijk 26-09-2022

zelfde tv is elders goedkoper te bestellen, maar toch koop ik liever in een echte winkel, waar ik ook directe service krijg.

h**********@h********** 26-09-2022

fijne overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel , die weten wat ze verkopen .

a**********@h********** 25-09-2022

Hat beter advies moeten geven over vergoeding.

Tegen een klant van 81jaar.

Anneke 24-09-2022

Fijne winkel, met vriendelijk en deskundig personeel.
Snelle levering en goede service.

g***********@u********* 24-09-2022

Wij zijn zeer tevreden over het personeel van expert Surhuisterveen en word door ons warm aanbevolen.

Dijkshoorn 23-09-2022

Service en advies zijn top,afspraken worden nagekomen .alleen maar positief .ik geef de winkel een tien

l*******@g******** 23-09-2022

Snelle reactie eventuele reparatie wasmachine. Niet meer te repareren. Goede informatie rondom nieuwe aanschaf. Bij aankoop helft voorrijkosten reparatie teruggekregen. Niet op voorraad maar wel snel geleverd. Voor de prijs EN de service dichtbij van Expert hoef je echt niet altijd maar op het internet te zoeken naar de laagste prijs in een webwinkel. Prima SERVICE. Voordeel van lokaal winkelen, zonder de hoofdprijs te hoeven betalen.

m*************@h********** 23-09-2022

Via de website kiezen en de lokale winkel / ondernemer regelt het. Heel fijn en betrouwbaar.

Top winkel 22-09-2022

Zojuist bij Expert in Zuid Scharwoude geweest, prima zaak en je wordt erg goed geholpen.

f*********@k************ 22-09-2022

Het is gewoon het beste: de winkel om de hoek met goede service en medewerkers, die weten waar ze over praten.

Koers 22-09-2022

Heb een Sonoro geluidsset aangeschaft. Fantastisch geluid, goede levering en service!!