Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Burger 03-06-2022

Prima keuze en uitleg in de winkel.toch net even anders en beter dan alleen kijken op internet.zeer tevreden ook over bezorging plaatsing en uitleg bij installatie.

k********@g******** 03-06-2022

Expert Breezand
Vriendelijk personeel, degene die ons hielp nam de tijd, goede uitleg, dacht met ons mee zonder ons iets op te dringen ..

s***********@h****** 03-06-2022

Zeer tevreden over Expert Emmeloord/Joure/Lemmer! Ze komen altijd hun afspraken na! Prima!

Van der Bijl 03-06-2022

Zeer prettig geholpen , wilde eerst wat anders , blij dat ik op het advies ben ingegaan , kan nu te minste overdag tv kijken .

j************@l****** 03-06-2022

de apparatuur is van goede kwaliteit wat je bij expert koopt en het personeel is erg klant vriendelijk.

r********@g******** 03-06-2022

zeer goede deskundigheid en optimale service ook bij retournering na overschrijding van data

Van Engen 03-06-2022

Ga naar Expert, daar word je prima geholpen en de kwaliteit van de geleverde apparaten is uitstekend.

Bakker 03-06-2022

Heel tevreden met mijn nieuwe AEG bovenlader wasmachine en met de op service gerichte en deskundige medewerkers van Expert.

Kuvel 03-06-2022

Expert fijn kopen. Niet te ver lopen. Dicht bij huis. Goeie service! Zij geven altijd Thuis.😉

De Steenbergerhoeve 03-06-2022

Vriendelijk Behulpzaam en met Kennis het personeel van expert Hoogeveen. Toppers

Van Burg 03-06-2022

Goede Winkel en goed personeel Goed gereageerd op mailtje ivm laatste voorraad

t*****************@l****** 02-06-2022

Prima zaak, ruim assortiment, deskundig advies, goed meedenken bij het bepalen van de keus en betrouwbaar in het nakomen van afspraken. Bezorging en installatie van onze wasmachine verliep probleemloos.

Alberts 02-06-2022

Op alle vlakken goede informatie en geholpen door deskundig en vriendelijk personeel.

g*********@g******** 02-06-2022

Expert Surhuisterveen heeft betrokken en enthousiaste medewerkers. Veel tijd en goede uitleg voor de klant.

Hueting 02-06-2022

Expert Haaksbergen is een fijne winkel niet te groot waardoor je als klant snel geholpen wordt.
Ik persoonlijk beveel deze winkel van harte aan.

Van Oosten 02-06-2022

Ondanks de verbouwing op een rustige en deskundige wijze geholpen. Blij met de aankoop van onze nieuwe TV!

Aukema 02-06-2022

Expert Huizen is voor ons een uitstekende keuze. Wordt altijd uitstekend geholpen en het personeel is allemaal even vriendelijk.

Gritter 02-06-2022

Ik kon het product goed vinden en de medewerker heeft mij goed geholpen om dit product te kopen.

Geers 02-06-2022

Je kan altijd terecht met je vraag en ze proberen altijd een oplossing te vinden, goede service en fijne medewerkers

Grootemaat 02-06-2022

Fijne winkel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, een zaak waar je opnieuw naar toe gaat!

Scheeren 02-06-2022

Expert kun je aanraden. Niet zo massaal als Mediamarkt. Niet zo op alleen maar verkoop gericht.

Wennekens 02-06-2022

Gevarieerd producten en prijzen. Kan altijd slagen bij Expert. Ik koop alles wat ik nodig heb.

s*********@h******** 02-06-2022

Ten eerste: koop producten in de plaats waar je woont.Bij Expert goede uitleg en goede bediening en goede service.

m**************@h****** 02-06-2022

Prima geholpen en advies gekregen, tevens zijn de gemaakte afspraken nagekomen.

Keller 02-06-2022

expert heeft goede service en goede uitleg van produkten en klant vriendelijk peroneel.