Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Zijlstra 08-11-2022

ik wacht af met mijn review tot mijn klacht is behandeld, nu zou het zeer negatief zijn en ik wil de winkel een kans geven het beter te doen

p**********@g***** 08-11-2022

Expert is een goed bedrijf en de medewerkers zeer behulpzaam en vriendelijk.

Reintjens 08-11-2022

Dat willen jullie niet. Overigens bij het bestellen werd mij verteld dat ik een extra bedrag (25 euro) moest betalen voor plaatsing anders werd de wasmachine tot direct achter de drempel van de voordeur geplaatst en moest ik deze zelf naar de badkamer verplaatsen. Vind ik niet erg netjes.

Van Wijngaarden 08-11-2022

levering was geheel in overeenstemming met wat ik verwachtte
en werd heel correct uitgevoerd

Ligtenberg 08-11-2022

Zeer vriendelijk en geven goed advies waar je voor komt .
Wat het beste is voor mij

a*****@s********** 08-11-2022

Ik heb. In Expert in IJmuiden twee elektrische warmtedekens gekocht. Was niet op voorraad, maar de volgende dag kon ik het al ophalen.
Ik ben zeer tevreden over deze zaak.

Huiberts 08-11-2022

Zeer hulpvaardig en invoelend geholpen in de winkel. Alternatieven werden geboden. Uiteindelijk werd de bestelling zeer snel geleverd en de plaatsing met voorrang behandeld vanwege uitvallen van de koelkast. Plaatsing was zeer correct en deskundig uitgevoerd. Prima communicatie.

Langoor 08-11-2022

goede ervaring met expert vriendelijk en zeer vakkundig geholpen en veel persoonlijke aandacht.

Mario.T 07-11-2022

Afgelopen vrijdag bleek één van onze vriezers defect, de andere stond eigenlijk al op de nominatie om vervangen te worden.
Ons huiswerk hadden wij al gedaan dus de keuze was al gemaakt. Vanaf het moment dat ik bij Expert in Cuijk naar binnen ben gelopen en dat beide vriezers geleverd en de oude waren afgevoerd zat niet meer dan 30 minuten. Top service toch!

w*********@o********** 07-11-2022

Voorraad gecheckt via website en toen naar de winkel gegaan. geeft toch een veel beter gevoel dan een wasmachine blind online te bestellen. Ook mooi om een lokale winkel te "helpen" ipv de grote webshops.

l**************@h********* 07-11-2022

De prijs van het product betaald zich terug door de geleverde uitermate goede service.

Pasturel 07-11-2022

Nou,ik zal het kort samenvatten,bij expert boskoop voel je je een koning(in)

Van Veen 07-11-2022

1 van de 3 bestelde artikelen was beschadigd.
Dit probleem werd snel opgelost, beschadigde vriezer werd omgeruild!

Spronk 07-11-2022

Met spoed een droger nodig. Binnengelopen met de wens en direct en vakkundig geholpen. Tevens navraag gedaan voor een oplossing om het geluid van de TV via de stereo af te spelen. Ook hierin uitstekend geholpen, advies gegeven en de bestelling voor een adapter gedaan. Alles ging vlot en makkelijk. Geen moeilijk gedoe maar snel reageren en in oplossingen denken. Top.

Sebregts 07-11-2022

Klantvriendelijk, empatisch, professioneel, snel geleverd. Ben gewoon echt tevreden. Top

p************@h******** 07-11-2022

Prima apparaat voor het bereiden van vlees, maar ook een tosti of paninie is mogelijk. Makkelijk in gebruik en schoon te maken.

Pama 07-11-2022

Ik vind Expert een hele fijne winkel. Ze bieden een hele goede service en hele goede voorlichting. Het is een plezier om daar te kopen.

Van Erve 07-11-2022

Wij hebben een koelvriescombinatie en een vriezer gekocht .
het kopen en plaatsen van deze apparaten hebben wij als zeer prettig ervaren.

Visser 07-11-2022

Zijn al jaren klant bij Expert Tromp in Leeuwarden. Altijd een goede service.

p***@s*********** 07-11-2022

Vakkundig en behulpzaam personeel, mooie overzichtelijke winkel met ruim assortiment. Makkelijk bereikbaar en voldoende parkeerruimte (gratis).

m**********@h********** 07-11-2022

De service in de winkel was prima. Het aflevermoment verplaatst naar andere datum,maar ze kwamen toch op door hen aangewezen datum en waren we dus niet thuis...heel vreemd

Pieplenbosch 07-11-2022

Expert is een aanbeveling voor klanten, die voor kwaliteit en service willen gaan, tegen een scherpe prijs!

j**********@t********* 07-11-2022

een mooie koelkast en een uitstekende plaatsing en meenemen van de balast en oude machine.

d********@h****** 07-11-2022

Het personeel heeft de kennis die nodig is om mij de juiste keuzes te kunnen maken.
De tijd ervoor te nemen om je klanten iets uit te leggen is gewoon echt super.

a*************@c******** 07-11-2022

Goede advisering en goed uitgelegd wat de voordelen en nadelen waren van de verschillende opties.