Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Haitsma 03-01-2022

Je wordt keurig te woord gestaan, geholpen en daarna verloopt alles vlekkeloos,
nu al zoveel jaar klant bij Expert in Joure.. ontzorgen, en dat hebben ze gedaan.

j******@k********* 03-01-2022

Als je zoekende bent en graag goed geholpen wil worden raad ik je aan eens bij Expert-Koppenol binnen te lopen.
Persoonlijke aandacht prima. Van harte aanbevolen!!!

a****@d******************* 03-01-2022

Goed geholpen in de winkel Veldhoven
goede service bij het plaatsen
tenslotte TOP TV

Broekhof 03-01-2022

Bijna al onze apparatuur komt bij Expert vandaan. Altijd goede service en advies.

Bardoel 03-01-2022

Winkel graag bij Expert vanwege perfecte hulp en prima expertise ! Erg hulpvaardig en klant vriendelijk !

r**************@h****** 03-01-2022

Ik ga met plezier naar Expert als producten nodig heb die geleverd kunnen worden door Expert.

a************@h********** 03-01-2022

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij expert iets gekocht heb. Prima keuze

De Groot 03-01-2022

Expert : persoonlijk en deskundig , veel beter en prettiger dan willekeurig welke gigant.

b********@z******* 03-01-2022

Expert heeft ons goed geholpen bij het maken in onze keuze voor een nieuwe koelkast, vriezer en vaatwasser.
De aflevering en plaatsing zijn prima uitgevoerd. Heel tevreden.

Andringa 03-01-2022

Service is goed ook de kennis van producten. De uitleg van het artikel bij afleveren was een extra service die ik niet gewend ben. Kortom top

Van Balen 03-01-2022

Alle producten die wij besteld hebben zijn goed afgeleverd en van prima kwaliteit.
Prima service en klantvriendelijk.

Bours 03-01-2022

Expert Castricum denkt mee en is flexibel in het bieden van oplossingen. Erg fijn als je koelkast er op de dag voor kerst mee ophoudt (en je wasmachine drie dagen later). Ze zijn er klantvriendelijk en behulpzaam. Ik kon een goede keuze maken binnen het assortiment en de prijzen waren elders hetzelfde of er zat een verwaarloosbaar verschil tussen. Al met al erg prettige ervaring.

i***@w*********** 03-01-2022

koop lokaal, heeft ook voordelen. mensen kennen je en dat maakt de aankoop meer persoonlijk

a*******@h********** 03-01-2022

Fijne winkel, ondanks Corona beperkende maatregelen keurig en correct geholpen.

g***************@g******** 02-01-2022

Makkelijk te vinden op internet en eenvoudig een bestelling te plaatsen. Er zijn voldoende parkeerplaatsen. Vriendelijke bediening.

m*************@h****** 02-01-2022

Uitstekend geholpen in de winkel. Jammer dat de levering achter bleef en laat of niet werd doorgegeven.

g***************@g******** 01-01-2022

Expert voor een ruime keuze , goed advies en iitstekende service altijd in de buurt

Terpstra 01-01-2022

Prettige benadering in de winkel en zeer vriendelijke en servicegerichte bezorgers!

Zonder 01-01-2022

Prima prijs en gemakkelijk en goed thuis laten monteren. Had een duurdere beugel erbij besteld. Bedrijf kwam zelf met advies van iets goedkopere net zo goede beugel. Wat wil je nog meer.

Jos van der Heide 01-01-2022

Fijn contact en klantbenadering!
Prima informatie en meedenken!
We werden voortdurend op de hoogte gehouden van de vertraagde levering door de fabrikant, wereld wijd.
Uitstekende inbouw

w************@g******** 01-01-2022

Onze inbouw koelkast werd op tijd geleverd, ook de service achteraf is erg goed.

b*************@g******** 01-01-2022

Prima, gebeld voor click and collect. Is direct klaargemaakt en kon snel daarna opgehaald worden.

y********@u********* 31-12-2021

Sinds mensenheugenis was ik met een Miele wasmachine. Ze gaan veel langer mee dan andere machines en zijn heel fijn in gebruik. Het is geen kleine uitgave, maar iedere cent waard. Er wordt niet voor niets gezegd: "Miele, er is geen betere" ;-)

Kouwenhoven 31-12-2021

Inbouwen nieuwe vaatwasser: prima advies na inmeten, vervolgens zeer deskundig ingebouwd.

De Kort 31-12-2021

Duidelijke site en wanneer je de winkel belt word je niet geconfronteerd met een keuze menu, maar krijg je direct iemand aan de lijn om je vragen te beantwoorden.