Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

p******@l****** 18-08-2022

Bestellen bij een lokale handelaar, als fysiek aanspreekpunt, heeft mijn voorkeur bij witgoedproducten, en het prijsniveau is gelijk aan die van de grote internethandelaren.

Klaver 17-08-2022

Ga graag naar Expert, je wordt vriendelijk geholpen.
Goede uitleg bij het product, dat je aanschaft.

Stiemsma 17-08-2022

Tegen de goede service van Expert kan niemand op. Topproducten van een prima kwaliteit. Personeel weet waar ze het over hebben qua adviezen en luisteren ook nog goed naar de cliënt.

v*********@z******* 17-08-2022

een nieuwe smart tv gekocht. We werden erg vriendelijk geholpen. er werd goed meegedacht en de service was top. Alles wat we wilden kon extra besteld worden en ze hebben goed meegedacht over het aan huis te leveren en te monteren product t.o.v. ervaren en minder ervaren monteurs in combinatie met de complexiteit van het product. Levering was zoals afgesproken en de monteurs werkten snel en netjes.

Tim de Haan 17-08-2022

Expert is gewoon een fijne winkel en filialen bij ons in de buurt, dus niet zo'n anonieme keten als Coolblue. Nette service.

Hartman 17-08-2022

Fijne overzichtelijke winkel in Lochem met deskundig en servicegericht personeel

Jeanette 17-08-2022

Prima site en duidelijke omschrijving. Snelle levering en vriendelijke bezorger.
Enige klein dingetje is dat ondanks extra betaald voor installatie mijn man wel moest helpen met tillen omdat de zware koel-vries combinatie op een verhoging moest staan bij ons van 40 cm. Er kwam namelijk maar 1 bezorger.
Hoe zou het gegaan zijn wanneer mijn man niet thuis was of ik alleenstaand zou zijn?

j*****@h********** 17-08-2022

Expert staat voor z'n producten, persoonlijk vindt ik het fijn om daar naar toe tegaan, dan al die grote mega winkels, mag geen naam noemen,
Ga zo door expert, top winkel 👍

c*********@z******* 17-08-2022

Mooie winkel, de medewerkers zijn profesioneel en klantvriendelijk. En de service altijd goed.

Van Eck 17-08-2022

Keurige zaak met profesionele medewerkers (sters), goed assortiment, marktconforme prijzen en uitstekende service.

Cnossen 17-08-2022

Het feit dat deze winkel te bereiken is en niet via een landelijk telefoonnummer maalt voor mij het verschil. De expertise, persoonlijke aandacht en zeer ruime service, aflevering, aansluiting met uitleg en niet te beroerd om extra aanpassingen te doen in de ruimte en daar dan niet extra voor te rekenen is zeer verfrissend en erg prettig.

Huet 17-08-2022

We werden snel geholpen goed advies er werd niet geprobeerd het duurste product te verkopen zeer te vreden.

Pureveen 17-08-2022

Stel een vraag over een product of een producten-reeks en ondervind het warme bad waar je vervolgens in terecht komt. Geheid is daarna elke vorm van twijfel weg genomen.

Reijngoud 16-08-2022

geholpen door ****. ivm vakantie op korte termijn en aanschaf AirTag spannend ivm levering. door ***meegedacht en volgende dag al in huis!!

Edwards Van Muyen 16-08-2022

Goeie assortiment en goede voorlichting van het product..en redelijke prijs

Van de Kant 16-08-2022

Super service! Goed advies in de winkel en de monteurs hebben de nieuwe koelkast heel netjes ingebouwd en de oude meegenomen. Gewoon top!

karel 16-08-2022

Snel en goede service....snel geleverd en uitgepakt verpakking mee genomen en oude diepvries kast direct meegenomen.

Scharenberg 15-08-2022

klantvriendelijk, kennis van zaken ,duidelijk in afspraken.
vlotte bediening.

Kalsbeek 15-08-2022

Bij Expert de Miele WED035WPS wasmachine gekocht. Goede info gekregen in de winkel. Ik heb er nog maar 2x mee gewassen, maar hij bevalt prima. Ik hoop dat hij het weer net zo lang vol zal houden als mijn vorige Miele wasmachines.

Van Keeken 15-08-2022

Goed advies en snelle levering. Vakkundig personeel bij de plaatsing van de inbouw koelkast.

Loonen 15-08-2022

Kijk eigenlijk bijna nooit op de website of ik moet iets speciaals zoeken om te vergelijken.
Wel altijd naar de folder.

Heijkoop 15-08-2022

Wel zal het personeel moeten meedelen dat bijv. de inductieplaat niet voorzien is van een Nederlandse handeling Hopelijk wordt daar aangemerkt. Het product komt uit Oost Europa.

Krijgsman 15-08-2022

Koop zoveel mogelijk lokaal, uiteindelijk heeft iedereen daar voordeel bij. Uitstekende winkel, komt afspraken keurig na en levering aan huis.

m**************@z******* 15-08-2022

Bij Expert is een uitstekende keuze voor alle artikelen. Prijs en Kwaliteit uitstekend. Een aanrader.

Snijders 15-08-2022

Je moet bij Expert zijn als je iets nodig hebt op het gebied van elektronica.
Prijs/kwaliteit is daar veel beter dan de die van de grote aanbieders!