Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a****@h********** 09-01-2023

Expert Rheden, helemaal top! Gewoon naartoe en koop is van A tot Z Primmmmaaa! Bijna ouderwets van Klant is nog Koning...

Van Gerwen 09-01-2023

Zeer goed geholpen bij aankoop van onze nieuwe printer. Vriendelijke medewerker die ons keurig geholpen heeft.

a*****@z******* 09-01-2023

Nieuwe pelgrim combi oven/magnetron aangeschaft. Mooie makkelijk bedienbare oven.

Windt 09-01-2023

Klantvriendelijk, goede levering .prima kwaliteit ,het is Toppie geregeld alles.

Popma 09-01-2023

Mijn koelkast was kapot. Met een kennis heb ik
expert in Leeuwarden bezocht.
We werden vriendelijk te woord gestaan en efficiënt geholpen.

De volgende ochtend kwam er iemand om de maten op te meten. Drie dagen later werd de koelkast perfect geïnstalleerd door twee vriendelijke mannen, waarmee je ook nog kon lachen.

Koehler 09-01-2023

product kennis is erg hoog bij Andre Jansma.
goed advies gekregen. erg blij mee.
en eigenlijk is dat al heel lang zo!

Van der Beek 09-01-2023

Expert kende ik uit een eerdere bestelling. Ook bij de keuze van een koelvriescombinatie werd de goede service waargemaakt. Bedankt voor de snelle hulp.

De Waard 09-01-2023

Bij Expert wordt je echt wijzer. Prima assortiment - uitstekende service - deskundig en vriendelijk personeel!

h**********@k********* 09-01-2023

Je eerst voorbereiden over her product dat je wilt kopen voordat je naar de winkel of shop gaat.

l**********@h********** 09-01-2023

Prettige winkel - Personeel die weten waar ze het over hebben - Goede service

Schoonveld 09-01-2023

Ik geef de medewerker van Expert een zeer grote pluim voor zijn zeer deskundige advies.

Van De Logt 09-01-2023

Expert Beuningen
Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel ik doe mijn aankoop er graag

Becks 09-01-2023

Het mooie van Expert is dat deze ook in de kleine plaatsen zit zodat je de plaatselijke ondernemer kunt steunen.
Prijs en kwaliteit kan zeker op tegen de in de grote stad operationele spelers, die sturen uitsluitend op de massa.....

Van Nijendaal 09-01-2023

De inrichting van de winkel is transparant mooi geëtaleerd en de hulpbereidzaamheid tav de klant is heel prettig. Prettig daar versta ik onder de uitleg op vragen en de nazorg.

Van Tuijl 09-01-2023

Prima personeel. Zeer tevreden over uitleg bij aankoop en ook daarna bij levering en montage. Snelle levering.

Venema 09-01-2023

Een prima wasmachine gekocht. Aflevermoment werd gewijzigd, netjes en tijdig geïnformeerd en aflevering conform nieuwe afspraak. Aflevering, aansluiten en uitleg helemaal helder en oude wasmachine mee retour. Zeer tevreden over de geleverde service.

Swerink 09-01-2023

Je voelt je welkom en wordt op een vriendelijke en deskundige manier geholpen.

e************@g******** 09-01-2023

Duidelijke uitleg in de winkel over keuzemogelijkheden. Goed advies en vakkundige montage thuis door vriendelijk personeel

Kools 08-01-2023

Wij zijn altijd zeer snel en professioneel geholpen bij Expert. Carel Kools

Storm 08-01-2023

Na 40jaar klant te zijn en 4 verhuizingen moet dat toch wel duidelijk zijn.

Mulder - Smit 08-01-2023

Bij Expert in Zuidlaren denken ze altijd met je mee om tot de beste oplossing te komen. Ga daar altijd met een goed gevoel de winkel uit. Het is ook belangrijk dat er zo’n fysieke winkel in het dorp is.

m************@x******** 07-01-2023

Vriendelijke en deskundig personeel. Denken graag met je mee.
Uitstekende service!!
Wij komen niet voor niets al jaren bij deze fijne vestiging in Zeewolde!

c**************@g******** 07-01-2023

prima service. behulpzaam en deskundig personeel. denken met je mee. Bezorging snel en komen afspraken na. Winkel overzichtelijk en goed bereikbaar.

Huge 07-01-2023

Omdat onze diepvries kapot was kregen we een leendiepvries, zolang we moesten wachten op de levering van de nieuwe. Allemaal prima geregeld.

V/d Kamp 06-01-2023

Bij Expert staat service heel hoog in het vaandel. En dat maken ze waar ook. De volgende keer gaan we gewoon weer naar Expert.