Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

r******@l****** 05-09-2022

Goede service, ze denken met je mee over welk product het beste bij jou past

m****************@g******** 05-09-2022

Fijne winkel, met erg vriendelijk personeel (en lekkere koffie ;-)). Tv werd op het afgesproken tijdstip gebracht en is heel netjes door aardige vakmannen opgehanden. We zijn blij!

Bloksma 05-09-2022

Goed geholpen door verkoper ook al was het via de telefoon. Bezorgers vriendelijk en behulpzaam.

j**********@h****** 05-09-2022

Mooie ,prettige winkel.
Gewoon verkopers die goed luisteren
En met je meedenken. Top

a**********@h********** 05-09-2022

Ben naar de winkel geweest voor oriëntatie, kwam uit de winkel met goede deal en volgens die deal is alles prima afgeleverd en geïnstalleerd

Groenen - Willart 04-09-2022

Al jaren een tevreden klant, expert Tilburg komt zijn afspraken na en zoekt altijd naar een oplossing. Ze houden hun klanten graag tevreden en bieden hele goede service

Van Caulil 04-09-2022

Deskundige medewerkers. Die exact wisten wat ze aan elkaar hadden en daardoor snel konden werken.

Simone 04-09-2022

Bij Expert Laren (nh) een Etna combimagnetron gekocht en door de medewerket van Expert laten plaatsen. Zoals altijd heel tevreden over de service. We vinden het fijn om bij een winkel in de buurt te kopen met een goede service. We hebben inmiddels al heel wat apparaten die aan vervanging toe waren ( wasmachine, koelvriescombinatie) bij Expert gekocht.

Ter Beek 04-09-2022

Al 30 jaar een zeer tevreden klant. Service👍informatie zowel telefonisch als in de winkel deskundig en vriendelijk.
Kortom👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Hierink 04-09-2022

De medewerker heeft kennis van zaken. Luistert wat de klant wil en geeft hierover een advies.
De aangeschafte toestellen waren voorradig en konden direct worden meegenomen.

Hoff 04-09-2022

Expert heeft altijd de kwaliteit service naar zijn klanten hoog in het vaandel staan. Fijne zaak met prima personeel .

Bijleveld 03-09-2022

Expertise en kennis geeft mij een vertrouwd gevoel en is essentieel voor mijn keuze voor expert

Jansen 03-09-2022

Al meer dan 25 jaar koop ik mijn witgoed en electronica bij Expert vanwege de uitstekende service

Vennickx 03-09-2022

ik ben heel goed en vriendelijk geholpen er werd mee gedacht welk product voor mij het best was en weke prijs voor het product wat voor mij haalbaar was. in een wordt prima geholpen

Talma 02-09-2022

Ik heb een printer gekocht, een Epson, die bevalt mij erg goed! Prima kwaliteit en ik kan printen vanaf mijn telefoon. Nooit gedaan maar zo handig! Het personeel is ook zeer vriendelijk en professioneel. Ze nemen de tijd voor de klanten. Een aanrader.

j**********@h******** 02-09-2022

Uitstekend personeel dat tijd voor je neemt bij het uitzoeken van een product. De bijzonder goede aflevering en installatie van (in ons geval) de vrieskast.

m**********@h********** 02-09-2022

Ik ben goed geholpen in de winkel en de medewerker heeft het product voor mij naar de auto gebracht.

j***********@h********** 02-09-2022

Echt een aanrader om naar deze winkel te gaan. Erg vriendelijk en meedenkend personeel.

i***@m****************** 02-09-2022

Wij zijn altijd trouw aan onze expert winkel te Castricum.

Mocht er iets zijn dan word in ieder geval te woord gestaan zowel in de winkel en als je de tijd hebt telefonisch.

Dat mis ik vaak met online kopen, maar soms kom je niet er onderuit. Dat geef ik meteen ruitelijk toe.

Afijn : Koop Lokaal!

v******@h******** 02-09-2022

Het jammere vind ik dat Expert geen mogelijkheid bied om het gekochte op zijn plaats te zetten. Nu moet je als oudere een ander lastig vallen hiervoor

a*********@g******** 02-09-2022

Deskundig personeel en goede service. Alles volgens afspraak. Aanrader ivm de grote ketens.

Baar 02-09-2022

In onze Expert Harlingen wordt je gezien en gehoord . De service is in een woord geweldig .

Van de Laar 02-09-2022

De koelvries combinatie is een streling voor het oog, koelt goed en is qua prijs / kwaliteit een van de betere

Koehoorn 02-09-2022

Betrouwbaar adres,niks is de mannen teveel, altijd vriendelijk en heel goede service, ik zeg ,,,topper,,,!

Zeeen 02-09-2022

Prima service, nette bezorgers die de werking van het aangekochte product goed uitleggen.