Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Regenmortel 20-10-2021

Het is dicht bij, prima zaak goed geholpen, al jaren klant,als er wat is kun je bellen.

Van der Flier 20-10-2021

Verkoper had niet - nog - niet veel ervaring, wist niet precies hoe cadeau bonnen verwerkt worden en geen ervaring met inpakken. Verder heel vriendelijk!

Van Berkel 20-10-2021

Koel vriescombinatie gekocht en vorig jaar een laptop, prima service en apparatuur!

y********@h********** 20-10-2021

Expert is een prettige winkel. De mensen zijn vriendelijk en de service is uitstekend.

Frederiks 20-10-2021

fijne goede snelle service met vakkundig personeel die de juiste feedback geeft

Spiering 20-10-2021

Zeer tevreden over Expert Lemmer, vriendelijke behulpzaam personeel, oplossing gericht ...prima!!

a****************@h******** 20-10-2021

Een prachtig gasfornuis. Goed in gebruik, doet wat het moet doen. Ben er blij mee.

Gielstra 20-10-2021

Het kopen bij de Expert Bolsward is een genot,je vriendelijk en deskundig geholpen

d****@b********* 20-10-2021

Expert Purmerend is simpelweg de beste elektronicazaak van Purmerend, super service, prijzen ok en levertijd is super

Bolier 20-10-2021

Deskundig personeel.
Goede service.
Tijdens de bezorging goede uitleg over het geleverde product.

Romeijn 20-10-2021

Expert Hillegom bied zeer goede service en personeel komen met goede kennis over. Zeer tevreden

Visser 20-10-2021

Deskundig en aardig personeel. Je bent snel geholpen en krijg persoonlijk advies. Ze nemen de tijd voor je en kijken graag naar alternatieven indien iets niet aansluit op je behoefte. Ook qua bezorging en levering van producten zijn ze erg flexibel. Aanrader in Joure en omstreken!

Tapper 20-10-2021

Hele fijne mensen die je helpen. En zeer goed adviseren. Gaan er zeker weer naar toe.

Leunis 20-10-2021

Service Gericht personeel, vriendelijk. Geduldig, goede kennlis van de producten , goede Service met thuisbezorgen
Ik ben al jaren zeer tevreden

Sterk 20-10-2021

Ondersteun je lokale ondernemers door lokaal te kopen. Expert Twello is een mooie grote winkel met goed personeel.

h******@k********* 20-10-2021

een plaatselijke winkel die toch scherpe prijzen hanteert maar waar de service is behouden

Weijers 20-10-2021

Hooymans Expert Velddriel geeft zeer goede informatie en een top service. Zijn al jaren klant en zeer tevreden.

m******@t***** 20-10-2021

Bij Expert bent u verzekert van goed deskundig advies. Prijstechnisch uitstekend met goeie aanbiedingen .
aflevering en plaatsing product ( indien nodig) gebeurt door deskundige vakmensen. En dan , heel belangrijk, de
service die daarna geboden wordt is altijd prima.

m**********@g******** 20-10-2021

Prima voorlichting de producten en over de aankopen. Wij vinden het fijn een expert winkel in onze woonplaats te hebben

Posthumus 20-10-2021

Deskundig geholpen bij een probleem met mijn oude TV. Andere 'deskundigen' hadden de TV al opgegeven.

Dekker 20-10-2021

Ik ben al tientallen jaren een tevreden klant bij Expert (Beilen). De service en de behulpzaamheid door het personeel (zowel in de winkel, als thuis bij de installatie) is altijd top! Ik heb altijd het volste vertrouwen in dit bedrijf!

Grapendaal 20-10-2021

Prijs kwaliteit is zeer goed. Service prima. En vakbekwame en vriendelijk personeel.

Van der Veen 20-10-2021

Wil je verzekerd zijn van een uitstekende service en een uitermate klantvriendelijkheid ben je bij uitstek hier op het juiste adres.

m*********@u********* 20-10-2021

Medewerkers die mij hebben geholpen bij de keuze van mijn product gaven een perfecte uitleg en namen er de tijd voor! Geen onzinnige verhalen, maar informatie waar ik voor kwam en prijs/kwaliteit was uitstekend. Expert Dieren/Rheden een absolute aanrader.

Chevalking 20-10-2021

Geweldige service. Tv gekocht en 10 minuten later thuis bezorgd zodat ik niet hoefde te sjouwen. Echt top