Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Tuik 04-07-2022

Perfect advies in de winkel Bob
en prima afgeleverd en
geïnstalleerd en advies door
Richard zoals gewoonlijk.

l**********@g******** 03-07-2022

Mijn vakantiehuis in de verhuur wordt uitstekend door Expert bediend bij “calamiteiten “. We wonen er 200 km vandaan!

mariette 03-07-2022

Ik had een koel/vries combinatie via internet bij Expert gekocht. Werd snel geleverd, maar bleek ontzettende herrie te maken. Expert heeft gelijk een nieuwe besteld en 2 dagen later bezorgd.. Prima service. Aardige bezorgers. Aanrader!

Hopman 02-07-2022

Het product[keukenmachine van € 350,-] telefonisch besteld ,nooit in de winkel geweest
Volgende dag al een belletje dat het binnen was.
Dat is topservice!!

t*******@t********* 01-07-2022

Al jaren maken wij gebruik van Expert, vanwege de goede kwaliteit en de service.

Arends 01-07-2022

Zeer klantvriendelijk personeel, goed advies gekregen en het aanbod gekregen om hulp te kunnen krijgen bij installatie product mocht dit zelf niet lukken!

Kriekaard 01-07-2022

Goede rubricering van de artikelen. Goede omschrijving, tips. Gemak, duidelijk & leuke acties tussendoor. Goede info!

m*************@g******** 01-07-2022

In Burgum wordt je altijd goed geholpen door het personeel. Gevoel dat je als klant gehoord wordt wat je zoekt en nodig hebt op een eerlijke manier.

m************@q********** 01-07-2022

Expert Wieringerwerf heeft aandacht voor de klant. Het personeel helpt daar waar mogelijk en service en garantie zijn dingen die goed geregeld zijn.

g***********@z******* 01-07-2022

Een heel fijne zaak goed geholpen door vriendelijk en behulpzaam personeel we zijn al jaren trouwe klanten

Rake 01-07-2022

Persoonlijk advies die je bij de grote winkels minder hebt, dit komt vooral ten uiting wanneer er reparatie aan een apparaat verricht moeten worden. Voor deskundigheid en plan van aanpak zit je uitstekend bij de Expert, in dit geval in Oldenzaals.

n**********@y******** 01-07-2022

Het is een goede aankoop op tijd geleverd maar vergeten de beveiliging van het wasmachine af te halen

Slagerij Welten 01-07-2022

Nieuwe tv gekocht. Goed geholpen door een vriendelijke medewerker in de winkel. Een zeer deskundige monteur heeft alles super netjes aangesloten. . Fijne medewerkers die er alles aan doen om de klant tevreden te stellen.

Tjonk 01-07-2022

Heel fijne winkel en personeel. Ga zo door. 👍

Loomans 01-07-2022

De informatie over het beslissen van een product. Van tevoren uitstekend ingelicht over de beslissing welk product goed bij de klanten past.

m*******@t********* 01-07-2022

Een uitstekende winkel met prima service en deskundigheid bij het installeren

d************@h********** 01-07-2022

Helpen prettig daarom ga ik ook het liefst even naar de winkel ipv online zodat ik me goed kan laten voorlichten

V.d Bosch 01-07-2022

Cuijk - goede service - goede installatie - wat beter kan is misschien klein beetje uitleg hoe en wat er gedaan word.

w***@z******* 01-07-2022

Zeer prettig en ter zake kundig geholpen bij het kopen van een Miele stofzuiger.

m*********@h****** 01-07-2022

Al jarenlang klant bij Bennink. Altijd bijzonder goed geholpen. Uitstekende service en prima prijzen.

Camping International 01-07-2022

Goede service bij Expert Zuidzande. Goed advies over product en veel moeite gedaan voor het gewenste product te bestellen.

De Laat Solar Systems 01-07-2022

Bij Expert is alles altijd prima in orde en ik weet uit ervaring dat zoiets niet vanzelf gaat.
Dat hebben ze gewoon heel goed voor elkaar; prima service en toch scherpe prijzen !

Schipper 01-07-2022

liebherr koelvriescombinatie gekocht, na advies van verkoopster. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

2*******@h******** 01-07-2022

Uitstekend geholpen door medewerker, ook belangstelling voor vragen over filmapparatuur en hulp geboden.

Boermeester 30-06-2022

Je weet waar je aan toe bent en voor speciale vragen of verzoeken staan ze altijd klaar. Toppers!!