Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

v***********@g******** 05-05-2022

Goed en deskundig geholpen en volgens afspraak geleverd en vakkundig geinstalleerd.

l**************@g******** 05-05-2022

De koelkast voldoet aan mijn eisen pakket, ook nadat ik de handleiding grondig heb kunnen lezen. Blijkt een nauwkeurig te regelen apparaat, voor een veilig bewaarplaats van voedingen.

ruud 05-05-2022

deze winkel voldoet aan mijn wensen en heeft een goede service en een snelle levering en dichtbij in mijn woonplaats

h*********@k*********** 05-05-2022

goed geholpen bij het kopen van nieuwe smartphone, alles over gezet van de oude naar de nieuwe en dat is heel lastig omdat de oude helemaal dood was.

Van der Veen 05-05-2022

Het is een fijn bedrijf, de service en de producten zijn prima. Ze komen de gemaakte afspraken na!

Van Zandvoort 05-05-2022

Mooie winkel , goed advies , ooit blikseminslag gehad , naar de winkel , uitdraai van alle gekochte apparaten en door naar de verzekering. Super handig hoefde thuis niet te gaan zoeken om alles bij elkaar te hebben .

Kleij 05-05-2022

Expert biedt vriendelijke en deskundige service; als je geholpen wordt neemt de medewerker alle tijd ondanks de rij wachtenden bij de balie.

Ohm-jonker 05-05-2022

Een betrouwbare club, service gericht, waar je goed geholpen wordt en je ook nog eens ontzorgd voelt.

J.J.E. Godding 05-05-2022

Ik heb bewust gekozen voor deze lokale (in Raalte) franchise Expert vestiging. Het persoonlijk contact is plezierig, de vakkennis is groot en de service afhandeling is helemaal geweldig.

Dijkstra 05-05-2022

De deskundigheid is het belangrijkste en dit hebben de medewerkers. Denken goed met je mee en geven tips

Gotink 04-05-2022

Nieuwe inductieplaat doet het niet geeft fa storing sensor kapot kon niet geruild worden moet nu wachten op samsung monteur. Denk dat daar het laatste woord nog niet over is gezegd.

Hiemstra 04-05-2022

Zeer goed geholpen bij het kiezen voor de juiste koffiemachine. De medewerker had er ook zeer veel verstand van en kon daardoor al mijn vragen beantwoorden

Weijn 04-05-2022

Een zeer accurate medewerker heeft mij te woord gestaan en geholpen met afwikkelen van mijn bestelling via post.

De Bont 04-05-2022

In tegenstelling tot andere winkels/aanbieders onderscheidt Expert zich op een zéér positieve manier. De heer in de winkel was heel klantgericht, waarbij geen moeite teveel was. De persoonlijke aandacht en de persoonlijke benadering was een verademing. Ook de heer bij de planning en de heren monteurs waren TOP . Allemaal een dikke 10 !! CHAPEAU

j*******************@g******** 04-05-2022

Na een vertraging van 3 maanden is met hulp van een servicemedewerker dan toch de gewenste vaatwasser geleverd en ingebouwd. Inbouwservice was top! Blij met het resultaat en de machine!

Meijer 04-05-2022

Bereid je voor zodat je makkelijk en snel geholpen kan worden. Prettig voor iedereen. Er wordt met je meegedacht in de winkel en dat is heel fijn. Verdere afhandeling prima verlopen.

k******************@g******** 04-05-2022

Het lastige is dat u mij een enquête stuurt terwijl mijn product morgen geleverd wordt. Vandaar: niet van toepassing.
Over de hulp in de winkel ben ik heel tevreden

Van Driessen 04-05-2022

Zeer nette zaak met vakkundig personeel, weten waar ze over praten en denken zelf mee.

a********@h********** 04-05-2022

Wasdroger besteld, afgeleverd en geïnstalleerd zoals je verwacht. Super service!

m**************@h********** 04-05-2022

Mooi en net bedrijf...wij komen er altijd....goede service en prijs kwaliteit!!!

j*************@h********** 04-05-2022

Fijne snelle en deskundige service, snel mijn kapotte wasmachine kunnen laten vervangen!

Marco 03-05-2022

Vriendelijk personeel en verstand van zaken, een snelle levering en thuis op zolder geïnstalleerd.
We zullen er in de toekomst zeker nog wat bestellen.

l********@h******** 03-05-2022

Duidelijk en heel goed te navigeren, waardoor ik een goed beeld had toen ik naar de winkel ging.

Peeters 03-05-2022

Bij Expert ben je nog altijd KLANT en geen nummer.
Wij vinden het een TOP-winkel.

Van den Hoogen 03-05-2022

Altijd plezierig geholpen, goede kennis van zaken, vlotte afhandeling, goed order proces, leveren altijd op de afgesproken datum, tijdstip.