Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j***********@g******** 23-03-2022

wennen aan een ander apparaat wordt makkelijker met de behulpzaamheid en deskundige uitleg van de Expert medewerkers.

Nagtegaal 23-03-2022

Men is erg vriendelijk en probeert mee te denken aan een adekwate oplossing.

c************@g******** 23-03-2022

Expert Leersum heeft mij fantastisch geholpen met mijn Sage koffiemachine. Top. Kom zeker terug.

MBO 22-03-2022

Super goede voorlichting en service. Duidelijke uitleg over producten. Zeer prettig personeel.

a***********@z******* 22-03-2022

Ga gewoon heerlijk naar een expert winkel en ervaar hoe fijn het is om de nodige informatie te krijgen over de producten die je wil aanschaffen ennnn heel belangrijk…
Koop het ook gewoon in de expertwinkel ipv op internet ..

b*************@o********** 22-03-2022

Zeer aangename persoonlijke begeleiding en het correct en adequaat leveren van de bestelling.

Oude Middendorp 22-03-2022

Wij zijn zeer goed en netjes geinformeerd .
Uitleg en bezorging met aansluiten ging snel en vakkundig.
Wij hebben al ervaring met LEC (Expert) en het bevalt ons
Iedere keer weer . Ze geven Enorm goede services.

Bus 22-03-2022

Expert Zeewolde is een zaak met vakkundig en vriendelijk personeel waar ik graag naar binnenloop voor advies en aankopen.

c************@h********** 22-03-2022

Veel keus, goed geholpen. Maar kreeg thuis de showmodel uit de winkel met (hele kleine) krasjes voor de prijs van n nieuwe. Dat is wel n minpuntje. Verder prima geholpen en netjes gebracht.

Hoogendoorn 21-03-2022

Ga naar expert daar kom je altijd met wat je wilt naar huis..bij ons in huis gaat als je expert roept alles dansen ...

h**************@p******** 21-03-2022

Wasmachine en droger telefonisch besteld. Heldere communicatie over levertijd en nette offerte gekregen. Verwachte levertijd was goed ingeschat en de beide apparaten zijn conform afspraak bezorgd en geïnstalleerd. Zeer tevreden over Expert.

Bos 21-03-2022

Een prettige winkel om aan kopen te doen je wordt goed en prettig geholpen!!
Echt een klasse bedrijf is Expert!!

De Kovel 21-03-2022

Vanaf de jaren zestig kwamen we Dordrecht al in de winkel van Ab Turksma. Sindsdien, daar en in Nunspeet, vaste afnemers van Expert.

Velema 21-03-2022

Zie eerdere mededeling: service ( binnen brengen van het artikel) dient gratis te zijn. Het is ergerlijk om hiervoor te laten betalen.

Sweep 21-03-2022

Sommige zaken kun je beter niet via internet alleen aanschaffen. Dat kan leiden tot teleurstellingen. Goed advies op maat is zo waardevol!

Van Egdom 21-03-2022

Ongeloof uit zulke kleine speakertjes als de Samsung Ear Buds zulk geweldige sound, weer genieten van muziek..

Van der Kolk 21-03-2022

Wij kunnen niets anders doen dan Expert bij iedereen aan te bevelen. Dit vanwege de plezierige sfeer, de vakkundige hulp
en uitstekend advies van de medewerkers. Is er al eens iets met een apparaat aan de hand, dan staat Expert direct klaar
om het probleem op te lossen. Kortom, wij zijn dik tevreden met Expert.

Elzinga 21-03-2022

Onlangs een Chromebook aangeschaft , handig voor onderweg. Prijs / kwaliteit naar mijn zin. Goede service, Duidelijke uitleg van medewerker wat de beste optie.

Molenhuis 21-03-2022

Bij Expert in Oss word je altijd goed geholpen. De prijzen voor artikelen zijn altijd de laagste in Oss.

Groeneveld 21-03-2022

Goede kwaliteit ,en Goed advies, en zo erg vriendelijk naar de klant toe...

De Vries 21-03-2022

Vriendelijk personeel, adviseert bij keuzes maken uit producten, zonder opdringerig te zijn. Wijst je tijdens aankoop nog op acties en/of garantie voorwaarden. Heel plezierig!

Zwart 21-03-2022

"Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over Expert. We kopen al lange tijd bij Expert. We hopen het nog lang te kunnen doen. We hebben over alle producten (stofzuiger, tv, radio's, scheerapparaat) geen enkele klacht of afkeuring.

Wassenaar-keltjens 21-03-2022

De aankondigingsborden "koop lokaal" hebben impact op mij gehad. Voorheen maakte het ons niet uit waar wij kochten, maar sinds dat wij in Zeewolde wonen hebben wij een bewuste keuze gemaakt om zoveel als mogelijk (wij blijven scherp) lokaal te kopen. Zodoende kwamen wij bij expert in Zeewolde terecht, waar wij tot nu toe zeer vakkundig en vriendelijk zijn geholpen, hetgeen geresulteerd heeft dat wij er inmiddels 4 apparaten hebben gekocht.

b*********@t************* 21-03-2022

Expert is echt een winkel waar je goed geadviseerd wordt. Keurig bezorgd en geïnstalleerd. Ook goede service bij een probleempje door onwetendheid van de gebruiker.

v************@h****** 20-03-2022

Bij Expert Groningen is het nog kopen o.b.v. relatie. Ze adviseren je maar indien nodig vertellen ze je ook dat je gewenste product ook nadelen heeft en dat hier een beter alternatief voor is. Kortom gaat het niet om business op korte termijn maar relaties voor de lange termijn. Een echte aanrader als je iets wilt kopen en een goede after sales verwacht