Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Berends 15-08-2022

Het gewenste product was qua kleur niet volgens de afspraak.
Probleem is zeer snel en adequaat opgelost.

Bakker 15-08-2022

Erg jammer dat er tegenwoordig geen service meer bestaat mbt de aflevering.

Het leek mij een meerwaarde om juist bij een kleinere plaatselijke winkel waar nog kennis en service bestaat te bestellen. Helaas is dit laatste ook hier niet meer.

Dijkstra 15-08-2022

Niets dan lof.
Het zou die dag 30 C worden en smorgens vroeg bleek al dat de koelkast stuk was. Omdat die al 19 jaar was direct besloten tot nieuwkoop.
Natuurlijk bij Coolblue gekeken omdat die vlot levert , volgens de reclame... Maar niets naar onze zin. Toen op expertsite gekeken. Hij bestond! Dus direct gebeld, hij bleek op voorraad...en om 2 uur had ik hem in huis.
SUPER! Zo blij dat ik " dicht bij huis" gebleven ben!
We zijn nu 4 dagen verder en ik ben nóg steeds blij.

Jos 13-08-2022

Bij Expert Woerden een wasmachine, wasdroger en vrieskast gekocht. We werden heel goed geïnformeerd over de producten. Veel kennis van de apparaten. Snelle levering en de oude vriezer werd gewoon een paar dagen later opgehaald zodat we de nieuwe vriezer rustig in konden ruimen.

jolanda 13-08-2022

Expert Dinxperlo heeft goed naar onze wensen geluisterd.
Zij hebben ons deze vriezer aangeraden. Dit ook gezien de prijs die wij konden besteden.
Dit ook omdat ons huishouden maar uit 2 personen bestaat.
Tevens kregen wij extra garantie op deze vriezer, wat in deze dure tijd ook fijn is.
Wij zijn vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerker.
Deze winkel is zeker een aanrader, goede service en vriendelijke medewerkers.

f**********@g******** 13-08-2022

Uitstekende kwaliteit zowel met betrekking tot de medewerkers als de artikelen

José 12-08-2022

Expert Horst heeft veel keus, fijne merken, redelijke prijzen en de kookplaat werd netjes in de auto gezet toen ik hem op ging halen. Goede service.

Gerritsen 12-08-2022

Zeer goed produkt. Gebeld met lokale winkel en was voorradig, daarna direct opgehaald. Medewerker plaatste deze keurig in onze auto. Top service van een zeer goed bedrijf!

Leendert den Uijl 12-08-2022

Hele fijne winkel waar we al jaren klant zijn.
personeel geeft hele goede informatie en is heel klantvriendelijk.
En de zelfde dag nog geleverd.

d**************@g******** 12-08-2022

Prijzen zijn misschien een stuk hoger dan andere bedrijven online maar service is ook belangrijk en heeft ook waarde.

m******@z******* 12-08-2022

Ik was op zoek naar een goede kookplaat. Etna is een fijn degelijk merk. Gekozen voor gietijzeren pannendragers, die zijn niet glad, vind ik veiliger. De vonk ontsteking is ideaal, nooit meer lucifers nodig. Makkelijk schoon te maken. De afdekplaat maakt het voor mij compleet. Degelijke, goede kookplaat, en nog mooi om te zien.

Vermeer 12-08-2022

Fijne winkel met vakkundig advies, goede afhandeling en installatie .
Prima medewerkers!!

Van Wijngaarden 12-08-2022

Goede service en ze denken met je mee heel fijn. Goede uitleg. En voor de thuisbrengploeg ook Goede service🌻 ga nooit ergens anders dan bij Expert🌻Groetjes Simone

Modeerman Jansen 12-08-2022

De verkoper was ook onze leverancier. Een prima vent, die het niet beter kan doen. Alleen de Computer van Expert wil dwingend overkomen, dat het nog beter moet. X van Expert, daar moet je eens mee ophouden. Dat irriteert namelijk!!!!!!!! En dat wil je toch niet, dat we niet meer naar Expert gaan.....................!!

a***********@c******** 12-08-2022

Goed prijs kwaliteit verhouding en inbouw van de vaatwasser was ook prima.

d*********@g******** 12-08-2022

Uitstekende en snelle service. Deskundig! Dit zijn de redenen waarom wij alle elektronica bij Expert in Uithoorn kopen.

Beening 12-08-2022

Verkoper X in ‘s-Heerenberg is een vakman weet waar hij het over heeft. Is correct en altijd vriendelijk, neemt de tijd en geeft altijd goed advies voor elke portemonnee. En fijn om zo’n winkel in onze stad te hebben.

k*********@g******** 12-08-2022

Vakmatig en vooral veel service. De
Offerte werd aangepast toen t te duur voor mij bleek, met apparaten die iets minder duur waren. En degene die de apparaten kwam installeren heeft zelfs een kraan vervangen. Heel prettig!

Van der Vliet 12-08-2022

Een winkel die vooral of line beschikbaar moet blijven omdat goed advies en goede service van belang zijn in deze technische wereld. En dat werkt het best als je elkaar in de ogen kunt kijken

Van Der Straat 12-08-2022

Overzichtelijke winkel, zeer bekwaam en vriendelijk personeel
zeer klant gericht. Goede prijs kwaliteit verhouding.

p**************@h********** 12-08-2022

Leuke ploeg collega's bij elkaar, die weten waar ze over praten. Ga zo door met z'n alle

b************@p******** 11-08-2022

Goede voorlichting, afspraak maken is goed, alleen terug bellen is minder goed.

Verharen 11-08-2022

Expert daar kun je op rekenen. En koel vriescomb staat perfect op een moeilijk naar binnen te loodsen plek. Schadevrij. Kan niet beter

j*******@h****** 11-08-2022

Uiterst tevreden over het advies, meedenken en prima aflevering/aansluiten.

Van den Bos 11-08-2022

Fijne en moderne winkel met een uitstekende service, uitleg en garantie. Voor ons is de Expert-winkel dichtbij, dus als er vragen zijn, loop je snel even binnen.