Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

e********@p******** 18-02-2022

zeer vriendelijk, meedenken, fatsoenlijk, kundig bij het advies en inbouwen

a**********@g******** 18-02-2022

Goede uitleg van product. Geen opdringerig gedoe. Je kunt de keuze maken die bij jou past.

Wybenga 18-02-2022

Snel en netjes geleverd .
Keurig geleverd en vakkundig geplaatst na goed advies

De Wit 18-02-2022

Duidelijke website, bij telefonisch contact uitstekende telefonisch advies en ondersteuning.

a*********@o********** 17-02-2022

We zijn al jaren klant bij Expert Deurne naar alle tevredenheid. Helemaal Top.

s*********@g******** 17-02-2022

het zou in mijn geval misschien goed zijn om de klant tw waarschuwen als een product niet zo goed is. Ik verwijt het jullie niet, maar mijn product is gewoon slecht

Bouwhuis 17-02-2022

Uitstekend geholpen, ik kan iedereen Ben van Dijk Expert in Udden aanraden.

AM 17-02-2022

Super winkel met vriendelijk personeel.
Ik had iets online besteld, wat ik een paar dagen later op kon halen, maar kreeg al snel een mail dat het de volgende dag al klaar lag.
Keurige service met goede communicatie

Houben 17-02-2022

Vriendelijk en deskundig personeel, ruime keuze. Snelle bezorging door mensen die de tijd nemen om alles uit te leggen.

b***************@h****** 17-02-2022

Deskundig personeel, apparaten van zeer goede kwaliteit, bezorging uitstekend!

Peters 17-02-2022

Vriendelijk hielpen ze me precies de goede inbouwkoelkast uitzoeken, en werd hij rustig en vakkundig ingebouwd. Alle lof voor deze vakmensen.

Terwal 17-02-2022

Ik koop al jaren bij expert,word altijd zeer goed en fijn geholpen en met je meegedacht.
De kwaliteit en service en instaleren word goed aandacht aan geschonken.
Vind ik heel belangrijk de prijs kwaliteit is perfect niet opvoorraad word het besteld.
Had ooit een inbouwraam nodig voor combimagnetron niet verkrijgbaar werd getipt ga eens na expert en ja hoor die hebben mij geholpen.
Dus wat nodig ga naar expert zijn verschillende filialen dus vast wel een in de buurt.
Ik ben weer heel blij gekocht,gebracht geinstaleerd .

Verdoorn 17-02-2022

Deskundig personeel goed advies en goede uitleg bij levering echt een aanrader.

m***********@o********** 17-02-2022

Goede service, wordt rekening gehouden wanneer het bij jou uitkomt met bezorgen. Ze denken met je mee

k*******@g******** 17-02-2022

Prima geholpen in de winkel en bij het bezoek aan huis om te kijken naar de huidige keuken.

Vegelien 17-02-2022

Prima service, bezorging deskundig en precies volgens afspraak. Goede uitleg.
Keurige prijs.

r**********@c******** 17-02-2022

Goede informatie over het overzetten van apps van mijn oude naar nieuwe tablet.

p***********@g******** 17-02-2022

Ik beveel een ieder die iets elektronisch wil aanschaffen Expert aan. Vriendelijk personeel en goede service.

t*********@d********** 17-02-2022

Expert is een winkel waar je persoonlijk wordt geïnformeerd met alle nodige informatie met vergelijking in prijs en kwaliteit, zodat je als koper geen twijfels overhoud bij definitief aanschaf van het product.

t***********@g******** 17-02-2022

Goed geholpen, netjes bezorgd en aangesloten met uitleg. Tot nu toe tevreden!

m*********@h******** 16-02-2022

Ben zeer te vreden over de verleende service en hulpvaardigheid van de medewerkers.

Olsman 16-02-2022

Zeer goede service. Vriendelijk, kundig personeel. Prima
prijs/kwaliteit verhouding

Geerdsema 16-02-2022

De Harman Kardon multibeam 700 is een prima passende oplossing voor het ontvangen van radio uitzendingen die via de FM midden maart stoppen.

Sauer 16-02-2022

Vlotte levering, goed advies toen bleek dat de vaatwasser toch niet ging passen in onze keuken. 2 dagen later kwam er een passende vaatwasser.
Goede service

Franken 16-02-2022

Iedere keer worden we verrast door de goede service van Expert. Problemen worden altijd opgelost.