Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Snippe 02-11-2021

Ga naar expert berkhof.
Zijn heel klantvriendelijk en service is heel goed!!

Verhagen 02-11-2021

Goede vriezer aangeschaft, snel geleverd en bezorgd voor een redelijke prijs.

h********@g******** 02-11-2021

Uitstekende service en informatie op de telefoon-, computer- en tv-afdeling.

Buurman 01-11-2021

Was weekend in wolvega en heb daar een iPad gekocht
Vriendelijk geholpen met goed advies. Kom zelf uit Amsterdam

t**@x******** 01-11-2021

Gastvrije ontvangst, voldoende keuze, deskundig advies en uit ervaring weten wij dat de service heel erg goed is als er ooit iets aan een apparaat mankeert. "Service dichtbij"

willum 01-11-2021

fijne winkel om te kopen met altijd goede klanten service vriendelijk en kundig personeel, die de tijd voor je nemen verkoop en technisch instalateurs
vlotte service.

Palts 01-11-2021

Bij Expert kun je een goed product kopen, ondersteund door de deskundigheid van het personeel

Van der Veen 01-11-2021

Zeer vakkundig personeel die het maken van de juiste keuze makkelijker maakt

Ridder 01-11-2021

Deskundig personeel en goede service zowel in de winkel als thuis bij de bezorging

w*********@g******** 01-11-2021

De 1e x dat we hier iets gekocht hebben en een zeer goede indruk gekregen .

Schildwacht 01-11-2021

Expert Gouda aan te bevelen vooral over de service zijn wij tevreden en goed advies

Schepers-bouwens 01-11-2021

De site is duidelijk en overzichtelijk. Bovendien kun je op een seĺectieve wijze snel je product vinden.

Vernooij 01-11-2021

Vakkundig advies en erg klantvriendelijk, Expert Leersum is mijn favoriete winkel.

m**************@h********** 31-10-2021

Bij Expert Leersum denken de medewerkers mee.
Als het niet in één ogenblik te zeggen is welke wasmachine je het beste kunt nemen, zoeken ze net zo lang dat ze er ééntje gevonden hebben.

j***************@g******** 31-10-2021

De levering en plaatsing van dd vaatwasser duurde helaas erg lang. En er was in de winkel weinig keuze. Handiger zou zijn als fabrikanten invouw vaatwassers leveren met dezelfde afmetingen.

Westerveld 31-10-2021

Bepaal wat je aan tools op je product wilt hebben, maar houd ik gedachten wat doet het. Er zitten tegenwoordig zoveel functies op waarvan je de helft niet gebruikt.

Sterre 30-10-2021

Ik kocht mijn koel-vriescombinatie bij Expert Bushoff in Buitenveldert (Amsterdam). De uitleg over verschillende modellen was uitstekend. Al mijn vragen werden beantwoord door de verkoper. Er werd voldoende tijd uitgetrokken voor het advies en er werd meegedacht. Prettig geholpen.
Ook de bezorging was uitstekend. 2 aardige en behulpzame mannen die pas weggingen toen de koelkast goed was ingesteld en de pootjes goed waren afgesteld. Goede service.

Veldhuis 30-10-2021

Goede wijn behoeft geen krans als je een perfecte service verleend zeer klantvriendelijk behandeld wordt, ga je niet verder zoeken, prijs is op dat moment niet belangrijk voor ons, service en klantvriendelijkheid wel.

Bram 30-10-2021

Goed service
Niet opdringerig zo als dat vaak gebeurt in de winkel
Heel vriendelijk en behulpzaam

Kelly 30-10-2021

Helaas zelf geen goede ervaring met Expert. Een koelkast besteld welke 4 keer is verplaatst. Hele slechte communicatie (zelf steeds moeten bellen, niet worden teruggebeld, etc.). Waren ook niet altijd erg vriendelijk noch begripvol. Uiteindelijk de koelkast jammer genoeg geannuleerd. Ook 2 andere producten besteld, deze zijn wel op tijd binnengekomen maar helaas geen tijdindicatie gehad en de bezorger was brutaal. Later nog een vraag over een product en de medewerker kwam erg onwetend over en was ook toen niet bepaald vriendelijk. Nu maar op zoek naar een nieuwe koelkast.

j***********@u********* 30-10-2021

Ik heb primair gekocht in de winkel, maar ook gezocht bij verschillende leveranciers op internet, waaronder Expert.nl zelf. De website oogt enigszins rommelig, maar het is ook moeilijk met zoveel producten. Ik kon in ieder geval vinden wat ik zocht.

Brakenhoff 30-10-2021

Expert Woldhuis helpt ons al vanaf 2004 bij ons thuis. Fantastisch team en ze gaan niets uit de weg.

h*******@h********** 29-10-2021

Persoonlijke service en aandacht, echte professionals en vakmannen. Als je iets bestelt weet je dat het goed komt.

l************@g******** 29-10-2021

Deskundig en vriendelijk personeel. Goed meedenken over de keuze die ik moest moest maken

Meijer 29-10-2021

Expert is niet alleen in woord ...Expert...., maar ook in daad gewoon expert!!