Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

s******@h********* 15-07-2022

Goede service er word goed naar je geluisterd wat je zoekt en meegedacht.Ze zijn eerlijk over de producten

Speth 15-07-2022

Bij Expert Landgraaf advies gevraagd omtrent een diepvrieskast en koeler. Goed advies mbt de aangeduide opstelplaats. De gekozen vrieskast was niet erg geschikt en kon op binnen enkele jaren problemen opleveren vanwege de omgevingstemperatuur.

Hamers 15-07-2022

Bij Expert kopen is je voelen als klant. Je krijgt aandacht en deskundig advies. Er wordt naar je geluisterd. En een oplossing hebben hun voorhanden . Je bent geen nummer maar een mens met een wens en die gaat daar in vervulling. Bedankt mensen alle eer komt jullie toe. Paul Hamers

Vari 15-07-2022

Behulpzame en snelle service, vriendelijk personeel. Winkelen was een goede ervaring, niet zo onpersoonlijk als in grotere winkels.

Steenbergen 15-07-2022

We waren opzoek naar een inductiefornuis en hebben deze tot onze volle tevredenheid gevonden en gekocht bij expert Raalte. Vrijdag rond de klok van vijven stapten we de winkel binnen en ondanks dat er maar een fornuis stond zijn we toch geslaagd en hebben een AEG inductiefornuis gekocht. Deze moest echter nog wel besteld worden en zou ergens deze week geleverd worden , dinsdag stonden ze echter al op de stoep met ons nieuwe fornuis. Aanrecht 10 cm ingekort door de monteur , nieuw snoer er aan om dat het oude snoer te brokkelig was en afbrak onder je vingers, en koken maar.

j**********@x******** 15-07-2022

Snelle levering.
Deskundige bezorgers.
Goede hulp bij instellen TV
Zeer tevreden over prijs / kwaliteit van geleverde TV

Van Elderen 15-07-2022

Expert Surhuisterveen: Enthousiast, vriendelijk en kundig personeel.
De moeite waard om daar eens je licht op te steken.

Janssen 15-07-2022

Goede service en klantvriendelijkheid. Fijne zaak, kopen hier al jaren al ons witgoed. Ik had alleen wel erg te doen met de bezorger. In zijn eentje moest hij een zware koelkast op de plaats zetten en een nog zwaardere amerikaanse koelkast mee terug nemen. Wat meer zorg voor het bezorgend personeel zou ik wel op zijn plaats vinden.

g**************@k********* 15-07-2022

Wel opletten dat ook de papieren documentatie en garantie wordt afgeleverd. Klien minpuntje maar dat zal nog wel voor elkaar komen

Diphoorn 14-07-2022

we zijn goed en kundig voorgelicht door de winkel medewerker. De installatie en de uitleg waren zeer kundig en getuigden van technische kennis. Deze man - Peter- heet hij, is ons zeer van dienst geweest.

a**************@g******** 14-07-2022

Kopen bij een winkel en gratis advies en of mening over het aan te schaffen apparaat is top.

Ligtenberg 14-07-2022

Professionele behandeling in de winkel en uiterst correcte afhandeling tijdens bezorging en installatie.

Visser 14-07-2022

Ik heb mijn was droog combinatie laten thuis bezorgen zonder enige problemen, de service is geweldig en er werd met goed mee gedacht aan je persoonlijke situatie.

Krikke 14-07-2022

Expert een prima zaak ,klant vriendelijk ,prima uitleg, behulpzaam personeel, uitstekend .

y***************@g******** 14-07-2022

Het enthousiasme en kundigheid,hierdoor blijven wij terugkomen,ondanks dat we verhuisd zijn,bravo.

Hiele 14-07-2022

Het apparaat werkt naar volle tevredenheid. Qua uitleg van de bediening mag zeker meer tijd worden gereserveerd.

Nieveen 14-07-2022

Ik ga graag naar Expert Diepenveen voor mijn aankopen. Ze zijn attent en betrouwbaar

Moens 14-07-2022

Wil je vakkundig advies en installatie thuis, kies dan voor de experts van EXPERT

j************@g******** 14-07-2022

Zeer klantvriendelijk en voldoende tijd om het product af te leveren en te plaatsen b.v. mijn koelvriescombinatie.

Veenstra 13-07-2022

Het is jammer dat er in de winkel niet zoveel keus is. Het is natuurlijk ook onmogelijk om alles in de winkel te hebben, maar via internet kun wel alles krijgen. Maar je kunt niet alles bekijken

j*********@c******** 13-07-2022

Expert Leersum heeft uitstekend advies gegeven heeft alles conform afspraak afgeleverd.

o*********@g******** 13-07-2022

Vraag om als je iets koopt om het uit leggen hoe te insta
Leren .handleiding moet soms gedownload worden.
Vriendelijkheid was prima ,

l*******@u********* 13-07-2022

We zijn Snel en Correct geholpen bij hij kopen van een nieuwe was/droogzuil. Gezien we dringend om een nieuwe wasmachine verlegen zaten waren we superblij met de snelheid waarop de producten geleverd zijn. Zo waren we weer snel in de gelegenheid de vakantiewas weg te werken.

Gorter 13-07-2022

Alles wat we nodig hebben op uw gebied kopen we bij U.
Dat betekent dat we steeds zeer tevreden zijn.

o*******@q********** 13-07-2022

Ik raad iedereen aan inkopen te doen bij Expert. Je wordt altijd prettig geholpen en kunt er ook terecht als er nog vragen zijn. Prima service!