Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Vroom 23-06-2022

Uitstekend geholpen bij de keuze van een nieuwe telefoon. Fijn dat de verkoper ook achteraf nogmaals de levertijd voor mij nagevraagd had bij de leverancier.

Bouwmeester 23-06-2022

Als je kundig en plezierig geholpen wil worden.
Even bij EXPERT Emmeloord langs gaan!!

p*****@g******** 23-06-2022

Een winkelketen die het al jaren lang goed doet in de verkoop van witgoed met goed opgeleide verkopers. Chapeau!

Bodegraven 23-06-2022

Prachtig mooie kookplaat en zeer makkelijk in gebruik. Extra's erbij als, timer per kookzone en ontdooi functie. Aanwinst voor de keuken.

Ten Hout 23-06-2022

Bij expert Schipper in Vlaardingen krijg je prima advies en uitleg en kan je de artikelen van je keuze kopen voor een goede prijs.

De Kreij 23-06-2022

Het is een familie bedrijf waar je op kan vertrouwen op hun service en deskundigheid 👌

Krol 23-06-2022

Houdt een winkel met prima personeel en een goede service in stand in je woonplaats.
Hier kun je altijd terecht voor vragen

Everts 23-06-2022

Dankzij het ruime aanbod en de goede service een juiste keuze kunnen maken voor de LG koelvriescombinatie. Ik ben zeer tevreden over het product. Bij een volgende aankoop zal ik deze winkel zeker opnieuw bezoeken.

t*************@g******** 23-06-2022

Persoonlijke aandacht..service ..communicatie..goed assortiment
Maken het onderscheid met de rest. Wij zijn vaste klant

j*******@s******** 23-06-2022

Prima klantgerichte service, goede producten en perfecte levering en inbouw, aanrader!

Swijghuizen 23-06-2022

LG 43 inch LG 32LQ63006LA LED TV
Mooi beeld en geluid €299,- .
Goede prijs kwaliteitverhouding

c*********@l****** 23-06-2022

Het afleveren en installeren van de aangekochte vaatwasser
was goed geregeld.

i**********@g******** 23-06-2022

Laptop uit de folder was niet voorradig in de winkel. Is besteld omdat ik het in het echt wilde beoordelen. Er werd vanuit gegaan dat ik de laptop ging kopen. Heb ik ook gedaan omdat ik op internet de benodigde info heb opgezocht.

Van Maurik 23-06-2022

Een fijne winkel met vriendelijke personeel, goede adviezen gekregen en zeer goed geholpen. Ik ben zeer tevreden

k********@g******** 23-06-2022

Goede service
Kwaliteits producten
Snelle levering
Vriendelijk personeel

a****************@g******** 23-06-2022

Oprechte, vriendelijke medewerkster met goede ervaring. Geen koeien met gouden horens beloven maar duidelijk vertellen waaraf en waaraan. Al met al zeer tevreden

Drost 22-06-2022

Kwaliteit/prijs verhouding prima! Klantvriendelijkheid en service idem! Ga zo door!

Van Tulden 22-06-2022

Het was weer prima voor elkaar. Goed geholpen door XXXXen heel goed advies gekregen. Tot de volgende keer.

Dijkstra 22-06-2022

Kundig personeel en ruim assortiment in elke prijsklasse. Persoonlijke aandacht

l*********@l****** 22-06-2022

Hele nette service. Vriendelijk personeel. Ik ben heel tevreden en ik kom zeker de volgende keer terug.

Van den Blink 22-06-2022

op dinsdag besteld op woensdag geleverd, geïnstalleerd en klaar voor gebruik. TOP

j**********@i********* 22-06-2022

Van de service, plaatsen apparaten in mijn geval Miele waren mijn verwachtingen al niet hoog voorgesteld maar dat de apparaten zonder waterpas te stellen (hadden de medewerkers ook niet bij zich) werden geplaatst vond ik wel dramatisch voor een winkel waar je dat op z'n minst van mag verwachten. Na aandringen werd mijn geleverde waterpas gebruikt. De stemming werd hierdoor niet positief beïnvloed. Miele adviseert uitdrukkelijk de wasmachine nauwkeurig uit te lijnen. De droger staat te hoog op de poten t.o.v. de wasmachine moet ik zelf maar oplossen. Jammer deze ervaring.

n***********@h********** 22-06-2022

Bij Expert heb je de deskundigheid van de winkelmedewerker,wat ik persoonlijk erg belangrijk vind,bij het kopen van een Tv!,die je bijvoorbeeld bij een grote webshop zoals de xxx niet hebt,daar is de service toch minder deskundig en minder persoonlijk moet ik zeggen,dus bij een grote aankoop zoals een Tv, zou ik eerder Expert aanbevelen

Eerenberg 22-06-2022

Goede en vooral vriendelijke monteurs. Ook in de winkel goed geholpen bewoner goed geluisterd naar onze wens. Kortom dit is waarom we zaken doen in een winkel en niet online. Gaat ook om de persoonlijke benadering en de prijs is na genoeg hetzelfde

Helm 22-06-2022

Prettig contact met medewerker. Denkt mee, goed advies. Bij bezorging ook alles vlekkeloos. Bezorgmoment op hun verzoek in overleg vervroegd.