Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

s***********@o********** 09-05-2022

Service winkel goed, service bezorgers heel slecht!!! Slechte communicatie, spreken de taal amper, wordt snel snel neergezet eb wil zsm weer weg, zonder uitleg van apparatuur, niet deskundig. Schandalig!!!

Tav Besten 09-05-2022

Expert Doornebal te Nijverdal is een prettige winkel met uitstekende service!

De Boer 08-05-2022

persoonlijke aandacht (van Renee) en denkt mee en luistert goed naar wensen.

Reuverkamp 07-05-2022

Kan Expert echt aanbevelen ! Goede kwaliteit ! En goede uitleg bij gebruik van Wasmachine !

f*******@g******** 07-05-2022

Geleverde vriezer had vanuit de fabriek een defecte motor-/compressor- ophanging. Zonder problemen en snel heeft Expert een vervangende vriezer geregeld.

Manisah 07-05-2022

Expert is een betrouwbare en goede service voor electronica en witgoederen.ik ben zeer tevreden !dus is echte aanrader.

p*********@k********* 06-05-2022

Expert gaf een goede informatie en zocht mee naar oplossing m.b.t. moeizame levering gewenste combimagnetron zodat aan onze vraag naar tevredenheid werd voldaan

Moekit 06-05-2022

Goede uitleg, vriendelijk en geduldig met uitleggen. En prima service bij installatie.

Van Wijnen 06-05-2022

Bezorging kan beter,, in het tijdsbestek leveren zoals opgegeven word ,,of,, even bellen als het net als nu anderhalf uur later word.

Van Doorn 06-05-2022

Zeer goede service. Oorspronkelijke afleverdatum kwam niet uit. Door medewerker goed opgelost.

r***@t********* 06-05-2022

'S avonds een whattsapp gestuurd voor de bestelling. De volgende ochtend netjes gebeld door de vestiging. Heel netjes en duidelijk geholpen.

g*******@g******** 06-05-2022

Wil je goed, vriendelijk en vakkundig geholpen worden moet je gewoon naar Expert gaan!

Scholten 06-05-2022

Vriendelijk personeel en erg professioneel. Prettige winkel om naar toe te gaan.

h***********@k********* 06-05-2022

Een LG televisie gekocht in de winkel Bodegraven. Nette winkel, ruime indeling met groot assortiment .
Medewerker neemt de tijd voor de vragen en voldoende duidelijke uitleg betreffende het product. Wij komen in deze winkel al jaren lang en zijn tevreden klant.

d*************@k********* 06-05-2022

Deskundig personeel, voor zover door mij te beoordelen. Overzichtelijke winkel. Vlotte levering en installatie door bijzonder nette en vriendelijke mensen.

m***********@g******** 06-05-2022

Deskundig advies zowel bij aankoop als bij installatie van onze aankoop. Klantvriendelijk geholpen.

De Groot 06-05-2022

De service bij Expert is prima en je wordt er zeer klantvriendelijke behandeld.

t**********@g******** 06-05-2022

We werden heel vriendelijk begroet en er werd goede uitleg gegeven over het product

Wiebrands 06-05-2022

Klantvriendelijk, service en kennis staan hier hoog aangeschreven. We zijn altijd tot volle tevredenheid geholpen. En we blijven dus ook terugkomen.

Winkel 06-05-2022

Wasmachine gekocht. Goed advies van de winkelbediende. Scherp geprijsd, zelfde prijs als online.
De wasmachine laten bezorgen en installeren. De montage was zo gepoept. De monteur heeft de machine netjes waterpas op zijn plek gezet. En getest.
Blij met de Expertise van Expert.

c**********@l****** 06-05-2022

Prettige en rustige mensen die je zelf laten nadenken over product met de kennis die zij hebben . Ze zijn niet opdringerig. Heel prettig

Wenning 06-05-2022

Expert Nunspeet heeft deskundige medewerkers, is klantvriendelijk en is altijd bereid om mee te denken.

Van der Velden 05-05-2022

Goed advies in de winkel en alles volgens afspraak geleverd. Deze winkel is een aanrader. Ook bij eerdere bestellingen. Alle lof!

Janzen 05-05-2022

Wij hadden de pech, dat onze koelkast het begaf vlak voor de paasdagen. Een nieuwe koelkast was niet in de winkel aanwezig, maar kon gelijk ná de paasdagen geleverd worden. De aflevering is perfect gegaan.. en de hoeveelheid bedorven spullen vielen mee.

Verberne 05-05-2022

Mooie overzichtelijke niet te megagrote winkel waar de keuze voldoende is met een snelle accurate hulp